Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei cutie automata

    Am si eu o problema pe care am mai incercat s-o rezolv dar nu am primit un raspuns exact...Acum 1 an cand am achizitionat masina si am vrut sa schim uleiul la cutie, am fost la un mecani care a dat drumul la ulei din cutie si a copletat exact cat a curs adica vreo 4 l, a pus ulei Mobil, dar de atunci cand se schimba vitezele in special 1-2 ma cam smunceste. Din cate am citit pe forum cica la cutia mea am nevoie de 8 l, m-am conformat am cuparat ulei original Germania special pentru cutia mea. Ma duc la un alt mecanic ca sa-l schimb si el imi spune ca imi trebuie doar 4 l , adica aceeasi treaba imi zice ca imi face, cat curge atat imi pune...Ma poate ajuta si pe mine cineva , sa ma lamureasca cat si cum se face schimbul de ulei? La reprezentanta mi-au spsu ca 8 l imi pun dar ma costa 140ron/l.
    AM un w210 2000 benzina din 05.1999

  • #2
    Cand dai jos cutia, o demontezi in bucati ca s-o repari si o pui la loc intra 8 litri. Cand schimbi doar uleiul si filtrul, se scurg si pui 4 litri, restul ramane prin angrenaje si cotloane!
    C 180 sport 1995
    www.pieseauto-buzau.ro

    Comment


    • #3
      La reprezentanta au un fel de dispozitiv (pompa ) care iti trage si uleiul din convertizorul de cuplu . In baia de ulei intra 4 litri aprox. si in convertizor tot cam 4 litri . vorbeste cu ei poate iti schimba uleiul tau pe care l-ai achizitionat .
      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

      Comment


      • #4
        Deci un schimb total adica cei 8 l trebuie sa-i fac doar la reprezentanta?Nici un alt service nu poate face acest schimb?

        Comment


        • #5
          Acest schimb se poate efectua la orice service dar trebuie sa gasesti acolo niste oameni priceputi si binevoitori...ca sunt care de lene nu schimba si din convertizor , sau ca sa traga 4litri din uleiul tau , sa il revanda.

          Comment


          • #6
            salut

            in convertizirul de la cutie intra vreo 4l iar in cutie 4 l,convertizorul de obicei are un buson de golire ,nu in toate cazurile,
            piese mercedes benz ,smart,ford

            la preturi bune

            Comment


            • #7
              Ulei cutie automata 55 ron l original pret cu tva
              piese mercedes benz ,smart,ford

              la preturi bune

              Comment


              • #8
                Originally posted by dragos24 View Post
                Am si eu o problema pe care am mai incercat s-o rezolv dar nu am primit un raspuns exact...Acum 1 an cand am achizitionat masina si am vrut sa schim uleiul la cutie, am fost la un mecani care a dat drumul la ulei din cutie si a copletat exact cat a curs adica vreo 4 l, a pus ulei Mobil, dar de atunci cand se schimba vitezele in special 1-2 ma cam smunceste. Din cate am citit pe forum cica la cutia mea am nevoie de 8 l, m-am conformat am cuparat ulei original Germania special pentru cutia mea. Ma duc la un alt mecanic ca sa-l schimb si el imi spune ca imi trebuie doar 4 l , adica aceeasi treaba imi zice ca imi face, cat curge atat imi pune...Ma poate ajuta si pe mine cineva , sa ma lamureasca cat si cum se face schimbul de ulei? La reprezentanta mi-au spsu ca 8 l imi pun dar ma costa 140ron/l.
                AM un w210 2000 benzina din 05.1999
                Vechea poveste cu uleiul,cat iese atata completeaza,de ce nu dai un search inainte sa te apuci de o operatiune destul de costisitoare zic eu mai ales acum ca dupa ce ai facut deja un schimb trebuie sa te apuci din nou de el si sa te rogi la Dumnezeu sa mai schimbe fara smucituri din nou masinuta,mecanicul respectiv nu a stiut,la fel ca si tine ce tip de ulei ai tu in cutie,normal ca el a bagat uleiul nou care poate nu e combatibil cu ce ti-a ramas tie in cutie adica cu cei 4 litri vechi ce nu au iesit,de aici si smuciturile la schimbarea vitezelor,acum o spalara la cutie cu uleiul vechi,completat din nou ulei nou si iata cati bani irositi aiurea pentru un schimb de ulei,iarasi alt filtru,alta garnitura si alti 8 litri de ulei.

                Comment


                • #9
                  atentie mare la uleiul folosit ,de multe ori uleiul distruge cutia.....poate nu stiati dar ...in programul tehnic mercedes uleiul de la cutie este de un singur fel si daca nu se foloseste acel ulei special se duce toata cutia......cunosc cazuri din representanta..unde multi ani au folosit un ulei nasol si ...dupa cateva cutii reparate ...si-au dat seama ca foloseau un ulei necorespunzator...asa ca mare grija
                  piese mercedes benz ,smart,ford

                  la preturi bune

                  Comment


                  • #10
                    Salutare tuturor!!! Am schimbat uleiul in cutia automata la reprezentanta Autoklass Sibiu, si dupa operatiune aceleasi simptome , masina smuceste in treapta 2 si 3 cand motorul este rece in primi 2 sau 3 km iar dupa ce se incalzeste nu se mai simte deloc schimbarea treptei, merge perfect . Uleiul a mai fost schimbat la 90 mii km iar acum l-am schimbat iar la 160 mii. Pana sa se raceasca vremea nu aveam aceasta problema, oare este cutia la sfarsitul vieti sau nu este uleiul cel bun. Masina este un W 211 E270

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by guster View Post
                      Salutare tuturor!!! Am schimbat uleiul in cutia automata la reprezentanta Autoklass Sibiu, si dupa operatiune aceleasi simptome , masina smuceste in treapta 2 si 3 cand motorul este rece in primi 2 sau 3 km iar dupa ce se incalzeste nu se mai simte deloc schimbarea treptei, merge perfect . Uleiul a mai fost schimbat la 90 mii km iar acum l-am schimbat iar la 160 mii. Pana sa se raceasca vremea nu aveam aceasta problema, oare este cutia la sfarsitul vieti sau nu este uleiul cel bun. Masina este un W 211 E270
                      Cel mai probabil este din cauza uleiului.Cat ulei a intrat la schimb?ai pus uleiul special pentru tipul acesta de cutie , facut de Mercedes?

                      Comment


                      • #12
                        O nelamurire!

                        Cand s-a mai discutat aceasta problema, s-a spus ca ar putea fi si din cauza senzorului de turatie(16 mil. parca) care antreneaza schimbarea treptelor. Deci sa fie oare tipul de ulei sau senzorul? Observ ca este o problema destul de des intalnita la cutiile automate si bine ar fi sa stim exact cauza! Multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          salutari .... la masina mea am doar 105.000 km si nu tare is sigur sa-i schimb uleiul in cutia automata ?ce ziceti? masina merge ok la schimbat trepte ...merci!
                          Allways on the move...
                          http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                          Comment


                          • #14
                            De obicei se spune ca daca nu-i stricat nu repara .
                            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                            Comment


                            • #15
                              Cred ca daca senzorul de turatie este problema ar smuci in toate treptele de viteza indiferent daca motorul este cald sau rece dar in cazul meu se manifesta doar cand pornesc masina si motorul este rece , inclin sa cred ca cei de la Autoklass Sibiu nu au pus uleiul corespunzator , pe factura nu este trecut tipul uleiului s-au cat ulei a intrat in cutie doar denumirea lui plus filtru de la cutie si o garnitura. Am facut schimbul la reprezentanta crezand ca stiu ce tip de ulei sa puna dar se pare ca nu au habar acum nu imi ramane decat sa il schimb din nou la un mecanic de cartier si sa ma rog sa nu mai smuceasca.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF