Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Merita sa curat EGR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Sarbatori Fericite Tuturor si Un Paste Fericit!!!!!

    Comment


    • #47
      Originally posted by zang View Post
      Deci spre rusinea mea: mi-a fost lene sa mai dau jos capacul cu 4 cleme. Dar dupa sarbatori il voi da.
      Intradevar am uitat sa zic ce zice Vlad Ruse: merge pornit motorul cu EGR-ul scos. Suna ca o motocicleta fara tobe, dar nu mult sa nu topiti 'joja' de ulei sau furtunele de la filtrul de motorina.
      Voi curata si dupa capacul cu 4 cleme, dar mare diferenta nu pot simti deoarece am un E220 de 110KW (150 CP) si care e deja 'dus la limita'. Orice ai face nu are cuplul unui 270 sau 320 cdi.
      Sarbatori cu bine tuturor !!!
      Nu cred ca e deloc dus la limita avand in vedere ca facelift-ul are 170 de cai din acelasi motor....

      Comment


      • #48
        Originally posted by cristi_fulger View Post
        Nu cred ca e deloc dus la limita avand in vedere ca facelift-ul are 170 de cai din acelasi motor....
        'Sa o fac intai' cu nr romanesti si apoi poate ii fac un chip-tuning.
        Si totusi... EGR-ul chiar 'merita curatat', dar nu acea supapa metalica, cat in interiorul lui. Adica acolo unde zice Alex: capacul de plastic cu 4 cleme.
        Mai exact: capacul 'trapezoidal' de deasupra acelei supape si NU cel 'rotund' care are 'mufa mama'. In interior are un arc, o parghie si o rola. Desfaceti fara frica. Nimic nu sare de la loc.
        Dupa ce se desface capacul se curata cu o pensula 'funinginea' din el, apoi se da cu degripant (de care are fiecare) si se sufla cu un compresor. Se repeta de cateva ori si se actioneaza cu mana acea parghie ce comanda supapa.
        Montati totul inapoi si chiar ca 'merita sa cureti EGR-ul'. Mai putin fum la accelerarile bruste si 'o acceleratie mai elastica'.
        Spor la lucru!!!

        Comment


        • #49
          Originally posted by zang View Post
          'Sa o fac intai' cu nr romanesti si apoi poate ii fac un chip-tuning.
          Si totusi... EGR-ul chiar 'merita curatat', dar nu acea supapa metalica, cat in interiorul lui. Adica acolo unde zice Alex: capacul de plastic cu 4 cleme.
          Mai exact: capacul 'trapezoidal' de deasupra acelei supape si NU cel 'rotund' care are 'mufa mama'. In interior are un arc, o parghie si o rola. Desfaceti fara frica. Nimic nu sare de la loc.
          Dupa ce se desface capacul se curata cu o pensula 'funinginea' din el, apoi se da cu degripant (de care are fiecare) si se sufla cu un compresor. Se repeta de cateva ori si se actioneaza cu mana acea parghie ce comanda supapa.
          Montati totul inapoi si chiar ca 'merita sa cureti EGR-ul'. Mai putin fum la accelerarile bruste si 'o acceleratie mai elastica'.
          Spor la lucru!!!
          Oricum capacul ala se scoate parca si fara sa dai Egr jos????

          Comment


          • #50
            Originally posted by al3x82 View Post
            Oricum capacul ala se scoate parca si fara sa dai Egr jos????
            Asa este. Dar daca nu ai mai desfacut si nu stii pe unde sa bagi surubelnita sa cracanezi clemele si pt o curatare cum trebuie - il dai jos. Acum pt cei care l-au desfacut e simplu. Personal cred ca il voi curata odata cu schimbul de ulei - chiar e usor.

            Comment


            • #51
              EGR la w210!

              Salutare!
              Vin si eu cu o intrebare,am un W210(E220 din '99) si scoate fum cam tare cand schimba dintr-o treapta in alta(cutie hidramata),credeti ca as rezolva ceva daca as curata EGR?
              La w210 e pozitionat tot ca la w211? am gasit o poza pe net, o atasez poate imi spune cineva o parere.
              Multam
              Attached Files

              Comment


              • #52
                Si la mine niste prieteni care stateau in spatele meu mi-au confirmat ca scoate fum numai cand schimba treptele cutia, chiar si atunci cand retrogradeaza , scoate la fel fum, pe cand la acceleratii la blana nu scoate...oare egr-ul sa fie buba? (acelasi fenomen l-am observat la mai toate taxiurile e-klasse din germania)

                Salceanu: chestia aia pare sa fie bidonasul de ulei pentru pompa servo, habar nu am unde o fii egr-ul la tine.
                Last edited by flavius89; 04-27-2009, 12:56 PM.
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #53
                  L-am curatat sambata dar sincer nu simt nici o diferenta in elasticitate sau putere. Oricum era ceva funingine inauntru si nici nu a fost greu de scos. Poate altii aveti mai mult succes. Numai bine!

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by cristi_fulger View Post
                    L-am curatat sambata dar sincer nu simt nici o diferenta in elasticitate sau putere. Oricum era ceva funingine inauntru si nici nu a fost greu de scos. Poate altii aveti mai mult succes. Numai bine!
                    Ai vazut cat de simplu este!
                    Mai trebuie sa il curete si Flavius. Cat despre fum, ar trebui sa se simta o schimbare... in bine - cel putin.
                    Hai Flavius, nu iti mai fie teama ca strici ceva. Ia si curata-l!!!

                    Comment


                    • #55
                      Dragi prieteni,

                      Daca vreti sa faceti o curatare corecta care sa tina zeci de mii de km si nu doar cateva luni va sfatuiesc sa faceti urmatoarele:

                      1- Supapa (valva) EGR - spalare/curatare + verificare circuit vacuum aferent (unde este cazul),
                      2- Teava de retur a gazelor catre EGR - spalare/curatare,
                      3- Intreaga galerie de admisie - spalare/curatare,
                      4- Ungerea parghiilor ce actioneaza clapetele din galeria de admisie,
                      5- Intercoolerul (sau racitorul de gaze) -spalare/curatare,
                      6- Pulverizati (NU excesiv) cu spray de curatare carburatoare in orificiile de admisie aer din chiulasa, orificii corespunzatoare fiecarui piston + curatare (cat se poate),
                      7- Inlocuiti garniturile dintre galeria de admisie si chiulasa,
                      8- Uscati dumnezeieste toate piesele spalate inainte de montare!
                      9- Verificati starea filtrului de aer si daca este cazul inlocuiti-l.

                      Pentru ca efectul sa fie vizibil si aici ma refer la fumul scos pe evacuare, trebuie in primul rand sa va asigurati ca turbosuflanta se afla intr-o conditie buna de functionare iar apoi sa parcurgeti cativa km (~10km) cu motorul turat peste medie (~3000-3500 rot/min) de preferinta pe autostrada.
                      Aceasta ultima operatiune are scopul de a forta desprinderea funinginei depuse pe galeria de evacuare si eliminarea acesteia.

                      Ceea ce trebuie sa stiti in privinta valvei EGR este faptul ca mersul predominant in oras duce la murdarirea mult mai rapida a acesteia.

                      Daca dupa cele spuse tot mai aveti de gand sa purcedeti la treaba, va doresc mult spor si rabdare.

                      Toate bune.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by raw View Post
                        Dragi prieteni,

                        Daca vreti sa faceti o curatare corecta care sa tina zeci de mii de km si nu doar cateva luni va sfatuiesc sa faceti urmatoarele:

                        1- Supapa (valva) EGR - spalare/curatare + verificare circuit vacuum aferent (unde este cazul),
                        2- Teava de retur a gazelor catre EGR - spalare/curatare,
                        3- Intreaga galerie de admisie - spalare/curatare,
                        4- Ungerea parghiilor ce actioneaza clapetele din galeria de admisie,
                        5- Intercoolerul (sau racitorul de gaze) -spalare/curatare,
                        6- Pulverizati (NU excesiv) cu spray de curatare carburatoare in orificiile de admisie aer din chiulasa, orificii corespunzatoare fiecarui piston + curatare (cat se poate),
                        7- Inlocuiti garniturile dintre galeria de admisie si chiulasa,
                        8- Uscati dumnezeieste toate piesele spalate inainte de montare!
                        9- Verificati starea filtrului de aer si daca este cazul inlocuiti-l.

                        Pentru ca efectul sa fie vizibil si aici ma refer la fumul scos pe evacuare, trebuie in primul rand sa va asigurati ca turbosuflanta se afla intr-o conditie buna de functionare iar apoi sa parcurgeti cativa km (~10km) cu motorul turat peste medie (~3000-3500 rot/min) de preferinta pe autostrada.
                        Aceasta ultima operatiune are scopul de a forta desprinderea funinginei depuse pe galeria de evacuare si eliminarea acesteia.

                        Ceea ce trebuie sa stiti in privinta valvei EGR este faptul ca mersul predominant in oras duce la murdarirea mult mai rapida a acesteia.

                        Daca dupa cele spuse tot mai aveti de gand sa purcedeti la treaba, va doresc mult spor si rabdare.

                        Toate bune.
                        Tu cred ca glumesti )) Nu vrei sa dam si motorul jos sa ii facem o segmentare ))

                        P.s: Normal asa e ca tine, dar e foarte greu sa faci tot ce e acolo, fara sa te duci la un service sau sa ai pe cineva care se pricepe.
                        Last edited by al3x82; 04-30-2009, 14:51 PM.

                        Comment


                        • #57
                          Mda..., cam asa ar trebui. Dar decat deloc, e bine si 'varianta simpla'.
                          Acum 2h am curatat la un w203 270cdi. Este vacumatic si se afla in aceeasi pozitie ca la w211, dar in fata, langa radiator. Proprietarul e foarte multumit ca nu mai iese fum si trage mai bine ca inainte.

                          Comment


                          • #58
                            Pe mine ce ma sfatuiesti sa fac,la fel e si la mine problema iese cam mult fum mai ales cand schimba treptele ca am cutie automata.Precizez ca am un E220 cdi din '99.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by salceanu View Post
                              Pe mine ce ma sfatuiesti sa fac,la fel e si la mine problema iese cam mult fum mai ales cand schimba treptele ca am cutie automata.Precizez ca am un E220 cdi din '99.
                              Pai exact ce am scris mai sus te sfatuiesc sa faci..iti ia cam 2 zile de munca daca ai toate sculele necesare si nu ai mai facut asta pana acum.

                              Printre altele a face poze inainte de defacerea pieselor este cel mai indicat sfat in cazul in care este prima data cand ai tendinte de Minitehnicus si nu ai mai mesterit pe la motor.

                              Bafta.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by zang View Post
                                Ai vazut cat de simplu este!
                                Mai trebuie sa il curete si Flavius. Cat despre fum, ar trebui sa se simta o schimbare... in bine - cel putin.
                                Hai Flavius, nu iti mai fie teama ca strici ceva. Ia si curata-l!!!
                                Stai linistit zang:d, ms ca te candesti la binele meu, azi dimineata am bontanit si eu cu un ciocanel in valva aia, pana s-a miscat 2-3 mm, dupa accea a fost floare la ureche...cam 1-2mm de funingine am gasit pe valva respectiva, curatat cu diluant dupa care am pus-o inapoi. Inca nu am iesit cu masina sa vad daca exista schimbari ...ploua acun. Dar promit ca voi reveniii cu impresii (daca vor exista).
                                Apropo...eu nu am mai desfacut capacul patrat din spatele valvei, trebuia desfacut si acolo? Ce treaba are funinginea in aceea zona?, doar acolo este motorasul egr-ului, nu? Sau spun balarii?
                                Last edited by flavius89; 05-02-2009, 11:26 AM.
                                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF