Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

M-a lasat in Austria !!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M-a lasat in Austria !!!

    Am fost cu un w210 300 TD prin europa 4500Km si masina a mers maxim cu 230km si constant 180 fara probleme.Dar la intoarcere prin austrita am simtit ca masina nu mai trage ca inainte si nici nu mai ajungea la 230 numai pe la 190, iar peste 150km la 20Km de Wien aud un pufff si incet sa fiu blituit de un camion iar masina incepea sa scoata un fum alb si sa aiba puterea de vro 100cp...Am fost remorcat de politie pana la un peco dupa care a venit asigurarea si mi-a dus masina la mercedes in fatza unde am inceput sa ma uit sub capota si am vazut ca turbina era umeda cu ulei si curgea din ea cand porne-ai motorul ""turbina era caput"".Dar cei de la mercedes incep sa im zica ca motorul im scuipa mie pe esapament ulei si trebuie sa desfaca chiuloasa..prosti.Dupa care scot tubul ala gros care merge de la filtru de aer la turbo si incet sa pun mana pe rotita aia din turbina avea un joc si la stanga si la dreapta sus jos si de-a bea o pute-ai invartii. Im baga un pret la turbina de 1300 Euro de mi-am luat masina si am adus-o acasa.

    Acuma ma intereseaza unde si la cat gasesc o turbina mai ieftina ca 1300 de euro nu dau,mai bine vand masina pe bucatii si mai pun ceva sa im cumpar modelul 320 CDI
    Cu S-ul nu te pui.

  • #2
    Cred ca e cel mai urat sa te lase masina in alta tara, nu cunosti limba, nu stii unde sa te duci, ce sa mai, nasoala experienta. Ma bucur ca "hodoroaga" mea de varsta cu mine, nu a avut nici o greata 2000 si ceva de km.
    i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

    Comment


    • #3
      Si uite asa iar mi se pare mai rentabil V6-le meu de consuma 18-20% in oras....de 1.300 Euro tot pun benzina....
      Daca mai pica si pompa de injectie plus cele 4 injectoare mai fac de-o masina....dar nu....poti sa te contrazici cu lumea care sustine ca diesel-ul e mai ieftin de intretinut ?
      Macar eu dau in rate...la pompa...nu toti odata....mii si sute de euro...

      Imi pare rau de intamplarea nefericita, sper s-o rezolvi cat mai ieftin.

      Comment


      • #4
        Originally posted by vladruse View Post
        Si uite asa iar mi se pare mai rentabil V6-le meu de consuma 18-20% in oras....de 1.300 Euro tot pun benzina....
        .
        Si un benzinar ca si al tau cere platit un impozit anual de 1900 de lei (aproape 500euro acum). In doi ani ai dat la stat o turbina noua...

        Ce vroiam sa spun de fapt...e greu sa tragi o concluzie vorbind la general. Fiecare masina are plus-urile si minus-urile ei...

        Intrebarea on topic este: e mare costul de 1300euro a unei reparatii care intervine rar ( in timp si ca rulaj) la o masina ce a costat noua aproximativ 40000euro?

        Eu zic ca nu e mare. Atata doar ca proprietarul care are de facut reparatia nu a facut el sutele de mii de km pe care le-a rulat masina respectiva. Si de aici se pot naste zeci de discutii offtopic... de ce ai ales masina asta...samd.

        In Romania (in special) se cumpara (si) masini ieftine SH a caror pret insufla cumparatorilor lor ideea ca le vor si putea intretine si repara la fel de ieftin.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Diesel View Post
          Si un benzinar ca si al tau cere platit un impozit anual de 1900 de lei (aproape 500euro acum). In doi ani ai dat la stat o turbina noua...
          Cine stie cum nu-i da.
          Si chiar daca ii da , macar da in rate, plus ca nu te lasa pe marginea autostrazii...
          Ideea e ca o masina cu cat e mai complicata si are mai multe piese cu atat sansa sa te usuce de bani si nervi e mai mare...
          Mai cinstit e un motor mai mare, dar fara turbo si sisteme scumpe si defectuoase (in spetza alimentare si injectie la diesel).

          E drept ca marea majoritate a populatiei cumparatoare de masini SH habar n-are de ceea ce inseamna intretinere a masinii si schimba piese/consumabile dupa ce crapa in drum.

          Comment


          • #6
            Diesel/Benzina

            Si eu prefer benzinarele, insa nu mi se pare normal ca un w210 300 TD sa mearga maxim cu 230km si constant 180 fara probleme.

            Cred ca daca limitai putin constanta, te mai tinea turbo mult si bine!

            Zic si eu!
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              De cand ii masina tot asa merge ... dar turbina are 300 de mii km adica cat motorul .Si era de asteptat sa te lese ca ele normal parca la 150 de mii se schimba.Dar eu vreau sa cumpar una secound sau sa cumpar una noua dar de la alti producatorii ca aia de la mercedes mi se pare prea scumpa.Important ca masina a trecut si pe la muzeul de la Stuttgard ...
              Masina a mers la 250 de mii km cu 240
              Last edited by kriket; 09-04-2009, 17:48 PM.
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #8
                Din cate stiu eu turbina se schimba la 400.000-500.000 km.Acum depinde si cum exploatezi masina sau cand ai ghinionul sa se defecteze piesa respectiva.
                Last edited by vizyboss; 09-04-2009, 19:14 PM.

                Comment


                • #9
                  O reconditionare strica?Verifica daca trebuie schimbati numai rulmentii.Mai bine faci asa decat sa iei o turbina muribunda.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by kriket View Post
                    De cand ii masina tot asa merge ... dar turbina are 300 de mii km adica cat motorul .Si era de asteptat sa te lese ca ele normal parca la 150 de mii se schimba.Dar eu vreau sa cumpar una secound sau sa cumpar una noua dar de la alti producatorii ca aia de la mercedes mi se pare prea scumpa.Important ca masina a trecut si pe la muzeul de la Stuttgard ...
                    Masina a mers la 250 de mii km cu 240
                    Salut! Daca n-ai gasit inca o turbina si vrei una aproape noua, suna-ma: 0740.274.876. Cu respect, Andrei Bogdan!
                    E 200 CDI, 2002 , W210 -> X
                    E 220 CDI, 2004 , W211 -> X
                    C 200 CDI, 2009 , w204 ->

                    Comment


                    • #11
                      Dok mie mi-a cazut turbina la Sprinter 313 CDI din 2000 motor de 2200 cm3 tip OM 611.981 la 420.000km.Din nefericire nu s-a putut repara si am fost nevoit sa cumpar una noua.Am crezut ca si la celelalte mercedesuri este la fel dar poate este vorba de alta treaba fiind utilitara.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by razor View Post
                        O reconditionare strica?Verifica daca trebuie schimbati numai rulmentii.Mai bine faci asa decat sa iei o turbina muribunda.
                        Care rulmenti trebuie schimbati?
                        Iar in starea ce zice ca a ajuns turbina nu prea se mai poate reconditiona, plus ca axul ce il schimbi trebuie centrat, trebuie alta bucsa la ax, etc.
                        Si daca verifici nivelul de ulei dupa un asa incident, sigur e mai putin. De fapt e o gramada de ulei in tobe, pe care trebuie sa le speli cu degresant si tot va mai iesi fum albastru un timp.
                        Last edited by zang; 09-04-2009, 22:24 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Cam 3L de uleie a scupat turbina pe toba, astazi am scos toata evacuare si am curatat-o de ulei.Pana la urma o sa-m cumpar o turbina noua ca la cum merg eu cu ea nu cred ca o sa ma tina mult daca o reconditionez.Nu tin mai mult de 6000Km uleiul in motor si deja are 5 tratamente cu turallu si merge de zici ca are 100 mii km. Orcum urmatoare masina de excursii va fii acelasi model dar 320 cdi.
                          Cu S-ul nu te pui.

                          Comment


                          • #14
                            CP

                            Originally posted by kriket View Post
                            Cam 3L de uleie a scupat turbina pe toba, astazi am scos toata evacuare si am curatat-o de ulei.Pana la urma o sa-m cumpar o turbina noua ca la cum merg eu cu ea nu cred ca o sa ma tina mult daca o reconditionez.Nu tin mai mult de 6000Km uleiul in motor si deja are 5 tratamente cu turallu si merge de zici ca are 100 mii km. Orcum urmatoare masina de excursii va fii acelasi model dar 320 cdi.
                            La cum mergi, un benzinar la aceeasi cai putere va consuma mai putin si te va tine cel putin la fel. Sau la acelasi consum (180-240km/h cu 320cdi) un benzinar vine cu ceva caluti in plus, astfel turometru va sta ceva mai jos decat cel de la diesel.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by kriket View Post
                              Cam 3L de uleie a scupat turbina pe toba, astazi am scos toata evacuare si am curatat-o de ulei.Pana la urma o sa-m cumpar o turbina noua ca la cum merg eu cu ea nu cred ca o sa ma tina mult daca o reconditionez.Nu tin mai mult de 6000Km uleiul in motor si deja are 5 tratamente cu turallu si merge de zici ca are 100 mii km. Orcum urmatoare masina de excursii va fii acelasi model dar 320 cdi.
                              Stai linistit ca asa se intampla de fiecare data cand crapa o turbina.
                              Daca o vinzi poti pune si o turbina SH, dar daca o mai folosesti tu, adica turatii mari, mai bine iei una noua. Sunt pe e-bay la preturi lesne.
                              320 cdi te va satura sigur, sau pt cum zici ca mergi ia un 400 cdi ca are Nm cu lopata.


                              Originally posted by cl600 View Post
                              La cum mergi, un benzinar la aceeasi cai putere va consuma mai putin si te va tine cel putin la fel. Sau la acelasi consum (180-240km/h cu 320cdi) un benzinar vine cu ceva caluti in plus, astfel turometru va sta ceva mai jos decat cel de la diesel.
                              Nu cred sa aiba benzinarul de 320 mai multi cai decat 320 cdi, Nm nici macar daca ii faci toate resoftarile posibile sau filtre, tobe, etc.
                              Consumul la aceeasi viteza cred ca este cu minim 30% mai mic la cdi, deoarece chiar dieselul este cel care merge cu ture mai mici la 180km/h.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF