Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

M-a lasat in Austria !!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La un benzinar ii trebuie mai multe ture ca la un diesel pentru aceasi putere , deci eu cred ca la 140km/h la diesel ii trebuie 3000 si la un benzinar 3400 de ture.
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #17
      De obicei chiar mai mult de 1000 rpm este diferenta.
      Asta se intampla datorita motorului diesel care avand aprindere prin compresie are manetonul mai lung decat unul pe benzina ( vorbind la aceeasi cilindree si acelasi nr de cilindri, cu aceeasi dispunere ). De aici cuplul mai mare si turatie mai mica fata de benzinar. Pe langa astea mai contribuie si rapoartele din cutie si din grup.
      Dar cunosc persoane care stiu foarte in amanunt aceste lucruri si nu vor sa auda de motorina. Deci : "cati oameni - atatea gusturi".
      Bafta la achizitie !!!...( indiferent ce va fi )!!!

      Comment


      • #18
        Randament

        Chiar cu tehnologia actuala, intre 180 si 240 km/h este nevoie de cuplu mare la turatie mare. Adica tocma ce nu poate diesel-ul.
        In alte regimuri, alte povesti.
        Eu cred ca W215-ele meu cu V12 consuma mai putin decat un 300/320 diesel la 240km/h.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #19
          Asa este ca cea ai tu acolo se chinue mai putin , dar sa nu uitam ca tu le m-ai dat de mancare inca la 6 cilindrei.
          Cu S-ul nu te pui.

          Comment


          • #20
            !

            Originally posted by kriket View Post
            Asa este ca cea ai tu acolo se chinue mai putin , dar sa nu uitam ca tu le m-ai dat de mancare inca la 6 cilindrei.
            ?

            Poti sa editezi postul.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #21
              Scuze ... am scris cu capul in tastatura si am uitat sa mai verific. Faza ii ca nu se chinuie motorul tau ca un 320 dar sa nu uitam ca tu mai ai de hranit inca 6 pistonase.
              Am dat jos turbina de pe motor si m-am uitat putin asa la ea si inafara de jocul ala al axului si putin indoite elicele alea nu este nimica.Si m-a gandeam daca pot sa o vand la cei ce le reconditioneaza !!!
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #22
                Originally posted by cl600 View Post
                Chiar cu tehnologia actuala, intre 180 si 240 km/h este nevoie de cuplu mare la turatie mare. Adica tocma ce nu poate diesel-ul.
                In alte regimuri, alte povesti.
                Eu cred ca W215-ele meu cu V12 consuma mai putin decat un 300/320 diesel la 240km/h.
                Tu ai dreptatea ta, dar si eu am dreptatea mea.
                Era vorba de aceeasi cilindree, acelasi nr de cilindri si aceeasi dispunere,... dar nu acelasi consum.
                Nu contest motorizarea ta, deoarece acum cativa ani am plecat la una cu un V12 ca al tau ( negru ), in Costinesti, ( eu cu moto de 140 CP ) si 'm-a facut muci' la demaraj. Clar: nu prea ai sanse impotriva alei tale masini, dar vorbeam de aceeasi motorizare, etc, etc,... si se discuta la 180 km/h constant.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by razor View Post
                  O reconditionare strica?Verifica daca trebuie schimbati numai rulmentii.Mai bine faci asa decat sa iei o turbina muribunda.

                  O turbina reconditionata nu tine mult, mai bine iei una second pt ca nimeni in Romania nu are banc de centrat paletii.Turbina de diesel are lagare, iar unele turbine de benzinare folosesc rulmenti.Dar sunt foarte scumpe acele turbine.

                  Originally posted by cl600 View Post
                  La cum mergi, un benzinar la aceeasi cai putere va consuma mai putin si te va tine cel putin la fel. Sau la acelasi consum (180-240km/h cu 320cdi) un benzinar vine cu ceva caluti in plus, astfel turometru va sta ceva mai jos decat cel de la diesel.
                  Un benzinar nu o sa consume in veci cat un diesel. Un 320cdi are in jur de 2700 rot/min pe la 150km/h iar 320cdi cu 7g-tronic are cu putin peste 2000rot/h. Ma indoiesc ca un E 320 sa aibe turatiile astea.

                  Originally posted by cl600 View Post
                  Chiar cu tehnologia actuala, intre 180 si 240 km/h este nevoie de cuplu mare la turatie mare. Adica tocma ce nu poate diesel-ul.
                  In alte regimuri, alte povesti.
                  Eu cred ca W215-ele meu cu V12 consuma mai putin decat un 300/320 diesel la 240km/h.
                  Te contrazic, diesel-ul are un cuplu enorm fata de un benzinar, iar un e320cdi are un cuplu mai mare decat V8-ul de 5000 si se apropie de V12 aspirat de pe W215 , iar cu o remapare, chiar depaseste cuplul enormului CL600, versiunea aspirata. Iar cand vine vorba de un consum, crede-ma, pe autostrada soarelui un 320cdi a consumat in jur de 13L/100km cu toata autostrada piciorul ''blana''. Ma indoiesc sa consume sub 20 acel CL600.

                  Comment


                  • #24
                    Cuplu

                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    O turbina reconditionata nu tine mult, mai bine iei una second pt ca nimeni in Romania nu are banc de centrat paletii.Turbina de diesel are lagare, iar unele turbine de benzinare folosesc rulmenti.Dar sunt foarte scumpe acele turbine.



                    Un benzinar nu o sa consume in veci cat un diesel. Un 320cdi are in jur de 2700 rot/min pe la 150km/h iar 320cdi cu 7g-tronic are cu putin peste 2000rot/h. Ma indoiesc ca un E 320 sa aibe turatiile astea.



                    Te contrazic, diesel-ul are un cuplu enorm fata de un benzinar, iar un e320cdi are un cuplu mai mare decat V8-ul de 5000 si se apropie de V12 aspirat de pe W215 , iar cu o remapare, chiar depaseste cuplul enormului CL600, versiunea aspirata. Iar cand vine vorba de un consum, crede-ma, pe autostrada soarelui un 320cdi a consumat in jur de 13L/100km cu toata autostrada piciorul ''blana''. Ma indoiesc sa consume sub 20 acel CL600.
                    Eu sunt perfect de acord cu expunerea ta. Ce am tinut eu sa precizez este faptul ca acel cuplu nemaipomenit al lui 320CDI, nu este valabil la turatii mari.
                    Astfel pentru viteze de peste 200, chiar si cu 7G-tronic, diesel-ul ramane cu un cuplu saracut.
                    W215, aspirat, la 200km/h constant pe A2 termina cursa cu 13l/100km cu toata electronica functionand. Pentru 200km/h, pedala sta insa departe de blana...
                    Last edited by cl600; 09-15-2009, 10:29 AM.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cl600 View Post
                      W215, aspirat, la 200km/h constant pe A2 termina cursa cu 13l/100km cu toata electronica functionand. Pentru 200km/h, pedala sta insa departe de blana...
                      Stiu cu ce se mananca w215, care dupa parerea mea e printre cele mai frumoase coupe-uri de la Mercedes.Dar, cu toata electronica ei, un consum de 13 e imposibil la o viteza de 200km/h constant. Un w211, E500 cu 7gtronic pe autostrada, scotea consumul acela cu o viteza constanta de 160-180km/h. Un w215 cu V12 e imposibil sa aibe acel consum.

                      Comment


                      • #26
                        DeJa ii mult off topic pe aicia ...
                        Cu S-ul nu te pui.

                        Comment


                        • #27
                          CL600,nu suntem la w210 vs w215,nu e cazul....

                          Comment


                          • #28
                            VS

                            Originally posted by DMIHNEA View Post
                            CL600,nu suntem la w210 vs w215,nu e cazul....
                            Asa e... Topicul este altul, exemplul w215 mi-a fost la indemana. Discutia am pornit-o, sugerand un benzinar pt viteze peste 180.
                            Ingineria e una, gusturile sunt altele, desii ma gandesc ca nu din prostie sau din dorinta de arde clientii, MB inca produce (si inca cum!), motoare mari si foarte mari pe benzina.
                            Chiar si Hybridul, comercial deja, a pornit cu M272 (350-ul V6 benzinar), usor modificat.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF