Salut
Fost posesor de w210 2.2 cdi 1999, actual posesor de w211 kompressor de 1.8.
Mentionez ca decand am luat.o varia usor relantiul , mai ales cu aerul pornit in drive sau reverse si se mai aprindea check engine ( o zi da apoi se stingea si tot asa)
Intr.o luna si ceva , am facut cam 5000 km fara incidente darr..
1. La un moment dat nu a mai pornit, a invartit , a pornit, apoi a cazut relantiul, apoi dadea la automat degeaba si nu pornea ( raman tigan si taran am dat de mai multe ori pana se auzea un tacanit metalic gen fara nimic in pistoane ...)
Dupa multe convorbiri la telefon si trairi intente cum ca ar fi sarit distributia etc.., am scos bateria si dupa jum de h masina a pornit... si tot asa mi.a tot facut pana acum de vreo 3 ori..
Mers cu ea la reprezentanta in Ruse si mi.au zis ca ar fi debitmetru dar sa astept cam o luna sa le vina specialistu din co.. Asa ca am fost la noi la tiriac, acolo mi.au zis ca ar fi solenoizii si au mai gasit ei furtunul de la epurator si inca un furtun..
Martorul check engine si variatia de relanti inca sunt prezente.
Astept sa vina piesele apoi revin cu rezolvarea la asta... asta ar fi problema nr 1 .. care zis eu poate sa aiba legarura si cu problema nr 2 care a aparut dupa verificarea de la tiriac;
2. De cateva porniri incoace, caraie o secunda la pornirea la rece ( nu mereu).. am tot citit ca ar fi distributia.. o sa revin si aici dupa verificare ;
3. Si o problema mecanica desigur sa fie tortul si cu frisca , scartait enervant pe stanga la roata fata, la constatare mi.au spus ca ar trebui inlocuit :tendon oblic stanga, bucsa tendon stanga ,pivot stanga, bucsa brat inferior stanga, problema este ca nasina nu bate nimic doar scartaie foarte enervant si vreau sa schimb doar piesa care e cu problema nu tot , o sa revin si aici cu rezolvarea
Ps . Problemele au aparut dupa aceste drumuri ( aprox 5000 km).
Ps. 2 . Am filmari cu pornirea . O sa incerc sa le postez intr.un fel sau altul .
Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
Fost posesor de w210 2.2 cdi 1999, actual posesor de w211 kompressor de 1.8.
Mentionez ca decand am luat.o varia usor relantiul , mai ales cu aerul pornit in drive sau reverse si se mai aprindea check engine ( o zi da apoi se stingea si tot asa)
Intr.o luna si ceva , am facut cam 5000 km fara incidente darr..
1. La un moment dat nu a mai pornit, a invartit , a pornit, apoi a cazut relantiul, apoi dadea la automat degeaba si nu pornea ( raman tigan si taran am dat de mai multe ori pana se auzea un tacanit metalic gen fara nimic in pistoane ...)
Dupa multe convorbiri la telefon si trairi intente cum ca ar fi sarit distributia etc.., am scos bateria si dupa jum de h masina a pornit... si tot asa mi.a tot facut pana acum de vreo 3 ori..
Mers cu ea la reprezentanta in Ruse si mi.au zis ca ar fi debitmetru dar sa astept cam o luna sa le vina specialistu din co.. Asa ca am fost la noi la tiriac, acolo mi.au zis ca ar fi solenoizii si au mai gasit ei furtunul de la epurator si inca un furtun..
Martorul check engine si variatia de relanti inca sunt prezente.
Astept sa vina piesele apoi revin cu rezolvarea la asta... asta ar fi problema nr 1 .. care zis eu poate sa aiba legarura si cu problema nr 2 care a aparut dupa verificarea de la tiriac;
2. De cateva porniri incoace, caraie o secunda la pornirea la rece ( nu mereu).. am tot citit ca ar fi distributia.. o sa revin si aici dupa verificare ;
3. Si o problema mecanica desigur sa fie tortul si cu frisca , scartait enervant pe stanga la roata fata, la constatare mi.au spus ca ar trebui inlocuit :tendon oblic stanga, bucsa tendon stanga ,pivot stanga, bucsa brat inferior stanga, problema este ca nasina nu bate nimic doar scartaie foarte enervant si vreau sa schimb doar piesa care e cu problema nu tot , o sa revin si aici cu rezolvarea
Ps . Problemele au aparut dupa aceste drumuri ( aprox 5000 km).
Ps. 2 . Am filmari cu pornirea . O sa incerc sa le postez intr.un fel sau altul .
Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
Comment