Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme W211 kompressor 2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare,
    Nu am mai scris de ceva vreme;
    1. Pornirea s.a rezolvat prin schimbarea pompei de benzina.
    2. Relantiul, check engine aprins uneori, inca nu s.au rezolvat.
    Ca si plan de viitor ar fi problema de mai sus, revizia ca se apropie de 10 mii de km si schimbul de ulei la cutie .

    Ps. Am niste jante de 17 cu care am mers pe fostul w210( inelele de reglaj originale ale jantelor metalice facute pentru mercedes, la strung , erau un pic mai mici deorece jantele erau folosite pe un audi si astea au butucul mai subtire ) cand le.am cumparat nu stim de etalon sau j, bine nici acum nu stiu, ideea e ca jantele au ET35 si 7Jx17H2 , le pot pune fara sa creez probleme pe w211? Sau sunt pentru Skoda, Audi etc

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
    Last edited by peoples; 11-05-2017, 22:25 PM.

    Comment


    • #17
      Salutare praduitorilor, revin cu vesti.. de circa 500 km am scapat de eroare si de variatia de relantiu.... cu o gaura in catalizator....
      Acum, cine a facut operatiunea mi.a zis ca nu afecteaza cu nimic etc etc, dar eu sunt mai sceptic... in timp afecteaza? Ideea e ca am vreo 500 de km dupa cum am mai spus si masina se prezinta bine, variatii numai are martorul nu s.a mai aprins.
      Cu operatiunea asta i.am facut si revizia , am trecut de la Mobil1 la Liqui Moly tot 5w-40 , norma 229.5 leichthaulf high tech + cate ceva pe la articulatii.
      Urmeaza revizia la cutie pe care am tot amanat.o..
      Si in revenire , daca ii pun rotile alea pe 17 ( DE MAI SUS) 225/50 afecteaza cu ceva? Intreb pentru ca le.am avut pe fostul w210 si am avut impresia ca m.au cam ars la articulatii...
      Eu de vara am la ea pe 16 225/55. Multumesc

      Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
      Last edited by peoples; 01-28-2018, 16:01 PM.

      Comment


      • #18
        Ha ha , "te-au cam ars pe la articulatii" !?
        "Unii" au avut balon pe 45 fata si 40 spate la 18 inci , ba mai nou balon pe 35 la jante "AMEGHE" pe 19 ! Aia se da cu alifie chinezeasca pe la articulatii sau cum rezista ?

        Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

        Comment


        • #19
          Salutare,
          Dețin al doilea mercedes w211 1.8 kompresor si ma întâmpin cu o problemă.
          Am schimbat furtunasele si supapa de sens de sub kompresor ,am luat debitmetru de aer de pe cealaltă mașină și problemă persistă!
          Astăzi am observat ca nu creste temperatura la apa mai mult de 75 grade,dar nu cred ca de la asta ii problema.
          Maine am în plan sa schimb termostatul!
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF