Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la W126 300SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se ezista.

    Comment


    • Aseara am dat prima tura cu masina dupa aproape o luna de stat pe dreapta. Intre timp am mai biblit la motor si ieri seara i-am pus inapoi carcasa filtrului de aer si dau cheie. Porneste si moare. Mai dau odata: Porneste si moare. Mai dau odata: la fel. Cand ma dau jos din masina: baltoaca (nu pata !) de benzina sub toata masina. De fapt uitasem sa pun o garnitura inapoi (pe care am gasit-o apoi dupa indelungi cautari sub masina) intr-o chestie neagra pe care scrie Bosch si care e atasata de carcasa debitmetrului. Am pus garnitura si merge brici. Chestia aia neagra am dat-o jos intr-o zi s-o curat. Relantiul merge mult mai bine ca inainte dar chestia e ca nu stiu ce i-am facut. Din plictiseala am curatat cam tot ce se putea curata pe la motor, toate mufele pe care le-am vazut, spray contact, furtune, etc. Totusi, ce e chestia aia neagra din poze ? Intra o mufa cu 2 pini in ea.
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by Orvo View Post
        Relantiul merge mult mai bine ca inainte dar chestia e ca nu stiu ce i-am facut. Din plictiseala am curatat cam tot ce se putea curata pe la motor, toate mufele pe care le-am vazut, spray contact, furtune, etc. Totusi, ce e chestia aia neagra din poze ? Intra o mufa cu 2 pini in ea.
        Lasa ca shtiu eu, nu trebuie sa mai shtii si tu... Oricum, sint singurul care regleaza motoare la citeva sute de kilometri distantza, eu stind acasa... laser, frate..

        La intrebarea ta ashtept si eu raspuns.

        Comment


        • Originally posted by Orvo View Post
          Aseara am dat prima tura cu masina dupa aproape o luna de stat pe dreapta.
          Offtopic: sa inteleg ca ti-ai scos prelungire la numerele rosii?
          1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
          1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
          dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

          Comment


          • Da, am scos ieri pe inca 30 zile.

            Originally posted by doktor4carz View Post
            Lasa ca shtiu eu, nu trebuie sa mai shtii si tu... Oricum, sint singurul care regleaza motoare la citeva sute de kilometri distantza, eu stind acasa... laser, frate..

            La intrebarea ta ashtept si eu raspuns.
            Sa stii ca asa e ! Merci de asistenta ASISTENTA ON-LINE. E ceva sa le executi de la distanta. Data viitoare montez si webcam-ul pe capota si execut ce-mi zici ar fi ceva ...

            Diferente in R:
            - cu frana calcata acul de consum se duce la jumate ?!?!?!
            - mers la relanti cu spatele si la un moment dat calc acceleratia: fractiune de secunda scade turatia ca si cand ar da sa moare, dupa care se tureaza.

            Kick-down fara functie
            - in mod normal la plecat de pe loc cu kick-down la ce turatie ar trebui sa schimbe ?
            Last edited by doktor4carz; 09-06-2008, 13:33 PM.

            Comment


            • Trebuie obligatoriu toata instalatzia de vacuumuri verificata de pierderi.

              Comment


              • Originally posted by doktor4carz View Post
                Trebuie obligatoriu toata instalatzia de vacuumuri verificata de pierderi.
                Aia urmeaza clar maine.

                Revin cu intrebarea:
                Originally posted by Orvo
                in mod normal la plecat de pe loc cu kick-down la ce turatie ar trebui sa schimbe ?

                Comment


                • Cam spre roshu...

                  Comment


                  • Originally posted by doktor4carz View Post
                    Cam spre roshu...
                    Deci clar nu cazul la mine. Tot de la vacuumuri ? ...

                    Comment


                    • Cutia schimba la mers normal treptele prea repede ? Sau trebuie sa dai pedala indarat ca sa schimbe viteza ?

                      Comment


                      • Nu, in mers schimba normal. Pe E schimba cam la 2000 iar pe S schimba cam la 3000.
                        Din a 2-a in a 3-a parca "aluneca" un pic cand e rece.
                        Last edited by Orvo; 09-06-2008, 14:09 PM.

                        Comment


                        • Inseamna ca e tot o chestie vacuumatica...

                          Comment


                          • Am iesit un pic spre aeroprt ca e gol la ora asta sa-i fac o proba mica. De schimbat schimba dupa cum urmeaza:
                            S - la 3000 / E - la 2000
                            Kickdown - 3500 (E,S)
                            Trage bine, dar dupa ce-am incins-o un pic, parca tot nu e ok. Presiune imi scade la 2 si in mers daca iau piciorul de pe acceleratie iar in relanti cade la 1 (motor incins). Am tras niste frane puternice cam pe la 160 la ora si canci ABS ... Cand e incins motorul asa tare nu mai sta nici acul de consum unde trebe. Pe D cu frana calcata sare aproape de jumate ...

                            Comment


                            • Cred ca e ceva cu informatiile care pleaca spre ECU,da nu stiu care ca si pe mine m-a scos din minti toata vara asta cu ralantiul.Se lasa ca la balamuc dupa vreo juma' de ora de mers,fara sa creasca temperatura motorului in mod excesiv.Parca stie c-afara sunt peste 30 gr si nu-i place asta.De cateva ori mi-a si murit in trafic...in Bucuresti unde nu te iarta nimeni.Ce am vazut la mine e,la regulatorul de ralanti,tensiunea "de lucru" e de 11v,daca alimentezi direct de la baterie turatia ajunge pe la 2000,deci ECU nu-i da tensiunea care-i trebe'.Ma gandeam sa-i fac o treaba din care sa-i reglez manual tensiunea de alimentare cu un potentiometru ceva.Problema e ca nu ma pricep la electronica de nici o culoare,desi sunt convins ca nu-i mare lucru.Poate m-ajuta cineva....
                              Last edited by bulgaru; 09-08-2008, 00:55 AM.

                              Comment


                              • Originally posted by bulgaru View Post
                                Cred ca e ceva cu informatiile care pleaca spre ECU,da nu stiu care ca si pe mine m-a scos din minti toata vara asta cu ralantiul.Se lasa ca la balamuc dupa vreo juma' de ora de mers,fara sa creasca temperatura motorului in mod excesiv.Parca stie c-afara sunt peste 30 gr si nu-i place asta.De cateva ori mi-a si murit in trafic...in Bucuresti unde nu te iarta nimeni.Ce am vazut la mine e,la regulatorul de ralanti,tensiunea "de lucru" e de 11v,daca alimentezi direct de la baterie turatia ajunge pe la 2000,deci ECU nu-i da tensiunea care-i trebe'.Ma gandeam sa-i fac o treaba din care sa-i reglez manual tensiunea de alimentare cu un potentiometru ceva.Problema e ca nu ma pricep la electronica de nici o culoare,desi sunt convins ca nu-i mare lucru.Poate m-ajuta cineva....
                                E ceva futat pe traseu. Ai rabdare s-o pun la punct pe asta cu care umblu acum, si dupaia facem probe.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF