Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ce ar putea fi asta?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce ar putea fi asta?

    Zilele trecute am indepartat tapiteria din portbagaj iar in partea stanga undeva sub antena radio am gasit un fel de dispozitiv cu cateva conducte (cred ca de cupru) iesind din el. Pe acest dispozitiv exista o "rotita", iar pe marginea acestea scrie "AB" si "ZU" . Am incercat sa invart de ea dar parea intepenita si nu am vrut sa o fortez.
    Poate fi acesta parte din sistemul de suspensie? Am inteles ca varianta SEL avea suspensia reglabila in inaltime pe puntea spate.
    Stie cineva exact despre ce este vorba?
    Daca este nevoie maine pun si o poza.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Salut Dane!
    Dacă maşina ta are trapă, acela este motoraşul electric cu reductor care o acţionează.
    Lângă acel reductor o să mai găseşti şi un imbus, util în situaţia cînd trapa a rămas deschisă şi nu mai ai curent în baterie (pentru a o putea închide manual)

    Comment


    • #3
      Originally posted by Nelu Patrascu View Post
      Salut Dane!
      Dacă maşina ta are trapă, acela este motoraşul electric cu reductor care o acţionează.
      Lângă acel reductor o să mai găseşti şi un imbus, util în situaţia cînd trapa a rămas deschisă şi nu mai ai curent în baterie (pentru a o putea închide manual)
      Salut NELU!
      La asta nu m-as fi gandit niciodata! Chiar am o problema cu trapa. Nu mai vrea sa se deschida. Coboara un pic dar nu se mai duce in spate si reusesc sa il ridic inapoi la loc dupa foarte multe incercari. Ai idee ce poate fi problema? Am banuit si eu ca e motorasul de vina - chiar ma intrebam unde poate sa fie amplasat acesta.
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Suprafeţele caroseriei acoperite cu panouri mari de tablă (portiere, acoperiş habitaclu, etc.) ar fi uşor de deformat prin apăsare şi ar vibra pe timpul deplasării maşinii. Aproape toţi producătorii aplică pe feţele neexpuse privirii, coli de carton tehnic ultradens, cu rol de atenuator de vibraţii şi care conferă o anumită ţinută panoului făcându-l mai greu deformabil. Colile de carton sunt lipite cu un adeziv, care după un număr de ani îşi cam pierde proprietăţile. Mai expuse acestui fenomen sunt maşinile închise la culoare (cum sunt ale noastre) care se incălzesc puternic vara. Bănuiesc că la tine s-a întâmplat acelaşi lucru ca la mine. O parte din acea coală de carton s-a desprins de pe habitaclul maşinii şi atârnă. În mişcarea de glisare din poziţia închis spre poziţia deschis pe care o face trapa printre panoul de tablă al acoperişului şi capitonajul interior, întâlneşte acel carton desprins, foarte rigid care o împiedică să se deschidă. Depinde unde s-a desprins, poate să nu se deschidă deloc, sau poate să meargă doar până la jumătate. Tragedia este că intervenţia pentru readucerea lucrurilor la normal presupune înlăturarea întregului capitonaj şi-ţi ia cam două zile de muncă, dacă te pricepi! Pe măsură ce demontezi capitonajul începi să intâlneşti zone prăfuite sau înnegrite de unde trebuie să scoţi agrafele de prindere şi ulterior să prinzi capitonajul cu mâna murdară şi să-l iei din agăţători. Cred că-n ziua aia m-am spălat de 100 de ori pe mâini! E mult de lucru Dane, şi în jurul trapei Webasto este un chenar care se demontează greu, dar problema nu e irezolvabilă, oricum roagă-te să nu fie asta cauza, chiar tu vei prefera să laşi lucrurile aşa!

        Comment


        • #5
          Mersi pentru informatie.
          Nici nu ma asteptam sa fie usor...
          A mai facut odata mai demult o figura asemanatoare dar si-a revenit si a functionat normal mult timp.Insa acum nici nu mai face aproape nici o miscare, doar coboara circa 5-10 mm apoi se intepeneste cu una din colturile trapei inclinata putin mai in jos...Nu stiu daca chiar acel carton sa fie de vina-eu sper ca nu-trapa nici nu apucand sa intre sub panou...
          E greu de explicat, cel mai bine ar fi sa ne intalnim si sa vedem la fata locului.
          Oricum mai am foarte multe intrebari legate de masina-as putea umple si monopoliza acest forum...
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Partea proasta e ca la W126 model nou trapa nu are numai slide, are si tilt... Adica un mecanism mai complicat decit la modelul vechi, la care se ducea numai inainte si inapoi. Incearca s-o deschizi cu ajutorul minutzei, s-o curetzi si s-o...lubrefiezi Dupaia o plimbi nitzel, poate ai parte de vreun feedback pozitiv.

            Comment


            • #7
              Originally posted by doktor4carz View Post
              Partea proasta e ca la W126 model nou trapa nu are numai slide, are si tilt... Adica un mecanism mai complicat decit la modelul vechi, la care se ducea numai inainte si inapoi. Incearca s-o deschizi cu ajutorul minutzei, s-o curetzi si s-o...lubrefiezi Dupaia o plimbi nitzel, poate ai parte de vreun feedback pozitiv.
              Da, intr-adevar are acest dispozitiv care la momentul de fata nu mai face nici o miscare-in sus nici gand sa se ridice-doar putin in jos...
              Cat de mult pot sa o bruschez?
              Dupa cum am mai spus am incercat si cu mana dar nu am avut curaj sa trag mai tare sa nu o intepenesc si sa raman cu cerul deasupra capului acum in prag de iarna
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                daca vrei trapa originala pt w126 dupa 1986,am una cu dublu sens asa ca suna la 0722171330

                Comment


                • #9
                  Originally posted by gorilrulz View Post
                  daca vrei trapa originala pt w126 dupa 1986,am una cu dublu sens asa ca suna la 0722171330
                  Mersi pentru oferta dar masina mea e cam "avariata" momentan ...dar daca o rezolv apelez la tine...
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                  W126 500SE Nautical Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Si din nou...Ce ar putea fi acesta?Si ce este acel buton rosu de langa maneta de la frana de mana?
                    Attached Files
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Butonul ala de langa frana de mana e home-fitted

                      Comment


                      • #12
                        Poate fi butonul de valet pentru alarma...Daca alarma nu este originala

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by asfalttango View Post
                          Poate fi butonul de valet pentru alarma...Daca alarma nu este originala
                          Poate...dar apasand pe ea nu se intampla absolut nimic...cea ce nici nu e o surpriza prea mare...
                          Dar celalalt dispozitiv ce poate sa fie?Pare a fi un fel de pompa sau motoras.
                          Mentionez ca nu a fost montat pe masina - l-am gasit in portbagaj...
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dan500se View Post
                            Dar celalalt dispozitiv ce poate sa fie?Pare a fi un fel de pompa sau motoras.
                            Mentionez ca nu a fost montat pe masina - l-am gasit in portbagaj...
                            Pare a fii de la inchiderea centralizata, de la ushitza bushonului de benzina.
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #15
                              Aia e capsula vaccumatica de la inchiderea capacului de la busonul rezervorului iar locul ei e undeva pe aripa dreapta spate, in spatele mochetei din portbagaj. Tija aceea ar trebui sa blocheze/deblocheze capacul.
                              Last edited by florineasca; 03-27-2008, 21:14 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF