Va salut, detin un Mercedes E230 W210 din '97.
In urma cu aprox. 6 luni cand am conectat bornele la baterie si apoi am pornit motorul nu mergeau semnalizarea, stergatoare, geamuri, plafoniera, inchidere si ramanea in bord aprins martorul lichid racire.
Am luat borna, am asteptat putin am conectat din nou bateria si si-a revenit tot ce nu mergea. Toate sistemele functionau pe masina.
In urma cu o saptamana contactul EZS nu mai citea cheia electonica, am demontat contactul, si m-am dus la un atelier si mi-a generat o alta cheie, eu neavand decat o singura cheie care nu a mai putut fi salvata.
Am montat contactul, am introdus cheia, s-a auzit ca s-a deblocat volanul si am pornit motorul dar mi-a ramas aprins in bord ca si in urma cu 6 luni martorul "radiator", nu mergeau geamurile, oglinzile, semnalizare ,stergatoare, plafoniera, inchidere centralizata.
Am oprit motorul, am scos cheia dar sunetul specific al blocatorului nu s-a mai auzit adica nu s-a mai blocat volanul, am introdus iar cheia, iar am scos-o, tot nimic.
Am luat borna, am asteptat, am conectat si aceleasi probleme. Am verificat sigurantele in cele 4 locuri adica langa baterie, in partea stanga a bordului, langa mufa diagnoza si cele de langa ECU, toate bune, am scos releele si nu erau urme de oxidare. Am mai luat borna de cateva ori si aceleasi probleme care mai demult s-au rezolvat doar deconectand borna bateriei. Mentionez ca blocatorul nu mi-a facut niciodata probleme.
Sa fie de la contact, meseriasul mi-a spus ca datele de pe procesoarele contactului erau foarte afectate abia a reusit sa salveze ceva de pe un procesor si apoi datele le-a copiat si in cel de-al 2-lea care era praf?
Am citit undeva ca ar putea fi de la modulul SAM. Cumva SAM-ul are legatura cu contactul, o trebui "imperecheate"?
In urma cu aprox. 6 luni cand am conectat bornele la baterie si apoi am pornit motorul nu mergeau semnalizarea, stergatoare, geamuri, plafoniera, inchidere si ramanea in bord aprins martorul lichid racire.
Am luat borna, am asteptat putin am conectat din nou bateria si si-a revenit tot ce nu mergea. Toate sistemele functionau pe masina.
In urma cu o saptamana contactul EZS nu mai citea cheia electonica, am demontat contactul, si m-am dus la un atelier si mi-a generat o alta cheie, eu neavand decat o singura cheie care nu a mai putut fi salvata.
Am montat contactul, am introdus cheia, s-a auzit ca s-a deblocat volanul si am pornit motorul dar mi-a ramas aprins in bord ca si in urma cu 6 luni martorul "radiator", nu mergeau geamurile, oglinzile, semnalizare ,stergatoare, plafoniera, inchidere centralizata.
Am oprit motorul, am scos cheia dar sunetul specific al blocatorului nu s-a mai auzit adica nu s-a mai blocat volanul, am introdus iar cheia, iar am scos-o, tot nimic.
Am luat borna, am asteptat, am conectat si aceleasi probleme. Am verificat sigurantele in cele 4 locuri adica langa baterie, in partea stanga a bordului, langa mufa diagnoza si cele de langa ECU, toate bune, am scos releele si nu erau urme de oxidare. Am mai luat borna de cateva ori si aceleasi probleme care mai demult s-au rezolvat doar deconectand borna bateriei. Mentionez ca blocatorul nu mi-a facut niciodata probleme.
Sa fie de la contact, meseriasul mi-a spus ca datele de pe procesoarele contactului erau foarte afectate abia a reusit sa salveze ceva de pe un procesor si apoi datele le-a copiat si in cel de-al 2-lea care era praf?
Am citit undeva ca ar putea fi de la modulul SAM. Cumva SAM-ul are legatura cu contactul, o trebui "imperecheate"?
Comment