Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Pare-mise am găsit ce ulei original trebuie turnat, uleiul ce are numărul 001 989 68 03. Rog cine cunoaște răspunsuri la restul întrebărilor să mă ajute să mă luminez. Vă mulțumesc!

    Comment


    • #92
      Nu, uleiul echivalent este Mobil1 ATF, care costa circa 33 de lei litrul. Si se schimba si filtrul de ulei.

      Comment


      • #93
        Salutare,
        Am nevoie de un sfat, am tot sunat pe la reprezentanțã și uleiul original de CVA costa în jur de 90 de ron. Unde aș putea gãsi ulei original mai ieftin? Am tot citit pe aici și am înțeles cã e bine de pus în cutie ulei care a fost pus inițial în fabricã, cum aș putea afla ce ulei am avut? Smuncește doar la rece ca la mulți defapt, dupã câte am vãzut ar putea dispãrea problema dacã gãsesc uleiul original din fabricã.
        ______________________________________________
        E220CDi 2002 150 CP motorinã/automat.

        Comment


        • #94
          ATF II sau ATF134 are 95% aceleasi propietati ca cel de la reprezentanta. Il gasesti la 20RON/L in orice cofetarie Auto.
          Daca nici dupa schimbu de ulei si filtru nu rezolvi.......... ai putea sa ai surprize la blocu de valve sau sa ai prajit un pachet de discuri. Atunci costurile sint mult mai mari.

          Originally posted by alex10 View Post
          Salutare,
          Am nevoie de un sfat, am tot sunat pe la reprezentanțã și uleiul original de CVA costa în jur de 90 de ron. Unde aș putea gãsi ulei original mai ieftin? Am tot citit pe aici și am înțeles cã e bine de pus în cutie ulei care a fost pus inițial în fabricã, cum aș putea afla ce ulei am avut? Smuncește doar la rece ca la mulți defapt, dupã câte am vãzut ar putea dispãrea problema dacã gãsesc uleiul original din fabricã.
          ______________________________________________
          E220CDi 2002 150 CP motorinã/automat.

          Comment


          • #95
            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
            ATF II sau ATF134 are 95% aceleasi propietati ca cel de la reprezentanta. Il gasesti la 20RON/L in orice cofetarie Auto.
            Daca nici dupa schimbu de ulei si filtru nu rezolvi.......... ai putea sa ai surprize la blocu de valve sau sa ai prajit un pachet de discuri. Atunci costurile sint mult mai mari.
            Poate stii unde in romania gasesc ulei original mai ieftin decat reprezentanta? Si inca ceva, cum pot sa aflu care ulei a fost turnat la fabricare si daca se mai produce in ziua de azi. Mersi

            Comment


            • #96
              Buna seara dragi colegi. Eu detin un mercedes w211 din 2005 si o cutie automata inzestrata la aceasta masina. La mine e o simptoma aparuta dupa ce am schimbat uleiul din cutie asa cum se specifica si in celelalte topicuri. Mai mult am cumparat 10 litri de ulei mercedes original care a costat 85 ron litrul si au facut schimbul odata si apoi dupa primul schimb de 4,5 litri si o plimbarica de o ora am revenit ptr al doilea schimb de ulei de aceeasi cantitate. Mentionez ca sa schimbat si filtrul de ulei. S-a apelat la acesta situatie ptr a face chipurile o spalare si un schimb de ulei mai proaspat in cutie. Acu vine problema mea. Dupa un parcurs de 5000 de km am observat o simptoma care sincer nu am mai avut-o pana acum de cand detin aceasta masina sau poate ca uleiul fiind mai de buna calitate,s-ar comporta asa, caci cel cea fost adica FEBI poate nu era de calitate. Dupa o pauza mai mare sau chiar si dupa o noapte de odihna a masinii cand pornesc masina si introduc schimbatorul in R sau D am observat ca masina da sa plece de pe loc fortat ba chiar daca stau cu piciorul pe frana da sa plece. Si procedez in a trece masina de 2 sau 3 ori pri D sau R si se mai calmeaza in a fi asa naravasa ca sa spun asa. Acesta simptoma se intampla numai la rece si la plecarea de pe loc ptr prima data. Da sa plece repede ca si cum ar fi un pic accelerata ca sa ma repet. Sper ca m-am facut inteles. Dupa acesta problema, cred si asa si este, se incalzeste uleiul acolo in cutie dupa plecarea de pe loc si doresc sa spun ca pe urma merge super ok, schimba si trage fara trepidatii sau smuncituri. Nivelul uleiului este verificat cu joja si e ok la cele 2 temperaturi. Credeti ca e normal sau s-a intamplat ceva. Cu rugamintea de a nu v-a fi suparat imi cer scuze daca am gresit. Va multumesc ptr rabdare. Cu stima

              Comment


              • #97
                Originally posted by cleoveanu View Post
                Eu sunt unul dintre cei care l-a schimbat si caruia i-au disparut problemele. Inainte sa il schimb (la 80.000 km si 8 ani vechime) imi patina imi intra in mod de avarie (limp mode). Am facut schimbul (ulei, filtru, garnituri si alte elemente) la Autoklass Sud. Am facut 24.000 km de atunci si nu am mai avut nici o problema.
                Sa nu pierzi din vedere faptul ca o masina merge bine datorita unei mentenante corespunzatoare. Din post-ul tau am dedus ca astepti sa iti faca probleme inainte sa ii faci schimbul. Schimbul de ulei la o cutie automata defecta este "frectie la piciorul de lemn" adica egal cu zero. Sfatul meu este sa nu te zgarcesti la 1.000-1.200 ron si sa ii faci acest schimb, mai ales daca zici ca nu vrei sa iti bati joc de masina ta.
                Ma bucur ca esti unul dintre "norocosii" care nu au avut probleme dupa schimbul uleiului de la cutia de viteze. Eu am preferat sa nu-l schimb nu din zgarcenie, doar ca mare parte a comentariilor pe care le-am citit pe forum erau negative. La asta s-a mai adaugat si neincrederea in reprezentantele Mercedes, avand in vedere ca au dat-o in bara la lucrari mult mai putin complexe decat schimbul uleiului cutiei de viteze, asa ca am preferat sa nu ma leg la cap inca.

                Comment


                • #98
                  Buna ziua , am cumparat un mercedes e200 din 2008 , cutie automata cu 5 trepte din cate am inteles de la dealer ,stie careva daca se schimba uleiul la acest tip de cutie ? am intrebat un taximetrist de aici din Germania care are acelasi model si a zis ca este lifetime uleiul se schimba doar cand masina are 60 000 de km si dupa nu se mai schimba deloc , as dori cateva informatii va rog , multumesc !

                  Comment


                  • #99
                    Uleiul la cutiile automate de generatie mai noua cum este si a ta, se schimba la fiecare 60000 km parcursi.
                    Se recomanda schimbarea uleiului cutiei automate si la 50000 km, daca masina este folosita in preponderenta intraurban, sau in alte conditii generatoare de uzuri mai mari per kilometru parcurs.
                    Pentru a te documenta mai bine, exista acest topic:

                    Comment


                    • multumesc de informatie

                      Comment


                      • Originally posted by ovis View Post
                        multumesc de informatie
                        Te-am mai rugat sa schimbi marca masinii la profil si sa respecti regulile de postare. Ai WARN, al doilea. La urmatorul, pauza trei luni.

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • Salutare. Aceeasi problema o am si eu cu scmunciturile la rece. Azi imi fac schimbul de ulei la cutie si va anunt daca s.a remediat problema .

                          Comment


                          • SALUT ! eu am un mb din 2001 e200 cdi 2,2l. cutie automata ! nu imi schimba decat prima si a doua treapta ! de la ce sa fie cauza ?

                            Comment


                            • Salut, v-as recomanda(si ruga in acelasi timp) sa nu mai postati aceleasi intrebari stupide. Ganditi-va inainte, daca voi ati primi asa niste intrebari, cam ce raspunsuri ati putea da.

                              Problemele la cutie nu sunt niciodata pe ghicite, cutia se poate bloca in treapta a doua din cauza lipsei de ulei, sau a unui defect mecanic.

                              Pentru utilizatorul @Lorentzoo , daca ai avea locatia trecuta cum trebuie, ti-as recomanda pe cineva in zona din care esti cu o diagnoza Star.
                              Mail : emi@koket.org
                              Tel : 0757 233 231
                              Reparatii electrice auto Iasi
                              Electrical Center Iasi

                              Comment


                              • De curand am luat un mb w210 e200 din 1999 si as vrea sa fac schimbul la de ulei din cutie(automat) cati litri de ulei ar trebui sa iau si de care?
                                Va multumesc pt raspunsuri

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF