Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce ziceti de asta ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by kriket View Post
    Si de ce isi mai cumpara lumea masine pe benzina cu motoru mare si mai ales modele AMG,M care sunt scumpe in loc sa isi i-a un diesel de la BMW modificat ? ... Pai inseamna ca un 450cdi daca il modifici faci M5 de nu se vede .
    Ma refer strict la motorul L6 de 3000 diesel, care poate suporta cresteri mari de putere, exact ca si RB26DETT de pe Skyline, 2Jz Supra, Vg30dett, sau motoarele de M3 si de 325i sau 328i. Motoarele de MB nu prea se prea preteaza la cresteri mari de putere, ele si asa crapa stock, darmite daca mai umbli pe la ele. Am un GL420cdi prin familie, si dupa ce am umblat la soft, a crapat si la asta cutia, de zici ca e de plastelina. Noroc ca se mai pricep unii pe aici.

    Uite un filmulet cu un X6 3.0sd cu soft versus ML63AMG.http://www.youtube.com/watch?v=GkqcD1R5v4Y .Acum e in lucru cu evacuarea si inca unele ''chestii''

    Comment


    • #47
      Mai colegi de forum, deja ma suparati, si in special unii care ar trebui sa "zboare-migreze" pe forumul bmw, daca nu il stiti dati un search pe google, pe mine nu ma intereseaza. In titlul topicului scrie clar: w211 - E 220 sau E 270 CDI nicidecum Intrebare - Mercedes sau BMW?

      Poate sa se supere pe mine un "meserias" care n-a desfacut in viata lui bucatele un mercedes, sa il faca inapoi, si multe altele care dau dovada de devotament fata de Mercedes si sa imi dea Ban sau ce vrea el, prea putin ma supar, ma enerveaza nesimtitii, e un forum Mercedes fratilor,care are cam asa intro: Forum specializat Mercedes-Benz. Pentru pasionatii Mercedes-Benz din Romania.

      Voi care aveti BMW si veniti sa va dat mari aici cu "chestii" nu e locul vostru aici, chiar daca aveti nustiu cate posturi si bla bla bla...

      Colegule Spike 2002, mergi si vezi ce iti place dintre 220 si 270 cdi, da-te cu amandoua si vezi in care te simti bine. Sincer, ti-as recomanda un 220 cdi bun, sau oricare dintre ele dotate, e o alegere grea, stiu, Uite-te sa aiba toate gadgeturile care te-ar interesa. Navi mare prinde bine la design, daca ai clima pe 4 zone e excelent, si sa ai incalzire in scaune.
      Last edited by Dj Sky; 12-08-2010, 22:33 PM.

      Comment


      • #48
        Originally posted by 300zxtt View Post
        Ma refer strict la motorul L6 de 3000 diesel, care poate suporta cresteri mari de putere, exact ca si RB26DETT de pe Skyline, 2Jz Supra, Vg30dett, sau motoarele de M3 si de 325i sau 328i. Motoarele de MB nu prea se prea preteaza la cresteri mari de putere, ele si asa crapa stock, darmite daca mai umbli pe la ele. Am un GL420cdi prin familie, si dupa ce am umblat la soft, a crapat si la asta cutia, de zici ca e de plastelina. Noroc ca se mai pricep unii pe aici.

        Uite un filmulet cu un X6 3.0sd cu soft versus ML63AMG.http://www.youtube.com/watch?v=GkqcD1R5v4Y .Acum e in lucru cu evacuarea si inca unele ''chestii''
        Nu prea cred noah cand te gandesti ca astia de la AMG baga banii in motoarele lor si il mananca un diesel jumate la capacitate cilindrica ... Pai daca da cu un 320cdi ce sa mai zic ca il face de nu se vede.La MB nu am auzit sa crape nici un motor da la BMW mai ales astea de 1.8-20 benzina se duc la greu.Mie mi-a mers 300TD pe ulei vro 40-50 de secunde pana ce nu a mai avut ce papa si dupa un turbo nou masina atinge iara 230 in schimb la cineva dupa 30 de secunde de mers pe ulei un X5 30d s-a rupt ceva de nu s-a mai invartit.

        Originally posted by Dj Sky View Post
        Mai colegi de forum, deja ma suparati, si in special unii care ar trebui sa "zboare-migreze" pe forumul bmw, daca nu il stiti dati un search pe google, pe mine nu ma intereseaza. In titlul topicului scrie clar: w211 - E 220 sau E 270 CDI nicidecum Intrebare - Mercedes sau BMW?

        Poate sa se supere pe mine un "meserias" care n-a desfacut in viata lui bucatele un mercedes, sa il faca inapoi, si multe altele care dau dovada de devotament fata de Mercedes si sa imi dea Ban sau ce vrea el, prea putin ma supar, ma enerveaza nesimtitii, e un forum Mercedes fratilor,care are cam asa intro: Forum specializat Mercedes-Benz. Pentru pasionatii Mercedes-Benz din Romania.

        Voi care aveti BMW si veniti sa va dat mari aici cu "chestii" nu e locul vostru aici, chiar daca aveti nustiu cate posturi si bla bla bla...

        Colegule Spike 2002, mergi si vezi ce iti place dintre 220 si 270 cdi, da-te cu amandoua si vezi in care te simti bine. Sincer, ti-as recomanda un 220 cdi bun, sau oricare dintre ele dotate, e o alegere grea, stiu, Uite-te sa aiba toate gadgeturile care te-ar interesa. Navi mare prinde bine la design, daca ai clima pe 4 zone e excelent, si sa ai incalzire in scaune.
        Asta am zis si eu dar tu zici ca ma i-au de tine ... Despre asta vorbe-am si eu ca nu au ce cauta unii oamenii aici .

        Foloseste functia edit.
        Last edited by mircea600sel; 12-09-2010, 04:22 AM.
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #49
          Originally posted by kriket View Post
          Nu prea cred noah cand te gandesti ca astia de la AMG baga banii in motoarele lor si il mananca un diesel jumate la capacitate cilindrica ... Pai daca da cu un 320cdi ce sa mai zic ca il face de nu se vede.La MB nu am auzit sa crape nici un motor da la BMW mai ales astea de 1.8-20 benzina se duc la greu.Mie mi-a mers 300TD pe ulei vro 40-50 de secunde pana ce nu a mai avut ce papa si dupa un turbo nou masina atinge iara 230 in schimb la cineva dupa 30 de secunde de mers pe ulei un X5 30d s-a rupt ceva de nu s-a mai invartit.


          Eu doar am spus ca 3000 diesel e un motor fenomenal si mult mai rezistent decat ce ofera concurenta. Iar daca umbli la el, poate face un benzinar de doua ori mai mare de la AMG.Aici am vrut sa ajung, posibilitatea de tuning e mult mai mare la bavarezi. Ca se scade din fiabilitate, asta nu e o problema, ca oricum se vinde masina dupa ce se mai invecheste putin. Nu te contrazic in legatura cu functionare motorului fara ulei, Mercedes a supradimensionat instalatia de ungere, cuzinetii sunt mai lati pt o rezistenta la uzura.Dar doar atat. Ma uitam cum sunt pistoanele, bielele. Sunt supradimensionate si cu o greutate mai mare fata de alte motoare similare de la BMW.Au o rezistenta la uzura, dar asta impiedica ca acel motor sa creasca rapid in ture.

          Exista cazuri in care un 1,9 tdi rupe in doua un benzinar in sase cilindri. Posibilitatea de crestere in putere e mult mai mare la modelele turbo. A facut cineva un 530d ( turbina imensa si mergea cu 1.8 bari, scos filtru de particule, injectoare mai mari si o mica butelie) si apoi, a cam mucificat un M5 din 2008 de nu-i venea sa creada propietarului de M5.

          Cam atat cu off topicul si sa ne reintoarcem la subiectul topicului.

          Comment


          • #50
            Am deschis acest topic incercand sa iau o decizie crezand ca pe acest forum primesc niste SFATURI in legatura cu modelul 2.2 sau 2.7. de la fanii marci sau chiar de la uni posesori.
            Subiectul a deviat grozav de tare ajungand sa se discute mai multe despre BMW despre performantele nu stiu carui model de la marca respectiva cea ce e neiteresant pentru mine. Probabil ca o sa intru pe forum la LOGAN ca o sa primesc ceva sfaturi mai de folos decat aici.

            Comment


            • #51
              Originally posted by spike2002 View Post
              Am deschis acest topic incercand sa iau o decizie crezand ca pe acest forum primesc niste SFATURI in legatura cu modelul 2.2 sau 2.7. de la fanii marci sau chiar de la uni posesori.
              Subiectul a deviat grozav de tare ajungand sa se discute mai multe despre BMW despre performantele nu stiu carui model de la marca respectiva cea ce e neiteresant pentru mine. Probabil ca o sa intru pe forum la LOGAN ca o sa primesc ceva sfaturi mai de folos decat aici.
              Ai primit 100 de sfaturi.
              Nu iti cumperi masina in functie de ce iti spune unul si altul.O iei pe aia care iti place.Ai aflat diferente de putere,cat consuma fiecare model,cat e impozitul la fiecare...insa tu incepi sa aberezi cu intrebari de genul cati decibeli emite un 220 cdi sau un 270cdi.{" in mers si in stationare"}.

              Mai urmeaza sa facem o cheta pentru tine sa iti cumperi model dorit.Esti mare fan Mercedes si nu ai habar cati cai putere are un model sau altul.Ideea e ca Mercedes-ul e cel mai tare...nu?

              Bafta la achizitionarea masinii dorite.Topicul se inchide.

              sigpic

              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

              Comment


              • #52
                Ce ziceti de asta ?

                Am un W 211 220 cdi si tot timpul m-au atras modele E 200 kompresor si am gasit asta pe care as vrea sa-l cumpar voi ce parere aveti de modele astea, si cum vi se pare acesta ? Stie cineva ceva despre masina asta? Multumesc .


                Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

                Comment


                • #53
                  Nu arata rau masina din anunt .
                  126.000 km la o masina din 2003 .... nu stiu ce sa zic .

                  Modelul E 200 k este atractiv din punct de vedere impozit / cai putere.

                  Dar trebuie sa mai lase destul la pret , eu cel putin nu cred ca merita sa dai 10500 pe o masina din 2003. Parerea mea ...
                  Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                  Comment


                  • #54
                    Daca is km reali cum zice el, se merita. Benzinarele nu sunt asa ,,alergate,, ca cdi-urile.Nu stiu.. eu cred cred ca decat una mai noua cu km mai multi mai bine una mai mai veche cu 1-2 ani si km mai putini.In privinta km omul zice ca sunt reali.Eu am avut W 210 din 2001 luat personal de mine din germania la 126 000 km reali verificati la rep. m.b.In general km asa putini cam rar gasesti.Ma atrage ca e motor kompresor de 1.8.mult mai rapid si mai silentios.Astept in continuare pareri de la voi. Multumesc.

                    Comment


                    • #55
                      Masina arata intr-un mare fel, probail este putin cam scumpa, dar poate mai negocizi.

                      Daca km sunt reali, si masina este intretinuta corespunzator, eu zic ca merita, mai ales daca vrei sa o tii mai mult pt tine.

                      Nu e mare lucru sa fie reali acesti km, in Germania benzinarele se tin de obice ca si a-2-a masina, cu care se merge mai mult la drum lung si in Wekenduri, cel putin asa cred eu.

                      Cand iei o masina intretinuta si in stare foarte buna e mult mai usr de mentinut in starea asta, decat sa o aduci personal in stare asta.

                      Mi-e imi place si combinatia de culoare exterior-interior, tot timpul mi-au placut interioarele Gri, iti da un sentiment de relaxare si eleganta.

                      Nici motorul nu e de neglijat, kompressorul isi face treaba la benzinare, ai cuplu marisor la turatii mai mici, si te poti bucura de putere, fara sa mergi in ture multe.

                      Bafta !
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #56
                        Nu cred ca e mult pretul daca luam in considerare ca e model avangard si varianta aproape full.Adus in tara la 90 000 km in 2009 zice omul (o sa verific la rep mb asta)De ex in germania cam astea ar fi preturile pt modele clasic sau elegance sa nu luam in calcul primele ...http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...ousine&lang=en
                        Daca era cdi la bani astia da era cam mult la anul 2003, ca nu e 2004 si e var. de 163 cp.
                        Si in plus are ceva optiuni fata de al meu 220 cdi; trapa , navigatie, parcktronic f+s, incalzire in scaune..Voi ce ziceti ?

                        Comment


                        • #57
                          Am fost sa o cumpar, masina e terminata. Interior praf exterior revopsit in totalitate (cu tot cu chedere ), km o gramada ( volan super ros si crapat.. pielea numai cute ) + ca a fost si lovita in fata si prin mai multe locuri se vedeau numai umbre... Aviz daca mai este cineva interesat de E 200 kompresor de la medias SB PARCA 58 JES. Maxim 8500 face.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by spike2002 View Post
                            Am fost sa o cumpar, masina e terminata. Interior praf exterior revopsit in totalitate (cu tot cu chedere ), km o gramada ( volan super ros si crapat.. pielea numai cute ) + ca a fost si lovita in fata si prin mai multe locuri se vedeau numai umbre... Aviz daca mai este cineva interesat de E 200 kompresor de la medias SB PARCA 58 JES. Maxim 8500 face.
                            Asa ceva numa la noi poti sa vezi .... eu abia acum am vazut topic-ul tau si deja si cautam masina pe net pe cand vad raspunsul tau ... Cum Dumnezo poate sa arate in poze o masina de nota 10 si sa o laude inca 5 colegi de pe forum si cand ajungi acolo nu sa zici ca nu e chiar ce a spus omu da ... : e terminata , distrusa , varza ! L-as bate pe unu din ala cu cureaua la fundu gol .

                            Comment


                            • #59
                              Nu te intereseaza un W211 270 cdi AVANTGARDE cumparat din Romania de la reprezentanta de noua? Carte service, tot istoricul. Daca te intereseaza suna-ma pe 0766.934.113

                              Comment


                              • #60
                                Asa ceva numa la noi poti sa vezi .... eu abia acum am vazut topic-ul tau si deja si cautam masina pe net pe cand vad raspunsul tau ... Cum Dumnezo poate sa arate in poze o masina de nota 10 si sa o laude inca 5 colegi de pe forum si cand ajungi acolo nu sa zici ca nu e chiar ce a spus omu da ... : e terminata , distrusa , varza ! L-as bate pe unu din ala cu cureaua la fundu gol .

                                De la Suceava la Sibiu e drum lung (630 km dus intors) si exact 450 lei ma costat ,, calatoria,, crede-ma ca l-as fi omorat nu doar batut cu , cureaua. ,, tinuta doar in garaj, km reali, fara accident doar o aripa revopsita imi zicea el tapiteria e ca noua nu sa urcat in spate nimeni de cand o are, revizii doar la rep. ,, Asta imi zicea el la tel.

                                REALITATEA - revopsita toata; el zicea ca doar aripa fata .. explicatia : i-a zgriat-o unu cu o cheie si i-a dat doar un strat de lac , kit pe ea la greu, capota stramba, bara pe fata statea pe o parte, interor praf scaun sofer si pasager pielea era toata crapata, volan doamne ce volan ros si crapat , un jaf de masina. Asta nu e prima data is obisnuit am mers si la teleorman 1000 km de la mine ,si ala tot asa .... caut in continuare W 211 E 200 KOMPRESOR sau E 220 CDI avangard,cutie automata.

                                Andreiu masina ta e foarte frumosa doar ca e 2,7 si e manuala cea ce nu prea ma atrage.
                                Last edited by mircea600sel; 09-09-2011, 15:07 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF