Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la W126 300SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Lasa-l pe S ca e foarte bine.

    Comment


    • #77
      Multumesc inca odata pt. raspunsul super-rapid !
      Dar ca fapt divers si pentru linistea mea ... Carrera 95 de la OMV e SUPER ?

      Comment


      • #78
        Mortzii ei, habar n-am, nu shtiu cum categorisesc ashtia benzinele, inainte normala era de 75, premium era de 90, iar super era de 98, asta era STAS-ul la benzine pe vremuri, ca io din manuale d-alea am invatzat teorie, p-alea le shtiu. Io shtiu una si buna. Lasa rozeta aia pe S, ca acolo trebuie sa stea. Rozeta aia o modifici si in functzie de altitudinea la care se exploateaza mashina. Asta ca fapt divers...

        Comment


        • #79
          nu-nteleg diferenta dintre noi si alte tari mai din vest.
          Acolo fie OMV fie SHELL sau orice altceva ai de ales intre "Fara plumb normala" si "Fara plumb super" si eventual inca o varianta "Fara plumb super-plus.
          Care e echivalarea la noi ?
          FP 95 = FP normal ?
          FP 98 = FP Super ?
          FP100 = FP Super-Plus ?
          Attached Files
          Last edited by Orvo; 05-03-2008, 11:48 AM.

          Comment


          • #80
            Ca sa revenim la masina: azi am comandat ce mi-a trebuit pentru o mica revizie, si anume:
            Cutie:
            Filtru ulei cutie FEBI - 68 Ron
            Ulei cutie CASTROL ATF DIII - 7 litrii - 145 Ron
            Directie
            Capete bara - 4buc. - 150 Ron
            Bara centrala - 1buc. - 145 Ron
            Semicaseta (bucsa) - 1 buc. - 75 Ron

            Din experienta voastra cu w126-uri, mai ales dok, daca tot ma pun sa umblu la directie, ar mai trebui schimbat ceva ... inainte sa fac unghiurile ?
            Preturile cum vi se par ?

            Comment


            • #81
              Originally posted by Orvo View Post
              Dupa multe ore ... am (au) reusit sa-mi dea jos contactul si sa-mi monteze butucul nou.
              Calcul final:
              - ornamentul de deasupra volanului: spart
              - capacul negru din fonta care se infileteaza pe contact: spart
              - urechea de aluminiu care fixeaza contactul de axul volanului: sparta
              - manopera: 100 lei:
              Dezastru! Mă refer la felul cum ţi-au scos contactul! Treaba era simplă, simplă de tot! Dacă faci această operaţie ziua, nu-ţi ia mai mult de un sfert de oră. Pe întuneric, dublu! Pentru tine-i tardiv, dar pentru cei care se confruntă cu acest necaz, voi descrie succesiunea operaţiilor.
              Considerăm că tabloul de bord este scos din bord, aşa cum ţi-a spus să procedezi Fane.
              1) Cu cheia de contact în contact, roteşti până la poziţia "contact pus"
              2) ÃŽn această poziţie, mufa aceea de plastic groasă, care conţine toate firele ce ajung la partea electrică a contactului, poate fi extrasă de pe corpul contactului, ea având o fantă laterală prin care trece o proeminenţă ce se roteşte odată cu cheia de contact. Acest umăr, dacă nu este aliniat cu fanta, nu permite extragerea mufei.
              3) Extragerea mufei, permite acum contactului să fie rotit cu un unghi de aproape 90 grade, nu înainte de a slăbi colierul de strângere. Contactul se roteşte în jurul axului ce conţine zăvorul antifurt.Rotirea stânga-dreapta in jurul acestui ax, combinată cu o mişcare de extragere din locaşul cilindric unde este fixat, face ca el să poată fi scos fără dificultate.
              4) Blindajul metalic de culoare neagră ce acoperă cilindrul yalei, se poate roti (desfileta), după ce apeşi cu un obiect ascuţit acel ştift de blocare. Ştiftul poate fi apăsat cu cheia în contact, în poziţia "acţionare demaror".
              Ideal ar fi să ai o menghină şi să te mai ajute cineva.

              ÃŽn privinţa direcţiei, pe lângă ce-ai spus, verifică-ţi pivoţii şi bucşele tiranţilor, înainte de a merge la service pentru geometrie.

              Comment


              • #82
                Multumesc pentru raspuns si scuze de intarzierea cu care raspuns, am fost plecat cateva zile din tara. Am bagat la cap ce ai zis legat de contact ... chiar daca e tardiv. Inca nu am apucat sa fac unghiurile pentru ca nu am schimbat inca capetii de bara, etc. Piesele le am dar nu am ajuns la service. O sa-i rog sa verifice si pivotii si bucsele tirantilor inainte sa ma duc la geometrie. Oricum, ma indragostesc tot mai tare de masina pe zi ce trece. Inafara de problemele minore enumerate in posturile anterioare, si care se remedieaza sau le-am remediat deja, masina e impecabila, atat la aspect cat si tehnic. Dupa cum spuneam si in alt post, imi pare rau ca trebuit s-o aduc aici la drumurile noastre, in rest ... e masina perfecta.

                Comment


                • #83
                  Ce sunt astea ?

                  Sper sa nu ma fac de ras, dar ce senzor e in poza 1 si ce gaura e in poza 2 ?
                  Attached Files

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Orvo View Post
                    Sper sa nu ma fac de ras, dar ce senzor e in poza 1 si ce gaura e in poza 2 ?
                    Daca nu ma insel in prima poza e ceva debitmetru de aer (sper ca am denumit corect!) Era montat in furtunul care merge la filtrul de aer?

                    Iar in poza doi...pare sa fie ceva legat de clima...
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by dan500se View Post
                      Daca nu ma insel in prima poza e ceva debitmetru de aer (sper ca am denumit corect!) Era montat in furtunul care merge la filtrul de aer?

                      Iar in poza doi...pare sa fie ceva legat de clima...
                      Da, mufa e bagata in tubul care merge la filtrul de aer. Nu e prinsa foarte bine insa, ii lipseste o garnitura si de aia are joc, de aia intreb ce e si ce face ...

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Orvo View Post
                        Da, mufa e bagata in tubul care merge la filtrul de aer. Nu e prinsa foarte bine insa, ii lipseste o garnitura si de aia are joc, de aia intreb ce e si ce face ...
                        Aia trebuie sa fie...eu il am pe partea cealalta...dar eu am altfel de filtru...
                        Nu e cine stie ce important...daca merge si fara!
                        Dar cred ca are rol-altfel nu ar fi pus!
                        Poate cineva te lamureste exact!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #87
                          Merci Dane de informatie. Daca aia e mufa de la debimetru atunci e aiurea, ca masina merge la fel si cu ea si fara, adica nu chiar rotund la relanti. Inseamna ca debimentrul nu-si face treaba. As fi curios insa sa aflu cum se poate testa acesta sau daca trebuie schimbat cu totul sau doar senzorul.

                          Comment


                          • #88
                            Sper ca cineva are informatia exacta...
                            Nu vreau sa te derutez!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                            W126 500SE Nautical Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #89
                              Este shurubul de la intinzatorul de curea.
                              Attached Files
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment


                              • #90
                                Multumesc pentru raspuns.
                                Acuma legat de debimetru, de unde sa incep ? Dupa cum am zis, mufa are joc mare in locas, iar cand am scos-o, garnitura s-a dezintegrat. E clar ca debimetrul nu functioneaza, pentru ca daca scot/bag mufa motorul merge exact la fel, nici cea mai mica diferenta.
                                Spuneti-mi va rog de unde sa incep in remedierea problemei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF