Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor W212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu cred ca are vreo vina mecanicul , altfel ar fi aparut probleme din primii km . Probabil ai cumparat un motor cu linie refacuta care din ce am auzit tine ~1000 km , iar cei 52 de mii km cred ca ai primit o serie de la alta masina .

    Revizii la 25 de mii km ar duce motoarele mult si bine , din pacate nemtii schimba cam la 40 de mii uleiul , in decembrie cand am fost in Germania am vazut multe carti de service cu interval de 40 k la revizii , nu doar la Mercedes ci si la alte marci .
    Honda.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Kay View Post
      Nu cred ca are vreo vina mecanicul , altfel ar fi aparut probleme din primii km . Probabil ai cumparat un motor cu linie refacuta care din ce am auzit tine ~1000 km , iar cei 52 de mii km cred ca ai primit o serie de la alta masina .

      Revizii la 25 de mii km ar duce motoarele mult si bine , din pacate nemtii schimba cam la 40 de mii uleiul , in decembrie cand am fost in Germania am vazut multe carti de service cu interval de 40 k la revizii , nu doar la Mercedes ci si la alte marci .
      Ce pot sa-ti mai zic e ca mecanicul la care e acuma masina, nu la cel care a montat motorul a zis ca in motor nu s-a umblat, avea silicon original de fabrica, am impresia ca ei, mecanicii se protejeaza intre ei, nu se vorbesc de rau, ei nu au nici o vina, "operatia a reusit, pacientul a murit" si motorul nu arata obosit, distirbutie care nu e uzata, cea ce isi dau si ei seama dupa atatea masini la care lucra, a zis ca e posibil sa fie pompa de ulei, ca nu arata la bord daca are sau nu presiune. Nu stiu ce sa mai cred.

      Am auzit ca la pompa de ulei ar avea ceva probleme si o sa ma intalnesc cu cineva care remediaza problema respectiva , cand stiu mai multe o sa scriu.

      Originally posted by broscutza2001 View Post
      Salut doar dupa seria de motor nu poti verifica in sistemul mb ar trebui facute enorm de multe sapaturi sa extragi vin-ul etc si nu cred ca a fost cazul tau!
      Un motor la 50000 de km e imposibil sa cedeze daca a fost totul montant corect si pus la punct indiferent daca ii faci reviziile in regim taxi sau nu.E practic imposibil ca cel care la montat daca nr de km era corect si el avea star sa nu vada nereguli la functionarea motorului la parametri in mers si relanti!
      Da, e mai greu sa o gasestiseria , dar nu imposibil, ce zic e ca am cumparat motorul dupa ce am primit comfirmarea de la mecanic, era poza pe site cu tablita , pe care apareau seria si tipul de motor.

      Originally posted by maxtaz View Post
      Salut,se poate spune pretul motorului de schimb?Si nu ai gasit in RO...sau n-ai vrut?Multumesc!
      In tara nu am gasit motor sub 2200euro, fara accesorii, eu l-am cumparat cu 2700 cu accesorii, mai putin electromotor si calculator si am fost dupa el.
      Last edited by Florin_WES; 03-14-2017, 00:19 AM.

      Comment


      • #48
        Poți răspunde la mai multe persoane, într-un singur post. Nu trebuie să postezi de "10" ori!
        Regulament general Club Mercedes.

        Comment


        • #49
          Multumesc pentru sfat si indrumare!

          Comment


          • #50
            Acum am patit si eu aceeasi problema asemanatoare cu a ta cu un E200 W212 cod motor 651.925 , fum alb de sub capota , pe toba sa aprins martorul chack engine in bord si am oprit motorul .
            Am mers la service , reprezentanta , au verificat ei acolo nush ce chestii , au pornit-o , surpriza bataie la motor zici ca puscau petarzi intr-un butoi ... constatare , motor defect ... Sincer nici nu prea ma intereseaza ce are sau ce a avut , momentan imi pun alt motor sus pe masina , un motor fabricat in 2016 la care cica s-au modificat " problemele " din prima editie 2009-2012 .
            Sfatul meu e sa nu il reconditionezi ... garantia e prea mica adica 3 luni , nu stii ce slabiciuni a facut defectiunea respectiva in motor , eu m-as orienta spre un alt motor ...

            Comment


            • #51
              Problema la aceste motoare este schimbul de ulei la intervale foarte mari (30.000 de km).
              Orice motor ar fi daca are intervale de 25.000-30.000 km pentru schimbul de ulei ar fi cam aceeasi problema.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #52
                Nu zic nu , cel putin cat a fost la mine masina asta a avut uleiul schimbat sub 15000 km , asta nu inseamna ca inainte nu era facut altfel .
                Ideea e alta , un motor la 245.000 km , sa cada in halul asta si sa arate cum arata , nush ce sa zic ...

                Comment


                • #53
                  Nu știți ce rol are vacumul de pe pompa de apă, că-mi suflă la o ramificatie, la un w212 , nu știu să explic mai bine și dacă un consum in oraș mai mare de 13% e normal, are cutia 5g. Multumesc

                  Comment


                  • #54
                    Vacumul respectiv reglează debitul de apa în pompa. Ce legătură are rolul lui cu cei 6 lei cat te costa furtunas/ramificație și mai ales cu postul asta?

                    Atât timp cat pierzi vacum acolo, restul componentelor care au nevoie sa care îl produc, pot genera consum mărit
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by cl600 View Post
                      Vacumul respectiv reglează debitul de apa în pompa. Ce legătură are rolul lui cu cei 6 lei cat te costa furtunas/ramificație și mai ales cu postul asta?

                      Atât timp cat pierzi vacum acolo, restul componentelor care au nevoie sa care îl produc, pot genera consum mărit
                      Nu furtunul scapă aerul ci ramificatia, mulțumesc pentru informație

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF