Sarbatori Fericite Tuturor si Un Paste Fericit!!!!!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Merita sa curat EGR?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
-
Originally posted by zang View PostDeci spre rusinea mea: mi-a fost lene sa mai dau jos capacul cu 4 cleme. Dar dupa sarbatori il voi da.
Intradevar am uitat sa zic ce zice Vlad Ruse: merge pornit motorul cu EGR-ul scos. Suna ca o motocicleta fara tobe, dar nu mult sa nu topiti 'joja' de ulei sau furtunele de la filtrul de motorina.
Voi curata si dupa capacul cu 4 cleme, dar mare diferenta nu pot simti deoarece am un E220 de 110KW (150 CP) si care e deja 'dus la limita'. Orice ai face nu are cuplul unui 270 sau 320 cdi.
Sarbatori cu bine tuturor !!!
Comment
-
Originally posted by cristi_fulger View PostNu cred ca e deloc dus la limita avand in vedere ca facelift-ul are 170 de cai din acelasi motor....
Si totusi... EGR-ul chiar 'merita curatat', dar nu acea supapa metalica, cat in interiorul lui. Adica acolo unde zice Alex: capacul de plastic cu 4 cleme.
Mai exact: capacul 'trapezoidal' de deasupra acelei supape si NU cel 'rotund' care are 'mufa mama'. In interior are un arc, o parghie si o rola. Desfaceti fara frica. Nimic nu sare de la loc.
Dupa ce se desface capacul se curata cu o pensula 'funinginea' din el, apoi se da cu degripant (de care are fiecare) si se sufla cu un compresor. Se repeta de cateva ori si se actioneaza cu mana acea parghie ce comanda supapa.
Montati totul inapoi si chiar ca 'merita sa cureti EGR-ul'. Mai putin fum la accelerarile bruste si 'o acceleratie mai elastica'.
Spor la lucru!!!
Comment
-
Originally posted by zang View Post'Sa o fac intai' cu nr romanesti si apoi poate ii fac un chip-tuning.
Si totusi... EGR-ul chiar 'merita curatat', dar nu acea supapa metalica, cat in interiorul lui. Adica acolo unde zice Alex: capacul de plastic cu 4 cleme.
Mai exact: capacul 'trapezoidal' de deasupra acelei supape si NU cel 'rotund' care are 'mufa mama'. In interior are un arc, o parghie si o rola. Desfaceti fara frica. Nimic nu sare de la loc.
Dupa ce se desface capacul se curata cu o pensula 'funinginea' din el, apoi se da cu degripant (de care are fiecare) si se sufla cu un compresor. Se repeta de cateva ori si se actioneaza cu mana acea parghie ce comanda supapa.
Montati totul inapoi si chiar ca 'merita sa cureti EGR-ul'. Mai putin fum la accelerarile bruste si 'o acceleratie mai elastica'.
Spor la lucru!!!
Comment
-
Originally posted by al3x82 View PostOricum capacul ala se scoate parca si fara sa dai Egr jos????
Comment
-
EGR la w210!
Salutare!
Vin si eu cu o intrebare,am un W210(E220 din '99) si scoate fum cam tare cand schimba dintr-o treapta in alta(cutie hidramata),credeti ca as rezolva ceva daca as curata EGR?
La w210 e pozitionat tot ca la w211? am gasit o poza pe net, o atasez poate imi spune cineva o parere.
MultamAttached Files
Comment
-
Si la mine niste prieteni care stateau in spatele meu mi-au confirmat ca scoate fum numai cand schimba treptele cutia, chiar si atunci cand retrogradeaza , scoate la fel fum, pe cand la acceleratii la blana nu scoate...oare egr-ul sa fie buba? (acelasi fenomen l-am observat la mai toate taxiurile e-klasse din germania)
Salceanu: chestia aia pare sa fie bidonasul de ulei pentru pompa servo, habar nu am unde o fii egr-ul la tine.Last edited by flavius89; 04-27-2009, 12:56 PM.MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP
Comment
-
Originally posted by cristi_fulger View PostL-am curatat sambata dar sincer nu simt nici o diferenta in elasticitate sau putere. Oricum era ceva funingine inauntru si nici nu a fost greu de scos. Poate altii aveti mai mult succes. Numai bine!
Mai trebuie sa il curete si Flavius. Cat despre fum, ar trebui sa se simta o schimbare... in bine - cel putin.
Hai Flavius, nu iti mai fie teama ca strici ceva. Ia si curata-l!!!
Comment
-
Dragi prieteni,
Daca vreti sa faceti o curatare corecta care sa tina zeci de mii de km si nu doar cateva luni va sfatuiesc sa faceti urmatoarele:
1- Supapa (valva) EGR - spalare/curatare + verificare circuit vacuum aferent (unde este cazul),
2- Teava de retur a gazelor catre EGR - spalare/curatare,
3- Intreaga galerie de admisie - spalare/curatare,
4- Ungerea parghiilor ce actioneaza clapetele din galeria de admisie,
5- Intercoolerul (sau racitorul de gaze) -spalare/curatare,
6- Pulverizati (NU excesiv) cu spray de curatare carburatoare in orificiile de admisie aer din chiulasa, orificii corespunzatoare fiecarui piston + curatare (cat se poate),
7- Inlocuiti garniturile dintre galeria de admisie si chiulasa,
8- Uscati dumnezeieste toate piesele spalate inainte de montare!
9- Verificati starea filtrului de aer si daca este cazul inlocuiti-l.
Pentru ca efectul sa fie vizibil si aici ma refer la fumul scos pe evacuare, trebuie in primul rand sa va asigurati ca turbosuflanta se afla intr-o conditie buna de functionare iar apoi sa parcurgeti cativa km (~10km) cu motorul turat peste medie (~3000-3500 rot/min) de preferinta pe autostrada.
Aceasta ultima operatiune are scopul de a forta desprinderea funinginei depuse pe galeria de evacuare si eliminarea acesteia.
Ceea ce trebuie sa stiti in privinta valvei EGR este faptul ca mersul predominant in oras duce la murdarirea mult mai rapida a acesteia.
Daca dupa cele spuse tot mai aveti de gand sa purcedeti la treaba, va doresc mult spor si rabdare.
Toate bune.
Comment
-
Originally posted by raw View PostDragi prieteni,
Daca vreti sa faceti o curatare corecta care sa tina zeci de mii de km si nu doar cateva luni va sfatuiesc sa faceti urmatoarele:
1- Supapa (valva) EGR - spalare/curatare + verificare circuit vacuum aferent (unde este cazul),
2- Teava de retur a gazelor catre EGR - spalare/curatare,
3- Intreaga galerie de admisie - spalare/curatare,
4- Ungerea parghiilor ce actioneaza clapetele din galeria de admisie,
5- Intercoolerul (sau racitorul de gaze) -spalare/curatare,
6- Pulverizati (NU excesiv) cu spray de curatare carburatoare in orificiile de admisie aer din chiulasa, orificii corespunzatoare fiecarui piston + curatare (cat se poate),
7- Inlocuiti garniturile dintre galeria de admisie si chiulasa,
8- Uscati dumnezeieste toate piesele spalate inainte de montare!
9- Verificati starea filtrului de aer si daca este cazul inlocuiti-l.
Pentru ca efectul sa fie vizibil si aici ma refer la fumul scos pe evacuare, trebuie in primul rand sa va asigurati ca turbosuflanta se afla intr-o conditie buna de functionare iar apoi sa parcurgeti cativa km (~10km) cu motorul turat peste medie (~3000-3500 rot/min) de preferinta pe autostrada.
Aceasta ultima operatiune are scopul de a forta desprinderea funinginei depuse pe galeria de evacuare si eliminarea acesteia.
Ceea ce trebuie sa stiti in privinta valvei EGR este faptul ca mersul predominant in oras duce la murdarirea mult mai rapida a acesteia.
Daca dupa cele spuse tot mai aveti de gand sa purcedeti la treaba, va doresc mult spor si rabdare.
Toate bune.)) Nu vrei sa dam si motorul jos sa ii facem o segmentare
))
P.s: Normal asa e ca tine, dar e foarte greu sa faci tot ce e acolo, fara sa te duci la un service sau sa ai pe cineva care se pricepe.Last edited by al3x82; 04-30-2009, 14:51 PM.
Comment
-
Mda..., cam asa ar trebui. Dar decat deloc, e bine si 'varianta simpla'.
Acum 2h am curatat la un w203 270cdi. Este vacumatic si se afla in aceeasi pozitie ca la w211, dar in fata, langa radiator. Proprietarul e foarte multumit ca nu mai iese fum si trage mai bine ca inainte.
Comment
-
Originally posted by salceanu View PostPe mine ce ma sfatuiesti sa fac,la fel e si la mine problema iese cam mult fum mai ales cand schimba treptele ca am cutie automata.Precizez ca am un E220 cdi din '99.
Printre altele a face poze inainte de defacerea pieselor este cel mai indicat sfat in cazul in care este prima data cand ai tendinte de Minitehnicus si nu ai mai mesterit pe la motor.
Bafta.
Comment
-
Originally posted by zang View PostAi vazut cat de simplu este!
Mai trebuie sa il curete si Flavius. Cat despre fum, ar trebui sa se simta o schimbare... in bine - cel putin.
Hai Flavius, nu iti mai fie teama ca strici ceva. Ia si curata-l!!!...ploua acun
. Dar promit ca voi reveniii cu impresii (daca vor exista).
Apropo...eu nu am mai desfacut capacul patrat din spatele valvei, trebuia desfacut si acolo? Ce treaba are funinginea in aceea zona?, doar acolo este motorasul egr-ului, nu? Sau spun balarii?Last edited by flavius89; 05-02-2009, 11:26 AM.MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP
Comment
Comment