Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme electrice E230 W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme electrice E230 W210

    Va salut, detin un Mercedes E230 W210 din '97.
    In urma cu aprox. 6 luni cand am conectat bornele la baterie si apoi am pornit motorul nu mergeau semnalizarea, stergatoare, geamuri, plafoniera, inchidere si ramanea in bord aprins martorul lichid racire.
    Am luat borna, am asteptat putin am conectat din nou bateria si si-a revenit tot ce nu mergea. Toate sistemele functionau pe masina.
    In urma cu o saptamana contactul EZS nu mai citea cheia electonica, am demontat contactul, si m-am dus la un atelier si mi-a generat o alta cheie, eu neavand decat o singura cheie care nu a mai putut fi salvata.
    Am montat contactul, am introdus cheia, s-a auzit ca s-a deblocat volanul si am pornit motorul dar mi-a ramas aprins in bord ca si in urma cu 6 luni martorul "radiator", nu mergeau geamurile, oglinzile, semnalizare ,stergatoare, plafoniera, inchidere centralizata.
    Am oprit motorul, am scos cheia dar sunetul specific al blocatorului nu s-a mai auzit adica nu s-a mai blocat volanul, am introdus iar cheia, iar am scos-o, tot nimic.
    Am luat borna, am asteptat, am conectat si aceleasi probleme. Am verificat sigurantele in cele 4 locuri adica langa baterie, in partea stanga a bordului, langa mufa diagnoza si cele de langa ECU, toate bune, am scos releele si nu erau urme de oxidare. Am mai luat borna de cateva ori si aceleasi probleme care mai demult s-au rezolvat doar deconectand borna bateriei. Mentionez ca blocatorul nu mi-a facut niciodata probleme.
    Sa fie de la contact, meseriasul mi-a spus ca datele de pe procesoarele contactului erau foarte afectate abia a reusit sa salveze ceva de pe un procesor si apoi datele le-a copiat si in cel de-al 2-lea care era praf?
    Am citit undeva ca ar putea fi de la modulul SAM. Cumva SAM-ul are legatura cu contactul, o trebui "imperecheate"?

  • #2
    probleme electrice w210 e270

    Salut am si eu un e 270 din 2001, am o problema cu semnalizarea, semnalizeaza stanga in continuu,levierul functioneaza adik nu pare defect,daca pun avariile si semnalizez dreapta becul de la butonul de aavarii nu se mai aprinde,da ma poate ajuta cineva cu un sfat.multumesc

    Comment


    • #3
      S-a rezolvat, motivul pentru care nu mergea era contactul, ezs-ul, care a fost schimbat si acum totul merge perfect.

      Comment


      • #4
        Va salut, mai nou am o problemã cu închiderea la E230 W210-le meu din '97. Am douã chei, Smart key, ambele funcționeazã f bine doar ca una nu încuie,descuie,deschide portbagaj decât din dreptul manerului ușii șoferului. Nu m-a deranjat pt ca o foloseam pe cealaltã care mergea din orice poziție chiar și din interior. De azi am observat ca și cealaltã cheie nu mai acționeazã închiderea decât aproape de mânerul exterior al ușii de la șofer. Am mãsurat bateriile,erau ok, am verificat sigurantele și toate bune. Nu am gãsit siguranțe și relee in portbagaj cum am citit cand am dat pe search ci sub bancheta spate dreaptã lângã baterie, am luat bornele la baterie ca poate s-o reseta ceva și tot degeaba. S-a mai confruntat cineva cu așa ceva?

        Comment


        • #5
          Bateriile din cheie sunt bune?Se aprinde ledul de pe cheie?Daca da ar putea fi ca masina nu prinde semnalul cheii.Radioul merge bine prinde semnal bine?Ar putea fi din antena.Nu stiu dar eu astea le-as verifica.Cheia merge langa masina fiindca merge pe inflarosu de la distanta mica.

          Cum ai facut cu cheia?Ai facut o copie sau ai schimbat contactul cu totul si a avut un set de chei cu el?Si eu am numai o cheie la a mea si nu e in cea mai buna stare si nu stiu cum se face.

          Comment


          • #6
            Bateriile sunt bune, le-am mãsurat, ledul pe cheie se aprindea bine, dar dupã ce am scos bateriile sã le mãsor a scãzut intensitatea ledului dar închiderea tot de aproape merge. Contactul a fost schimbat în urma cu un an, ambele chei au fost fãcute atunci, programate, la una închiderea mergea din orice unghi al mașinii iar la cealaltã numai de lângã ușã șofer. De ieri s-a stricat și cealaltã. Radioul prinde semnal bine. Am scãpat cheia jos mai demult de vreo 2-3 ori dar nu și de curând sã asociez cu defectul apãrut. O avea cheia pe placã vreo antenã,bobina, ceva și s-o fi dezlipit?

            Comment


            • #7
              Originally posted by Auras View Post
              Bateriile sunt bune, le-am mãsurat, ledul pe cheie se aprindea bine, dar dupã ce am scos bateriile sã le mãsor a scãzut intensitatea ledului dar închiderea tot de aproape merge. Contactul a fost schimbat în urma cu un an, ambele chei au fost fãcute atunci, programate, la una închiderea mergea din orice unghi al mașinii iar la cealaltã numai de lângã ușã șofer. De ieri s-a stricat și cealaltã. Radioul prinde semnal bine. Am scãpat cheia jos mai demult de vreo 2-3 ori dar nu și de curând sã asociez cu defectul apãrut. O avea cheia pe placã vreo antenã,bobina, ceva și s-o fi dezlipit?
              Salut !

              Citind postul tau observ ca " la una închiderea mergea din orice unghi al mașinii", deci nu era nici o problema nici la cheia acesta nici la masina, apoi insa si acesta cheie functioneaza doar " de lângã ușã șofer. Concluzia logica este ca masina nu are nimic defect. Cheile s-au defectat pe rand, mai exact cred ca sunt lipiturile de pe placuta elecronica, care s-au oxidat, sau micro-contactele de la butoane trebuiesc inlocuite.
              Noul E-Class 2017

              Comment


              • #8
                Voi merge la un electronist cu cheile poate rezolv ceva apoi revin cu un post poate mai ajuta pe cineva.
                Mulțumesc mult pentru sfat!
                Last edited by Auras; 10-06-2015, 09:31 AM.

                Comment


                • #9
                  M-am gândit și eu ca poate fi din cheie, dar care o fi modulul, piesã, responsabila cu emiterea undelor radio? Sã ating fiecare lipiturã cu pistolul de lipit îmi este cam teamã sã nu stric cheia de tot.

                  Comment


                  • #10
                    Nu te atinge de cheie dute la un electronist si roagate sa aibe sculele necesare si rabdare destula ca sunt foarte mici pinii cipurilor si trebuie verificati .Mai bine lasa electronistul sa isi faca treaba decat sa o strici mai rau macar daca el o strica mai rau nu iti ia bani sau iti da garantie.

                    Comment


                    • #11
                      Bine mã voi duce la electronist, mai ales ca azi nu mai mergea deloc închiderea adicã am încuiat și apoi tot din cheie am lãsat puțin geamurile ca e cald afarã și când m-am întors peste f puțin timp nu mai mergea încuiatã iar cealaltã cheie era acasã. Am profitat de geamul întredeschis și am împins cu un bãț în butonul din bord care descuie ușile și nu mergea, apoi am fãcut un cârlig cu o sârmã la capãtul bãțului și am tras de mânerul ușii din dreaptã fațã din interior și am intrat, am apãsat pe butonul inchidere-deschidere uși și nu mergea. Am bãgat cheia în contact, a citit-o perfect am pornit motorul și am plecat acasã sã fac testul cu cheia cealaltã dar pânã acasã mașinã si-a revenit și pot acționa închiderea numai de lângã ușã șofer cu ambele chei. Acum mã întreb din ce o fi fost de nu a mai mers descuiata, din mașinã sau cheie? Ledul licãrea la cheie dupã fiecare apãsare, am scos bateriile le-am pus și tot nu mergea.

                      Comment


                      • #12
                        Azi am vrut sã descui mașinã și nu mergea cu nici o cheie, nici de lângã ușã de nicãieri, sã vãd cum fac sã întru în mașinã ca nici cu cheia metalicã nu merge descuiata...sper sã nu fiu nevoit sã sparg vreun geam. Acum este clar ca mașinã e de vinã și nu cheia. O sã dau comandã de butuc la ușã și o sã o încui-descui cu cheia metalicã. Aveți idee ce ar putea fi de nu mai merge nici pe infraroșu nici pe unde radio?

                        Comment


                        • #13
                          Daca o sa reusesti sa descui masina verifica popa de vacum (in cazul in care se aprind semnalizatoare si nu se descuie) sau poate sa fie un contact imperfect la sigurantele de sub canapea. Daca ai nevoie de geam ma poti contacta, cu butucul de la usa te pot rezolva doar daca faci copie la cheia mea.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc mult dl. Enescu dar am rezolvat. Când apãs sã descui nu clipesc semnalizãrile ca de obicei, nu face nimic. Pompa de vacum functioneaza. Am sos toate sigurantele mașinii sã le verific și le-am pus la loc astfel dacã era contact imperfect se rezolva. Am reușit sã descui masina, mi-am amintit ca am alarmã și am descuiat-o cu telecomandã alarmei pe care nu o port dupã mine. Am desfãcut butucul ușii care era plin calamina și o bucatã de cheie ruptã înãuntrul lui, am scos bucatã de cheie, "cãțeii" butucului și i-am aranjat dupã una din cheile metalice pe care le am, am mai pilit vreo trei și s-a aliniat perfect, merge ca nou. Cât timp am lucrat la butuc am luat și borna la baterie și a stat așa aproximativ 2-3 ore, poate o fi avut vreo eroare și așa fãrã borna sa-si revinã...sper! Acum merge încuiatã dar doar de lângã ușa soferului și nu ca înainte din orice unghi și de la distanta. Pot verifica dacã cheia emite și unde radio și nu numai infraroșu?

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu sa va spun cum se verifica cheia dar daca nu face nimic cand apasati butonul de la telecomanda inseamna ca din cheie este ceva. Daca era pompa nu se descuia nici din telecomanda de la alarma. O fi cheia sau un senzor sau nu stiu un tester spune mai multe. Daca sunteti pe langa Campina pot sa fac o testare mai multe vorbim pe privat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF