Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la W126 300SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by doktor4carz View Post
    Le iau pe rind, da dupa Pashti.
    Multumesc si UN PASTE FERICIT !

    Comment


    • #62
      Hai ca e nitzel timp...

      1. Daca motorul nu e curat, spala-l si vezi pierderile dupaia. Ca sa il speli bine, trebuie sa dai carcasa filtrului de aer afara si sa ii astupi gura de aspiratzie.
      2. Schimbi sonda de presiune. E pe carcasa filtrului de ulei, pe partea shoferului. D-aia bitziie acul.
      3. Mica problema de injectzie. Greu de descris si detaliat toata cauzalitatea. Bujii, filtre, capac delco de verificat. Asta in primul rind.
      4. Daca trage doar cind pui frina, etrieri curatzatzi, eventual garnituri noi, daca e necesar, si placutze noi.
      5. Aici nu ma priveshte pe mine. Ashteapta zona. Orcaaaaaaa !!!!!
      6. Din cite imi amintesc, e normal sa dea cu rece pe la jumate.
      7. No comment...
      8. Bec de faza scurta in bord n-o sa ai niciodata. Doar ala de lunga. Dai capacul de sub volan afara, bagi gheara si impingi ceasurile afara pur si simplu. Mufele au cheie in dosul ceasurilor, sint facute pentru timpitzi, nici Rainman n-are cum sa le puna altfel. La consola e mai dificil. Trebuie demontata scrumiera, are 4 shuruburi, casetofonul zboara afara, daca ai, rozetele de dirijare a aerului se trag afara si in dosul lor is doua piulitze mari care tzin panoul de lemn. Totul trebuie manipulat gentil, ca sa nu se rupa. Si itzi recomand sa skimbi toate becurile cu unele noi. e jenant sa umbli intr-una pe acolo cind se mai fute cite unu...

      Pentru alte detalii sint aici.
      Last edited by doktor4carz; 04-26-2008, 14:13 PM.

      Comment


      • #63
        Originally posted by Orvo View Post
        5. Clima nu baga rece
        Becul de clima din bord se aprinde, dar nu baga mai rece decat ventilatia. Am inteles ca daca nu are freon nici compresorul nu porneste. Stie cineva unde se poate incarca si verifica in Timisoara ?
        Vis-a-vis de centrul comercial Kappa, intri pe str. Constantin Cel Mare, pe la mijlocul strazii, pe partea dreapta cum intrii dinspre Kappa din str.Divizia 9 Cavalerie (fosta str.Ialomita), este un service foarte bun de reparat/incarcat clime auto.
        Pentru a repera mai usor cladirea; peste intrarea in curtea sevice-ului tocmai s-a construit o cladire 1E+M cu front stradal de maxim 10 m.
        Last edited by orca; 04-26-2008, 15:34 PM.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #64
          @dok
          Multumesc de informatii, o sa le iau pe rand si va tin la curent cu evolutia treburilor.

          @orca
          Multumesc de informatie si sper sa ne intalnim la urmatoarea intrunire MB Club !
          Dar un service la care sa-i fac o verificare (constatare) cap coada imi poti recomanda ?

          Comment


          • #65
            Originally posted by Orvo View Post
            ...un service la care sa-i fac o verificare (constatare) cap coada imi poti recomanda ?
            La arabii de pe str. Eneas.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #66
              M-am pus azi sa schimb becul din bord ... in 10 minute a fost gata, dupa indicatiile lui dok am scos panoul de bord si de fapt becul era ok, doar miscat de pe pozitie, acuma merge. daca am inceput asa bine am zis ca continui si cu contactul care era distrus, pornea masina cu orice cheie sau surubelnita, dar am primit butuc nou pe aceeasi cheie odata cu masina. de la 2 dupamasa m-am chinuit pana acuma (20:45) fara rezultat, n-am reusit nicium sa scot contactul ala afara. La butucu nou am vazut ca are un canal si o gaura unde trebe bagat un ac ca poate fi tras afara (cred), dar clar ca ala de pe masina e macinat la maxim si nu mai are nici arc in el cred, in mers daca iau o groapa pica cheia din contact. In conluzie: CUM SE SCOATE UN CONTACT DE W126, ce smecherie ascunsa exista, ca eu in 6 ore n-am reusit sa-i dau de cap, am dat si coloana de directie jos, am reusit sa rup un platic ornament de deasupra volanului si contactul tot nu vrea sa iasa ....

              Comment


              • #67
                Ai rabdare pina miine si itzi zic, ca de pe leptopu lu Preoteasa mie scirba sa scriu romane...

                Comment


                • #68
                  e bine sa te ajute DOK...e belea mare de tot !...am stat si eu cu un prieten care se si pricepea(de fapt io stateam linga el...spre rusinea mea....!! ),tot asa ,vreo 6 ore si kko...nimic...am chemat un mosh care mai schimbase asa ceva...l-a scos in 30secunde...!!,deci fara "cheie"....e belea !! sper ca ,cu ajutorul sfaturilor lu' DOK...sa-l rezolvi...bafta !!

                  Comment


                  • #69
                    ceau, merci de informatie, deci daca zici ca l-a scos in 30 de secunde e clar ca are o smekerie, ceva ... sunt curios cum il scot pana la urma. O seara placuta mai departe tuturor

                    Comment


                    • #70
                      Ai dreptate in felul tau. E cald, beau o bere cordita si ma pregatesc sufleteshte sa combat cu contactul tau... da miine, ca azi sint inca in stare de shoc... leptoapele e oribile...

                      Comment


                      • #71
                        Dupa multe ore ... am (au) reusit sa-mi dea jos contactul si sa-mi monteze butucul nou.
                        Calcul final:
                        - ornamentul de deasupra volanului: spart
                        - capacul negru din fonta care se infileteaza pe contact: spart
                        - urechea de aluminiu care fixeaza contactul de axul volanului: sparta
                        - manopera: 100 lei

                        Attached Files

                        Comment


                        • #72
                          Daca n-ai avut rabdare, io ce dracu satzi fac... Asha itzi trebuie.

                          Comment


                          • #73
                            Contactul asta s-a scos oricum, dar nu NORMAL. I-am gasit si eu canalul ala in care bagi acu' ca sa poti desfileta capacul negru, dar era varza inauntru, nu mai actiona nimic, ciocu' ala era blocat si nu lasa nicium sa-l desfaci. De aia am ajuns la coloane date jos si nebuneli dinastea. Nu degeaba n-a schimbat ala din Germania butucu' si a preferat sa mi-l dea in brate. Da' e clar ca s-a chinuit si a reusit sa distruga tot ce se putea, cred ca cu pikamer-ul a dat in contact.

                            Acuma, daca-mi zici ca mai era si alta varianta ... promit ca-mi trag singur 2 palme.

                            Comment


                            • #74
                              E tardiv... Orice contact, oricit de panarama ar fi, iese de la locul lui fara pick-hammere. Da trebuie sa shtii cum...

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by doktor4carz View Post
                                E tardiv... Orice contact, oricit de panarama ar fi, iese de la locul lui fara pick-hammere. Da trebuie sa shtii cum...
                                Sunt convins. Daca eram in Bucuresti primul pe care as fi indraznit sa-l deranjez ai fi fost tu. Asta, a trecut ... invatam.

                                Acum o alta intrebare:
                                Tocmai citeam documentatia masinii si am dat peste o chestie interesanta, si anume setarea catalizatorului. Acesta are un reglaj cu 7 pozitii, si anume: S 2 N 4 5 6 7, iar in manual scrie dupa cum urmeaza:

                                S - utilizare exclusiva de benzina fara plumb SUPER
                                N - utilizare exclusiva de benzina fara plumb normala

                                Eu alimentez de la OMV cu Carrera 95 - si pe reglaj am S. Carrera asta e SUPER sau nu ? M-a pus pe ganduri treaba asta, mai ales ca se specifica in carte ca nerespectarea acestor indicatii duce la o uzura mai rapida a motorului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF