Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor W212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am fost si eu cand au pornit motorul siavea atasat un manometru de presiune la ulei , dupa pornire si chiar a pornit usor, manometrul indica o presiune nu constanta , undeva intre 4 si peste 6 bari, e ceva normal? am verificat uleiul in fiecare dimineata si era la acelasi nivel, cand s-a oprit masina si s-a blocat motorul, am deschis capota si nu era incins motorulsa se fi calat, sunt intr-o mare dilema, am fost sunat de cineva ca reconditioneaza motoare de acest gen cu 2000 euro fra tva si 6 luni garantie, merita oare?

    Comment


    • #17
      Motorul cine l-a gasit/comandat ?

      Comment


      • #18
        Eu l-am gasit si am fost personal dupa el.

        Comment


        • #19
          Originally posted by pscalin View Post
          Eu l-am gasit si am fost personal dupa el.
          Despre tuning, DPF, etc, ce ne spui?
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Alexandru1989 View Post
            Salut , doresc sa achizitionez un Mercedes E250 CDI , 2009 , Manuala 6 trepte , 204 cp , W212 , doar ca vad aici ca motorul TIP 651e cu probleme ? E lege la toate aceste motoare ? Pentru ca si motorul acela este 651 !!! Pot verifica vre-o ceva la el care sa imi arate daca e pe duca sau eu stiu mai ce ? Are 220000 km
            Am eu acest model de masina.Are 189000 km si crede ma e senzatie .Nici o problema dar masina a fost ingrijita.

            Comment


            • #21
              Te cred si mie imi plac mult cum se comporta pe drum.

              Eu am vrut sa aflu daca cumva e problema de montaj, nu s-a facut bine la montaj.
              Last edited by Florin_WES; 03-08-2017, 14:09 PM.

              Comment


              • #22
                Se cheama ca ai gripat motorul.

                Cauza o reprezinta ungerea proasta sau racirea proasta a motorului.
                Ungerea proasta are ca si cauze pompa de ulei defecta care nu asigura presiune suficienta, ulei de proasta calitate sau chiar alt tip de ulei decat cel preferat de fabricant, canale sau lagare infundate in blocul motor, in general tot din cauza uleiului prost sau neschimbat la timp.

                Racirea proasta inseamna pompa de apa defecta, radiator de racire infundat sau chiar garnitura de chiuloasa arsa, dar care mai poate avea si alte simptome.

                Cel mai ciudat este ca tie ti s-a intamplt de doua ori acelasi lucru. Cel de al doilea motor a fost montat cu tot cu anexe sau anexele au fost cele de pe masina ta? Pompa de apa in special, turbina, radiatoare.

                O reparatie inseamna rectificarea arborelui si aducerea lui la o cota de reparatie, gasirea si inlocuirea cuzinetilor aferenti acelei cote de reparatie, asta daca arborele mai poate fi scos la cota de reparatie (R1, R2), poate chiar rectificarea chiuloasei, honuirea camasilor, schimbarea segmentilor. Nu e obligatoriu sa se faca toate astea, depinde de cat de avariat a fost motorul. Dar o reparatie serioasa cam asta implica in mare.

                Cred ca cea mai buna solutie ar fi tot inlocuirea motorului.
                Last edited by florineasca; 03-08-2017, 11:11 AM.

                Comment


                • #23
                  Si inlocuirea mecanicului...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cl600 View Post
                    Despre tuning, DPF, etc, ce ne spui?
                    Motorul de pe masina a fot tip. 651925 si l-am inlocuit cu 651913, biturbo, care era complect cu accesorii, care aratau foarte bine, intretinute si curate, s-a schimbat turbo si instalatia electrica , care au fost puse de pe motorul original al masini, cand a fost pornit motrul am fost de fata, era atasatun manometru pentru presiune care dupa ce a pornit masina , indica o presiune oscilanta de la 4 la peste 6 bari,atunci mecanicul mi-a specificat ca are pe bloc un regulator de presiune care e actionat electric la acest motor si ca la istalatia de pe motorul original nu are asa ceva , ca ar avea un reglator de preiune meanic, cand am mers sa ia acel reglator de presiune mecanic de pe blocul vechi, constata ca nu are , atunci a zis ca functioneaza si asa, e dreot a functionat foarte bine peste 1000km, nu au desfacut baia sau altceva sa verifice pompa de ulei sau alceva, aici imi pun niste semne de intrebare. Poate gasesc motivul pentru care acedat.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by florineasca View Post
                      Se cheama ca ai gripat motorul.

                      Cauza o reprezinta ungerea proasta sau racirea proasta a motorului.
                      Ungerea proasta are ca si cauze pompa de ulei defecta care nu asigura presiune suficienta, ulei de proasta calitate sau chiar alt tip de ulei decat cel preferat de fabricant, canale sau lagare infundate in blocul motor, in general tot din cauza uleiului prost sau neschimbat la timp.

                      Racirea proasta inseamna pompa de apa defecta, radiator de racire infundat sau chiar garnitura de chiuloasa arsa, dar care mai poate avea si alte simptome.

                      Cel mai ciudat este ca tie ti s-a intamplt de doua ori acelasi lucru. Cel de al doilea motor a fost montat cu tot cu anexe sau anexele au fost cele de pe masina ta? Pompa de apa in special, turbina, radiatoare.

                      O reparatie inseamna rectificarea arborelui si aducerea lui la o cota de reparatie, gasirea si inlocuirea cuzinetilor aferenti acelei cote de reparatie, asta daca arborele mai poate fi scos la cota de reparatie (R1, R2), poate chiar rectificarea chiuloasei, honuirea camasilor, schimbarea segmentilor. Nu e obligatoriu sa se faca toate astea, depinde de cat de avariat a fost motorul. Dar o reparatie serioasa cam asta implica in mare.

                      Cred ca cea mai buna solutie ar fi tot inlocuirea motorului.
                      Anexele au fost pe motor, s-a schimbat doar turbina si instalatia electrica, in rest au fost pe motor anexele, asta fac caut alt motor, dar am primit o oferta de reconditionare a motorului, de la RECOTECH, garantire 6 luni, cu un cost de pana in 2000euro fara tva. Acuma sunt la alt mecanic.

                      Comment


                      • #26
                        Recomandari de situri, pentru a gasi o masina lovita sau firme care dezmembreaza autoturisme,pentru a gasi un motor OM651?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by cl600 View Post
                          Anexele - galeria de admisie, racitoarele, etc sunt montate cu silicon?
                          .
                          Fara intentie de deturnare, doar un raspuns scurt daca se poate:

                          Ce recomanzi pentru etansarea pieselor pentru care nu este prevazuta o garnitura din proiectarea de fabrica?

                          e.g. capacele de la epurator pt M112.
                          Eu am pus din greseala cam mult silicon, dar am remediat problema. Sper sa nu fie prea tarziu.
                          Pe viitor voi incerca sa pun cat mai putin si in locuri cat mai departe de interiorul motorului.
                          Ce alte variante ar fi?
                          Sa confectionez o garnitura, e cam greu.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by pscalin View Post
                            Motorul de pe masina a fot tip. 651925 si l-am inlocuit cu 651913, biturbo, care era complect cu accesorii, care aratau foarte bine, intretinute si curate, s-a schimbat turbo si instalatia electrica , care au fost puse de pe motorul original al masini, cand a fost pornit motrul am fost de fata, era atasatun manometru pentru presiune care dupa ce a pornit masina , indica o presiune oscilanta de la 4 la peste 6 bari,atunci mecanicul mi-a specificat ca are pe bloc un regulator de presiune care e actionat electric la acest motor si ca la istalatia de pe motorul original nu are asa ceva , ca ar avea un reglator de preiune meanic, cand am mers sa ia acel reglator de presiune mecanic de pe blocul vechi, constata ca nu are , atunci a zis ca functioneaza si asa, e dreot a functionat foarte bine peste 1000km, nu au desfacut baia sau altceva sa verifice pompa de ulei sau alceva, aici imi pun niste semne de intrebare. Poate gasesc motivul pentru care acedat.
                            Inca nu am inteles daca masina are tuning, DPF Off, Power box, etc...

                            Am citit chiar de doua ori quote-ul de mai sus.

                            Acu' ne spui ca motorul cu seria postata de tine avea doua turbine, cand de fapt a aprtinut unui W204201, adica in C 200 cu 136CP, asta dupa ce iar nu se potriveau km cu anu'..
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by cl600 View Post
                              Inca nu am inteles daca masina are tuning, DPF Off, Power box, etc...

                              Am citit chiar de doua ori quote-ul de mai sus.

                              Acu' ne spui ca motorul cu seria postata de tine avea doua turbine, cand de fapt a aprtinut unui W204201, adica in C 200 cu 136CP, asta dupa ce iar nu se potriveau km cu anu'..
                              Nu are tuning sau altceva, dar un motor cu dubla turbina nu e cel cu 204cp,motorul a fost pe un c class , care a avut dauna totala.

                              Comment


                              • #30
                                Motorul cu seria postata de tine este de 136cp si are o singura turbina, mica.
                                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                                www.mbretrofit.ro

                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF