Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Merita sa curat EGR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by gianny View Post
    apropo de curatat egr s.a.m.d. am avut probleme cu mizeria depusa pe acesta in sensul ca masina nu depasea 3000 de turatii etc dupa care aceasta functioneaza normal insa intrebarea mea este cu ce se poate curata galeria de admisie fara a o demonta mentionez ca aceasta are depuneri de minimum 3-4 mm grosime funingine .
    Din câte ştiu eu nu merge. Pentru ca tot ce cureţi cât timp galeria e montată o să ajungă în motor, şi nu e deloc ok.

    @Dummie: Încearcă să te citeşti cu atenţie tot topicul, şi uită-te la poze. Nu e greu deloc, trebuie doar puţină răbdare!
    ...

    Comment


    • #92
      Pentru cei care se intreaba daca sa curete EGR-ul, zilele trecute mi l-a curatat cineva si masina nu mai scoate nici un pic de fum, indiferent de treapta de viteza si turatie. Este vorba despre un W203 cdi euro 3.

      Comment


      • #93
        O sa incerc sa am rabdare si in acelasi timp placere, chiar maine sau poimaine o sa incerc si o sa va zic apoi. Multumesc mult Luxian

        Comment


        • #94
          Am curatat si eu egr si am facut si niste poze cu el demontat , poate ajuta pe cineva. Mentionez ca e vorba de un E220 w211, 2003
          Attached Files

          Comment


          • #95
            Sigur va ajuta pe cineva. Din cate am inteles, EGR-ul are un fel de membrana din cauciuc. Pentru cei care va apucati de curatat vedeti ca este recomandat sa tineti membrana aceea in tenisune pentru o curatare cat mai buna. Asa veti avea acces prin toate colturile.

            Comment


            • #96
              Daca vreti sa ramina EGR curatat pe viata, este bine dupa aceasta operatie de curatire sa se schimbe functionarea EGR din calculator, printr-o setare in calculatorul motor deosebita nu la indemina oricui. Astfel nu veti mai avea probleme cu fum negru sau paletii din galerie blocati in funinngine.
              Daca nu /.............. dupa 20-30 mii Km se repeta operatia de curatire EGR care deja ati facut-o.
              Originally posted by Emilliano View Post
              Pentru cei care se intreaba daca sa curete EGR-ul, zilele trecute mi l-a curatat cineva si masina nu mai scoate nici un pic de fum, indiferent de treapta de viteza si turatie. Este vorba despre un W203 cdi euro 3.
              Last edited by Mercedes-cdi; 05-30-2010, 15:31 PM.

              Comment


              • #97
                E220 CDI, W211, 2002. Am curatat egr dar nu am simtit nicio schimbare. toate cele bune.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by laur74_ro View Post
                  E220 CDI, W211, 2002. Am curatat egr dar nu am simtit nicio schimbare. toate cele bune.
                  Nu e nici o problema...ai prevenit simptomele lui....asta inseamna ca nu era destul de murdar /incarcat cu acea mizerie....
                  MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                  Comment


                  • #99
                    Aveti idee daca se poate scoate EGR-ul din functiune temporar sa zicem...? Pentru ca totusi menirea ei este doar de noxe...mai putina poluare si alte bla bla-uri pentru ai face pe ecologisti fericiti....dar valva asta aduna gunoaie/mizerie in motor...nu ofera un rost benefic in vederea performantelor / a bunului mers pentru motor.

                    Spun chestia asta pentru ca tot aud din ce in ce mai mult cum baietii cu tdi-urile anuleaza EGR-urile....avand rezultate benefice. In plus ceea ce am citit pe wiki, ma pune pe ganduri:

                    "EGR deletion
                    EGR deletion in diesel engines is considered justifiable by a wide range of people, including the environmentally conscious. Although deleting the EGR system results in increased NOx level; hydrocarbon emissions, particulates, carbon monoxide and carbon dioxide are drastically reduced. Furthermore, EGR deletion results in an increase in fuel economy as high as 25%. Exhaust gas recirculated back into the cylinders adds wear-inducing contaminants and causes an increase engine oil acidity, which can result in an inefficient, poorly running engine. The increased level of soot also creates the need for diesel particulate filters to prevent environmental contamination."
                    Last edited by flavius89; 06-11-2010, 23:44 PM.
                    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                    Comment


                    • Este ce am spus mai inainte. Sinteti singurul care ati remarcat.
                      Desigur EGR se poate scoate din functiune si sa lucreze la 2-3% din capacitatea lui.
                      Originally posted by flavius89 View Post
                      Aveti idee daca se poate scoate EGR-ul din functiune temporar sa zicem...? Pentru ca totusi menirea ei este doar de noxe...mai putina poluare si alte bla bla-uri pentru ai face pe ecologisti fericiti....dar valva asta aduna gunoaie/mizerie in motor...nu ofera un rost benefic in vederea performantelor / a bunului mers pentru motor.

                      Spun chestia asta pentru ca tot aud din ce in ce mai mult cum baietii cu tdi-urile anuleaza EGR-urile....avand rezultate benefice. In plus ceea ce am citit pe wiki, ma pune pe ganduri:

                      "EGR deletion
                      EGR deletion in diesel engines is considered justifiable by a wide range of people, including the environmentally conscious. Although deleting the EGR system results in increased NOx level; hydrocarbon emissions, particulates, carbon monoxide and carbon dioxide are drastically reduced. Furthermore, EGR deletion results in an increase in fuel economy as high as 25%. Exhaust gas recirculated back into the cylinders adds wear-inducing contaminants and causes an increase engine oil acidity, which can result in an inefficient, poorly running engine. The increased level of soot also creates the need for diesel particulate filters to prevent environmental contamination."

                      Comment


                      • Super, iar limitarea aceasta se poate realiza doar din tester, fara interventie fizica/hardware asupra lui?
                        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                        Comment


                        • Super, iar aceasta limitare se poate realiza doar din star, fara interventie fizica/hardware asupra lui?
                          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                          Comment


                          • Teoretic DA/ practic NU. STAR??????? Ar fi prea frumos.
                            Originally posted by flavius89 View Post
                            Super, iar aceasta limitare se poate realiza doar din star, fara interventie fizica/hardware asupra lui?

                            Comment


                            • OK, daca nu sunt prea indiscret, in ce ar consta aceasta procedura de anulare?
                              MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                              Comment


                              • Se instaleaza in ECU alta mapa la care EGR are alte valori de functionare si sta mai mult inchis. Nu se anuleaza definiv, EGR!!!!!!!!!!!!
                                Originally posted by flavius89 View Post
                                OK, daca nu sunt prea indiscret, in ce ar consta aceasta procedura de anulare?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF