Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la W126 300SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se ezista.

    Comment


    • Aseara am dat prima tura cu masina dupa aproape o luna de stat pe dreapta. Intre timp am mai biblit la motor si ieri seara i-am pus inapoi carcasa filtrului de aer si dau cheie. Porneste si moare. Mai dau odata: Porneste si moare. Mai dau odata: la fel. Cand ma dau jos din masina: baltoaca (nu pata !) de benzina sub toata masina. De fapt uitasem sa pun o garnitura inapoi (pe care am gasit-o apoi dupa indelungi cautari sub masina) intr-o chestie neagra pe care scrie Bosch si care e atasata de carcasa debitmetrului. Am pus garnitura si merge brici. Chestia aia neagra am dat-o jos intr-o zi s-o curat. Relantiul merge mult mai bine ca inainte dar chestia e ca nu stiu ce i-am facut. Din plictiseala am curatat cam tot ce se putea curata pe la motor, toate mufele pe care le-am vazut, spray contact, furtune, etc. Totusi, ce e chestia aia neagra din poze ? Intra o mufa cu 2 pini in ea.
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by Orvo View Post
        Relantiul merge mult mai bine ca inainte dar chestia e ca nu stiu ce i-am facut. Din plictiseala am curatat cam tot ce se putea curata pe la motor, toate mufele pe care le-am vazut, spray contact, furtune, etc. Totusi, ce e chestia aia neagra din poze ? Intra o mufa cu 2 pini in ea.
        Lasa ca shtiu eu, nu trebuie sa mai shtii si tu... Oricum, sint singurul care regleaza motoare la citeva sute de kilometri distantza, eu stind acasa... laser, frate..

        La intrebarea ta ashtept si eu raspuns.

        Comment


        • Originally posted by Orvo View Post
          Aseara am dat prima tura cu masina dupa aproape o luna de stat pe dreapta.
          Offtopic: sa inteleg ca ti-ai scos prelungire la numerele rosii?
          1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
          1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
          dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

          Comment


          • Da, am scos ieri pe inca 30 zile.

            Originally posted by doktor4carz View Post
            Lasa ca shtiu eu, nu trebuie sa mai shtii si tu... Oricum, sint singurul care regleaza motoare la citeva sute de kilometri distantza, eu stind acasa... laser, frate..

            La intrebarea ta ashtept si eu raspuns.
            Sa stii ca asa e ! Merci de asistenta ASISTENTA ON-LINE. E ceva sa le executi de la distanta. Data viitoare montez si webcam-ul pe capota si execut ce-mi zici ar fi ceva ...

            Diferente in R:
            - cu frana calcata acul de consum se duce la jumate ?!?!?!
            - mers la relanti cu spatele si la un moment dat calc acceleratia: fractiune de secunda scade turatia ca si cand ar da sa moare, dupa care se tureaza.

            Kick-down fara functie
            - in mod normal la plecat de pe loc cu kick-down la ce turatie ar trebui sa schimbe ?
            Last edited by doktor4carz; 09-06-2008, 13:33 PM.

            Comment


            • Trebuie obligatoriu toata instalatzia de vacuumuri verificata de pierderi.

              Comment


              • Originally posted by doktor4carz View Post
                Trebuie obligatoriu toata instalatzia de vacuumuri verificata de pierderi.
                Aia urmeaza clar maine.

                Revin cu intrebarea:
                Originally posted by Orvo
                in mod normal la plecat de pe loc cu kick-down la ce turatie ar trebui sa schimbe ?

                Comment


                • Cam spre roshu...

                  Comment


                  • Originally posted by doktor4carz View Post
                    Cam spre roshu...
                    Deci clar nu cazul la mine. Tot de la vacuumuri ? ...

                    Comment


                    • Cutia schimba la mers normal treptele prea repede ? Sau trebuie sa dai pedala indarat ca sa schimbe viteza ?

                      Comment


                      • Nu, in mers schimba normal. Pe E schimba cam la 2000 iar pe S schimba cam la 3000.
                        Din a 2-a in a 3-a parca "aluneca" un pic cand e rece.
                        Last edited by Orvo; 09-06-2008, 14:09 PM.

                        Comment


                        • Inseamna ca e tot o chestie vacuumatica...

                          Comment


                          • Am iesit un pic spre aeroprt ca e gol la ora asta sa-i fac o proba mica. De schimbat schimba dupa cum urmeaza:
                            S - la 3000 / E - la 2000
                            Kickdown - 3500 (E,S)
                            Trage bine, dar dupa ce-am incins-o un pic, parca tot nu e ok. Presiune imi scade la 2 si in mers daca iau piciorul de pe acceleratie iar in relanti cade la 1 (motor incins). Am tras niste frane puternice cam pe la 160 la ora si canci ABS ... Cand e incins motorul asa tare nu mai sta nici acul de consum unde trebe. Pe D cu frana calcata sare aproape de jumate ...

                            Comment


                            • Cred ca e ceva cu informatiile care pleaca spre ECU,da nu stiu care ca si pe mine m-a scos din minti toata vara asta cu ralantiul.Se lasa ca la balamuc dupa vreo juma' de ora de mers,fara sa creasca temperatura motorului in mod excesiv.Parca stie c-afara sunt peste 30 gr si nu-i place asta.De cateva ori mi-a si murit in trafic...in Bucuresti unde nu te iarta nimeni.Ce am vazut la mine e,la regulatorul de ralanti,tensiunea "de lucru" e de 11v,daca alimentezi direct de la baterie turatia ajunge pe la 2000,deci ECU nu-i da tensiunea care-i trebe'.Ma gandeam sa-i fac o treaba din care sa-i reglez manual tensiunea de alimentare cu un potentiometru ceva.Problema e ca nu ma pricep la electronica de nici o culoare,desi sunt convins ca nu-i mare lucru.Poate m-ajuta cineva....
                              Last edited by bulgaru; 09-08-2008, 00:55 AM.

                              Comment


                              • Originally posted by bulgaru View Post
                                Cred ca e ceva cu informatiile care pleaca spre ECU,da nu stiu care ca si pe mine m-a scos din minti toata vara asta cu ralantiul.Se lasa ca la balamuc dupa vreo juma' de ora de mers,fara sa creasca temperatura motorului in mod excesiv.Parca stie c-afara sunt peste 30 gr si nu-i place asta.De cateva ori mi-a si murit in trafic...in Bucuresti unde nu te iarta nimeni.Ce am vazut la mine e,la regulatorul de ralanti,tensiunea "de lucru" e de 11v,daca alimentezi direct de la baterie turatia ajunge pe la 2000,deci ECU nu-i da tensiunea care-i trebe'.Ma gandeam sa-i fac o treaba din care sa-i reglez manual tensiunea de alimentare cu un potentiometru ceva.Problema e ca nu ma pricep la electronica de nici o culoare,desi sunt convins ca nu-i mare lucru.Poate m-ajuta cineva....
                                E ceva futat pe traseu. Ai rabdare s-o pun la punct pe asta cu care umblu acum, si dupaia facem probe.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF