Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme W211 kompressor 2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme W211 kompressor 2004

    Salut
    Fost posesor de w210 2.2 cdi 1999, actual posesor de w211 kompressor de 1.8.
    Mentionez ca decand am luat.o varia usor relantiul , mai ales cu aerul pornit in drive sau reverse si se mai aprindea check engine ( o zi da apoi se stingea si tot asa)
    Intr.o luna si ceva , am facut cam 5000 km fara incidente darr..
    1. La un moment dat nu a mai pornit, a invartit , a pornit, apoi a cazut relantiul, apoi dadea la automat degeaba si nu pornea ( raman tigan si taran am dat de mai multe ori pana se auzea un tacanit metalic gen fara nimic in pistoane ...)
    Dupa multe convorbiri la telefon si trairi intente cum ca ar fi sarit distributia etc.., am scos bateria si dupa jum de h masina a pornit... si tot asa mi.a tot facut pana acum de vreo 3 ori..
    Mers cu ea la reprezentanta in Ruse si mi.au zis ca ar fi debitmetru dar sa astept cam o luna sa le vina specialistu din co.. Asa ca am fost la noi la tiriac, acolo mi.au zis ca ar fi solenoizii si au mai gasit ei furtunul de la epurator si inca un furtun..
    Martorul check engine si variatia de relanti inca sunt prezente.
    Astept sa vina piesele apoi revin cu rezolvarea la asta... asta ar fi problema nr 1 .. care zis eu poate sa aiba legarura si cu problema nr 2 care a aparut dupa verificarea de la tiriac;
    2. De cateva porniri incoace, caraie o secunda la pornirea la rece ( nu mereu).. am tot citit ca ar fi distributia.. o sa revin si aici dupa verificare ;
    3. Si o problema mecanica desigur sa fie tortul si cu frisca , scartait enervant pe stanga la roata fata, la constatare mi.au spus ca ar trebui inlocuit :tendon oblic stanga, bucsa tendon stanga ,pivot stanga, bucsa brat inferior stanga, problema este ca nasina nu bate nimic doar scartaie foarte enervant si vreau sa schimb doar piesa care e cu problema nu tot , o sa revin si aici cu rezolvarea
    Ps . Problemele au aparut dupa aceste drumuri ( aprox 5000 km).
    Ps. 2 . Am filmari cu pornirea . O sa incerc sa le postez intr.un fel sau altul .






    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

  • #2
    Si inca 2 filmari.http://cloud.tapatalk.com/s/59955576...817-WA0017.mp4http://cloud.tapatalk.com/s/5995556a...817-WA0016.mp4

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

    Comment


    • #3
      Filmul urca-l pe youtube.

      Pivotii ii poti verifica f simplu.
      Prima data te uiti sa nu fie rupta camasa.
      Apoi pe cel care il suspectezi il intepi cu o siringa cu ac subtire si pui in el o picatura de ulei.
      Daca tace, ala e.
      Cat timp nu bate lasa-l asa pana cand ai timp sa il schimbi.
      E scartait metalic sau de cauciuc care freaca?

      Daca ai check engine macar zi ce eroare ai.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sharky View Post
        Filmul urca-l pe youtube.

        Pivotii ii poti verifica f simplu.
        Prima data te uiti sa nu fie rupta camasa.
        Apoi pe cel care il suspectezi il intepi cu o siringa cu ac subtire si pui in el o picatura de ulei.
        Daca tace, ala e.
        Cat timp nu bate lasa-l asa pana cand ai timp sa il schimbi.
        E scartait metalic sau de cauciuc care freaca?

        Daca ai check engine macar zi ce eroare ai.
        Nu mi.au spus eroarea... doar ce am scris mai sus. Pe constatare scrie direct piesele.

        Filmele le.am pus cu aplicatia.

        Comment


        • #5
          Iar nu mi.a mai pornit, am un prieten care are un tester universal, lui ii dau astea, singurele erori...
          Chiar sunt curios sa vad daca se rezolva de la ce au zis cei de la tiriac ( solenoizi)... desi cei de la Ruse, tot reprezentanta, au zis ca ar fi debitmetru...

          Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

          Comment


          • #6
            Daca suspectezi debitmetru scoate-i mufa si vezi daca face la fel.
            AS fi zis ca e aer fals, dar la tine e fix invers, prea putin aer.

            Eu unul nu stiu ce sa zic, fara sa pun mana, cam greu.
            Pt amestec bogat pot fi multe cauze, in ordinea prioritatii pt mine:
            debitmetru, clapeta care merge aiurea, supapele unisens de la sistemul de vacuum, injector care a luat-o razna, sonda lambda.

            Vor terbui diagnosticate separat si apoi prin excludere.
            In orice caz nu te apuca sa cumperi piese la nimereala.
            E doar o parere.

            Comment


            • #7
              Eu as incepe fix cu furtunasele de sub kompressor dupa erorile stocate! Sunt deja postate codurile si poze pe mai multe topicuri.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                Ar fi aceste furtune de la pozitiile 7 si 8?

                Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Update
                  De 2 zile nu a mai vrut sa porneasca, iar faza cu deconectarra bateriei incercat de vreo 3 ori pe zi si de data asta nu a mai vrut, dar mi.a dat un prieten o idee sa bat in pompa de benzina sub bancheta din spate si, coincidenta , sau nu?! masina a pornit.. deja ma gandesc ca faza cu pornirea nu este de la solenoizi ci de la pompa de benzina sau filtru... in fine marti am probramare sa schimb solenoizii si mufe fire tot ce tine de ei ( oricum supurau cu ulei si mufele sunt arhi inmacsite) dar vreeau dupa sa schimb acele furtune de sub compresor si filtru plus o verificare la pompa de benzina..
                  2. In legatura cu scartaitul, am dat cu wd40 pe la bucse si am injectat putin ( mai putin de juma de ml) ulei in pivotul de jos si pare sa isi fi revenit ( mai se aude foarte foarte incet) , inainte nu puteai sa stai langa, o sa schimb si pivotul ( doar el momentan) deoarece il am deja cumparat. Si oricum tind sa cred ca de la el ar fi deoarece am mai dat acu vreo 2 saptamani cu wd 40 pe bucse..
                  O sa revin cu noutati ...

                  Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
                  Last edited by peoples; 08-19-2017, 18:34 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Update ( trist din pacate)
                    Dupa schimbarea solenoizilor si celor doua furtune, totul pana la 10 pe lista de.mai sus masina nu prezinta nicio ameliorare !
                    Acum imi spun ca este sonda lamda si 1 injector plus cablajul de la motor plin de ulei, asta dupa ce au spus ca problemele sunt de la ce am schimbat mai sus.( defapt am dat 1250 lei aiurea). imi pare rau ca nu am avut rabdare sa ma duc la Marian(a fost in concediu) si m.am dus la Tiriac Auto.. cica reprezentanta..... Astazi am luat masina si acasa, dupa cateva ore, nu mi.a mai pornit.. va dati seama am innebunit, imediat am sunat si maine trebuiesc gasite solutii.. daca nu ma ajuta cu ceva le fac reclamatie sau ii atac pe toate caile posibile, greseala mea este ca am luat masina acasa ... sper sa ma inteleg intr.un fel cu ei si sa nu fi aruncat 1250 lei in van...


                    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Nu trebuie sa fii suparat, ce ai schimbat tu pica cu siguranta peste 1-2 ani maxim, iar furtunasele acelea sunt calcaiul lui Ahile la motorul M271, manopera fiind de 8-10 ore pentru ca trebuie dat jos kompressorul si tot ce mai este pana la el. Opinia mea este ca cei de la Tiriac au procedat corect ( oricum mult mai profesionisti decat cei de la Autoklass). Ce puteau sa faca si nu au facut, mai ales ca era demontata carcasa filtrului de aer si calculatorul, puteau sa iti curete calculatorul si instalatia electrica de ulei. Stima.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Da, magneteii oricum trebuiau schimbati, scapau ulei, de la ei a si pornit pe fire..
                        Am fost astazi la ei, mai calm si oricum m.au facut din vorbe, chiar daca la un moment mi.au zis ca imi pun inapoi piesele mele daca vreau, dar daca o iei logic asta era cauza de inceput si oricum trebuiau schimbati, o sa revin cu poze cu piesele vechi si cu cele 2 furtunase schimbate. In legatura cu pornirea m.au luminat si cu aia,poate sa fie N cauze, tot ce mi se pare mie este ca atunci cand nu porneste nu se aude amorsarea pompei de benzina si dupa ce am batut pe langa ea, coincidenta sau nu a pornit, in fine... la ei nu se manifesta si sa las masina pana se manifesta.. nu pot
                        Peste toate sper ca pana saptamana viitoare sa imi porneasca de fiecare data deoarece sunt dependent de ea, de saptamana viitoare am vorbit si o sa o programez la Marian.
                        E mare lucru sa gasesti mecanic care sa inteleaga si clientul...noi suntem cu masinile ca atunci cand mergem cu copilul da doctor) e normal sa ii stresam pe doctori...
                        Sper sa ne auzim cu bine si vesti bune

                        Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Astea ar fi furtunasele

                          Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Furtunul din stanga este cel cu pricina, dar trebuiau schimbate si celelalte 2 segmente de mai jos ale furtunului precum si valva unisens dintre ele. La mine valva unisens cand am desfacut si am dat jos kompressorul mecanic era coapta toata si s-a dezintegrat cand am incercat sa o scot de pe furtunase.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Update
                              Dupa o vizita la Marian pentru o testare, o sa parcurgem urmatoarele etape cu masina:
                              1. Curatat debitmetru( asta o sa o fac eu)
                              2. Schimbare toate furtunele de sub compresor( pe saptamana viitoare) si as mai vrea eu si o verificare a distributiei.
                              3. Schimbat filtru benzina din rezervor. Si aici va intreb, care ati mai avut sau aveti modelul asta? se schimba doar filtru sau filtru cu tot cu corpul din plastic in care este filtru ( Marian a zis ca el il schimba cu totu, dar ca ar fi posibil sa se schimbe si doar filtru, dar ca el nu se baga), asa ca daca cineva a schimbat doar filtru, e bine venit cu un sfat , (unde , ce, cum si cat )..


                              Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF