Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la W126 300SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Exact nu stiu, mie imi corespund si primele 8 caractere dupa WDB, dar stiu cind am intrebat la RAR, mi-o zis primele 8 caractere din serie, presupun ca, cu tot cu WDB.Daca ar trebuii sa corespunda numai dupa WDB ar trebuii sa aiba exact acelasi motor, ceea ce nu cred ca-i corect, daca in 92 nu s-o facut motorul din 84, dar e acelasi model de masina?

    Comment


    • #47
      pe undeva citeam ca 6 sau 7, chiar daca si eu stiam ca 8.
      Daca sunt 8, pe romaneste am ****.

      - la 300 SE-ul meu seria e WDB126024 ...
      - la 500 SE-ul meu seria e WDB126036 ...

      asta inseamna ca pusca doar primele 7

      Tu ce ai recarosat ? Ca daca asa e, inseamna ca fiecare model de W126 se poate recarosa doar cu unul identic, adica 300SE cu 300SE, 420SE cu 420SE, etc.
      Last edited by Orvo; 04-06-2008, 21:32 PM.

      Comment


      • #48
        Nu stiu ce sa zic, dar stiu ca :
        WDB126.02 = 4usiSE/SEL_6cilindri
        WDB126.03 = 4usiSE/SEL_8cilindri
        WDB126.04 = 2usiSEC_8cilindri
        WDB126.12 = 4usiSD/SDL_5 & 6 cilindri_diesel
        Last edited by orca; 04-06-2008, 21:47 PM.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #49
          Eu am recarosat 500SEC tot cu 500 SEC.Azi am intrebat tre sa fie identice primele 8 caractere cu tot cu WDB, de ex:WDB 126xx, tre sa fie identice.Toate cele bune
          Last edited by butonu; 04-07-2008, 10:49 AM.

          Comment


          • #50
            Originally posted by butonu View Post
            Eu am recarosat 500SEC tot cu 500 SEC.Azi am intrebat tre sa fie identice primele 8 caractere cu tot cu WDB, de ex:WDB 126xx, tre sa fie identice.Toate cele bune
            Inseamna ca ... vorba aia: "Ce bine-mi pare ca AM luat tzeapa".

            mai exista si un zvon urban cum ca se plateste taxa de prima inmatriculare si pentru caroserie ... o aberatie, dar o infirmare din partea ta, care ai trecut prin asta ar fi binevenita.

            Comment


            • #51
              Originally posted by Orvo View Post
              Inseamna ca ... vorba aia: "Ce bine-mi pare ca AM luat tzeapa".

              mai exista si un zvon urban cum ca se plateste taxa de prima inmatriculare si pentru caroserie ... o aberatie, dar o infirmare din partea ta, care ai trecut prin asta ar fi binevenita.
              In momentul asta am vorbit cu cineva de la RAR si mi-a spus ca: chiestia cu primele 8 caractere sa fie identice este FOLCLOR, daca este acelasi tip de caroserie nu este nici o problema, nu ti-ai luat nici o tzeapa. Inainte de a incepe operatiunea de recarosare va trebuii sa faci o cerere de accept de recarosare care implica sa mergi cu ambele masini si actele lor la RAR.
              Last edited by orca; 04-07-2008, 14:43 PM.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #52
                Orca, vad ca esti din Timisoara, ca si mine, asa ca promit ca dau o bere cu proxima ocazie !!! pentru ca m-ai linistit. Si eu stiam ca se da acceptul de recarosare daca [.] caroseriile sunt identice, dar stii cum e... cand cineva zice ca a fost acolo si sigur trebe sa fie identice seriile... te pune pe ganduri. Eu din pacate mai trebuie sa astept pentru ca nu am putut inca trece pe numele meu masina inscrisa, si asta pentru ca desteptul de proprietar a pierdut atat cartea de identitate cat si talonul. Masina e in regula, e pe firma, e cunostiinta, dar asta e .. asteptam acuma cu monitoare oficiale si alte cele.
                Merci inca odata de ajutor ! M-am calmat acuma

                Originally posted by butonu
                Eu am recarosat 500SEC tot cu 500 SEC.Azi am intrebat tre sa fie identice primele 8 caractere cu tot cu WDB, de ex:WDB 126xx, tre sa fie identice.Toate cele bune
                Originally posted by Orvo
                mai exista si un zvon urban cum ca se plateste taxa de prima inmatriculare si pentru caroserie ... o aberatie, dar o infirmare din partea ta, care ai trecut prin asta ar fi binevenita.
                Revin cu cererea de confirmare .... daca ai timp si chef ...
                Last edited by doktor4carz; 04-10-2008, 10:49 AM.

                Comment


                • #53
                  Nu se plateste taxa de prima inmatriculare pe caroserie, eu am platit, aproximativ, ca nu mai tin minte exact prima data o constatare la masina veche in jur de 70 ron, dupa aia taxa la cec 13 ron si la taxe si impozite 7 ron si la politie 150 ron pentru numere rosii, dupa aia la rar in jur de 500 ron, si cred ca iara ceva taxe pe la cec si taxe si impozite, oricum mici, oricum cu tot am ajuns pina in 800 ron.Toate cele bune

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by butonu View Post
                    Nu se plateste taxa de prima inmatriculare pe caroserie, eu am platit, aproximativ, ca nu mai tin minte exact prima data o constatare la masina veche in jur de 70 ron, dupa aia taxa la cec 13 ron si la taxe si impozite 7 ron si la politie 150 ron pentru numere rosii, dupa aia la rar in jur de 500 ron, si cred ca iara ceva taxe pe la cec si taxe si impozite, oricum mici, oricum cu tot am ajuns pina in 800 ron.Toate cele bune
                    Multumesc frumos pentru amabilitate si sa te bucuri in continuare si indelung de SEC-ul tau !!!

                    Continui cu inca cateva poze
                    Attached Files
                    Last edited by doktor4carz; 04-10-2008, 10:49 AM.

                    Comment


                    • #55
                      tati...ai adus-o tocmai de la HAMBURG...distanta mare....e frumoasa rau...!!

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by kezy View Post
                        tati...ai adus-o tocmai de la HAMBURG...distanta mare....e frumoasa rau...!!
                        Multumesc

                        Si inca cateva:
                        Attached Files

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by kezy View Post
                          tati.....!!
                          Cumetre, renunta la acest apelativ, esti ridicol.

                          Smekera masina, de pus pe desktop. Felicitari !
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by carmine View Post
                            Cumetre, renunta la acest apelativ, esti ridicol.

                            Smekera masina, de pus pe desktop. Felicitari !
                            Multumesc. Sper sa ne putem vedea vreodata cu totii la o intalnire a clubului.

                            Comment


                            • #59
                              Bine v-am regasit dupa o scurta pauza in care am "bagat" vreo 4000 de km cu noua masina si concluzia e una singura: merge ca un vis. Am numere pana la sf. lui iulie si daca pana atunci nu intra noua taxa ca s-o inscriu, ma apuc de recarosare - ca doar cealalata batranica inscrisa asteapta cuminte.

                              W126 300SE: Cateva date despre masina: 315.000km la bord, motorul a trecut pintr-o revizie completa la Mercedes in Germania la 260.000km, are Euro 2 montat si omologat in acte, totul este 100% functional si original. La consum sta dupa cum urmeaza: la primul drum, cand am adus-o, am venit "cuminte", cam cu 140 km/h pe autostrada si mi-a luat 11%, la al 2-lea drum, in interes de servici (nu eram pe buzunarul meu) m-am dus cu ea pana in 200, dar in medie 160-180 si a luat undeva pe la 18%.

                              Pe drum am reusit insa sa identific si cateva probleme si inainte de a ma apuca de remediat una-alta, o sa detaliez aici, in speranta unor sfaturi din partea voastra:

                              1. Stropi de ulei sub masina
                              La primul drum nu am observat nimic, la al 2-lea insa am observat cand opream in benzinarii ca picura ulei de sub ea - era ulei de motor. Cand am luat masina avea nivelul la ulei la max, si in 4000 de km a pierdut cam 2mm la nivel. In ultimele zile nu a mai facut - asa ca nu stiu care e explicatia. Inainte sa-i fac schimbul vreau sa identific cauza.

                              2. Presiunea la ulei
                              fluctueaza uneori la relanti, dupa mers indelung pe autostrada si sare intr-una intre 1 si 2. In schimb la cea mai mica acceleratie urca instant la 3.

                              3. Turatia la relanti
                              La relanti, atat in D cu frana, P sau N, turatia sta pe la 600 cu fluctuatii mici de tot, dar se aude si la motor ca nu merge chiar 100% rotund ...

                              4. La franare trage usor dreapta
                              Ma gandesc sa-i fac un echilibrat de roti si o geometrie eventual ... dar s-o ridic intai sa ma uit sub ea cum arata la bucsaraie, capete de bara, etc. ... de troncanit nu troncane, doar slab stanga fata si dreapta spate.

                              5. Clima nu baga rece
                              Becul de clima din bord se aprinde, dar nu baga mai rece decat ventilatia. Am inteles ca daca nu are freon nici compresorul nu porneste. Stie cineva unde se poate incarca si verifica in Timisoara ?

                              6. Nu pot opri aerul rece
                              in gaura de ventilatie inferioara din dreapta (vezi poza [2] si de asemenea caldura nu baga decat la parbriz si la picioare, in consola centrala nu baga deloc cald, aceasta trebuie opririta cand vreau caldura, ca altfel baga doar rece (vezi poza [1]) - nu e poza de pe masina mea, e de pe net, dar arata la fel.

                              7. Contactul stricat
                              dar am primit unul nou pe aceeasi cheie cand am cumparat masina, trebuie doar sa ma apuc sa-l schimb. Asta merge, doar ca-l pornesti cu orice cheie.

                              8. Cateva becuri arse in bord
                              nu-mi indica in bord cand semnalizez dreapta, nu arata faza scurta aprinsa, doar faza lunga si becul de la rotita de clima stanga. Oare sunt greu de schimbat ?

                              Cam astea ar fi ...
                              astept cu interes parerile voastre

                              PS: incep sa adun manuale aici: http://ikon.nlg.ro/files/fm
                              Attached Files

                              Comment


                              • #60
                                Le iau pe rind, da dupa Pashti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF