Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motor W212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu cred ca are vreo vina mecanicul , altfel ar fi aparut probleme din primii km . Probabil ai cumparat un motor cu linie refacuta care din ce am auzit tine ~1000 km , iar cei 52 de mii km cred ca ai primit o serie de la alta masina .

    Revizii la 25 de mii km ar duce motoarele mult si bine , din pacate nemtii schimba cam la 40 de mii uleiul , in decembrie cand am fost in Germania am vazut multe carti de service cu interval de 40 k la revizii , nu doar la Mercedes ci si la alte marci .
    Honda.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Kay View Post
      Nu cred ca are vreo vina mecanicul , altfel ar fi aparut probleme din primii km . Probabil ai cumparat un motor cu linie refacuta care din ce am auzit tine ~1000 km , iar cei 52 de mii km cred ca ai primit o serie de la alta masina .

      Revizii la 25 de mii km ar duce motoarele mult si bine , din pacate nemtii schimba cam la 40 de mii uleiul , in decembrie cand am fost in Germania am vazut multe carti de service cu interval de 40 k la revizii , nu doar la Mercedes ci si la alte marci .
      Ce pot sa-ti mai zic e ca mecanicul la care e acuma masina, nu la cel care a montat motorul a zis ca in motor nu s-a umblat, avea silicon original de fabrica, am impresia ca ei, mecanicii se protejeaza intre ei, nu se vorbesc de rau, ei nu au nici o vina, "operatia a reusit, pacientul a murit" si motorul nu arata obosit, distirbutie care nu e uzata, cea ce isi dau si ei seama dupa atatea masini la care lucra, a zis ca e posibil sa fie pompa de ulei, ca nu arata la bord daca are sau nu presiune. Nu stiu ce sa mai cred.

      Am auzit ca la pompa de ulei ar avea ceva probleme si o sa ma intalnesc cu cineva care remediaza problema respectiva , cand stiu mai multe o sa scriu.

      Originally posted by broscutza2001 View Post
      Salut doar dupa seria de motor nu poti verifica in sistemul mb ar trebui facute enorm de multe sapaturi sa extragi vin-ul etc si nu cred ca a fost cazul tau!
      Un motor la 50000 de km e imposibil sa cedeze daca a fost totul montant corect si pus la punct indiferent daca ii faci reviziile in regim taxi sau nu.E practic imposibil ca cel care la montat daca nr de km era corect si el avea star sa nu vada nereguli la functionarea motorului la parametri in mers si relanti!
      Da, e mai greu sa o gasestiseria , dar nu imposibil, ce zic e ca am cumparat motorul dupa ce am primit comfirmarea de la mecanic, era poza pe site cu tablita , pe care apareau seria si tipul de motor.

      Originally posted by maxtaz View Post
      Salut,se poate spune pretul motorului de schimb?Si nu ai gasit in RO...sau n-ai vrut?Multumesc!
      In tara nu am gasit motor sub 2200euro, fara accesorii, eu l-am cumparat cu 2700 cu accesorii, mai putin electromotor si calculator si am fost dupa el.
      Last edited by Florin_WES; 03-14-2017, 00:19 AM.

      Comment


      • #48
        Poți răspunde la mai multe persoane, într-un singur post. Nu trebuie să postezi de "10" ori!
        Regulament general Club Mercedes.

        Comment


        • #49
          Multumesc pentru sfat si indrumare!

          Comment


          • #50
            Acum am patit si eu aceeasi problema asemanatoare cu a ta cu un E200 W212 cod motor 651.925 , fum alb de sub capota , pe toba sa aprins martorul chack engine in bord si am oprit motorul .
            Am mers la service , reprezentanta , au verificat ei acolo nush ce chestii , au pornit-o , surpriza bataie la motor zici ca puscau petarzi intr-un butoi ... constatare , motor defect ... Sincer nici nu prea ma intereseaza ce are sau ce a avut , momentan imi pun alt motor sus pe masina , un motor fabricat in 2016 la care cica s-au modificat " problemele " din prima editie 2009-2012 .
            Sfatul meu e sa nu il reconditionezi ... garantia e prea mica adica 3 luni , nu stii ce slabiciuni a facut defectiunea respectiva in motor , eu m-as orienta spre un alt motor ...

            Comment


            • #51
              Problema la aceste motoare este schimbul de ulei la intervale foarte mari (30.000 de km).
              Orice motor ar fi daca are intervale de 25.000-30.000 km pentru schimbul de ulei ar fi cam aceeasi problema.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #52
                Nu zic nu , cel putin cat a fost la mine masina asta a avut uleiul schimbat sub 15000 km , asta nu inseamna ca inainte nu era facut altfel .
                Ideea e alta , un motor la 245.000 km , sa cada in halul asta si sa arate cum arata , nush ce sa zic ...

                Comment


                • #53
                  Nu știți ce rol are vacumul de pe pompa de apă, că-mi suflă la o ramificatie, la un w212 , nu știu să explic mai bine și dacă un consum in oraș mai mare de 13% e normal, are cutia 5g. Multumesc

                  Comment


                  • #54
                    Vacumul respectiv reglează debitul de apa în pompa. Ce legătură are rolul lui cu cei 6 lei cat te costa furtunas/ramificație și mai ales cu postul asta?

                    Atât timp cat pierzi vacum acolo, restul componentelor care au nevoie sa care îl produc, pot genera consum mărit
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by cl600 View Post
                      Vacumul respectiv reglează debitul de apa în pompa. Ce legătură are rolul lui cu cei 6 lei cat te costa furtunas/ramificație și mai ales cu postul asta?

                      Atât timp cat pierzi vacum acolo, restul componentelor care au nevoie sa care îl produc, pot genera consum mărit
                      Nu furtunul scapă aerul ci ramificatia, mulțumesc pentru informație

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF