Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

defectiune siroco w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • defectiune siroco w210

    Sal.am o problema cu sirocoul si cum nu am gasit nimic concret deja publicat deschid acest subiect.Problema e ca pana acum vre-o luna butonul de la siroco era mereu pornit si nu erau probleme in afara faptului ca dupa ce opream motorul se auzea un sunet ca de turbina.intr-o zi dupa cateva ture in oras la oprire constat ca iese fum de sub masina (ca de motorina nearsa)de atunci l-am dezactivat dar e rau fara ! deci se aude ca merge dar scoate mult fum pe acel tub de evacuare a gazelor!astept sfaturile dv!
    decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

  • #2
    Din cate stiu eu sirocoul este un sistem de preancalzire a apei din motor care ajuta la pornire iarna pe timp f. geros sau atunci cand stationezi si nu vrei sa dai drumul la motor pentru caldura. Este normal sa se auda un bazait ca de motoras dar nu scoate f. mult fum. In general sistemul asta este folosit la camioane iar acum mai nou sau montat pe dubite si autoturisme. Tu ai suprasolicitat sirocoul pentru ca mergea atunci cand funcfiona si motorul, El trebuie pornit si lasat sa se incalzeasca putin apa din motor, apoi oprit si pornit motorul, PARALEL NICIODATA. Incearca si lasa sirocoul sa mearga fara sa pornesti motorul, poate se curata de funingine si nu mai scoate fum. Daca te deranjaza, cauta un service pentru ele ca este destul de complicata instalatia. TINE MINTE!!!! NICIODATA SA NU FUNCIONEZE IN ACELAS TIMP CU MOTORUL, daca ti se pare ca nu baga suficienta caldura masina, este alta problema, termostatul.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Pe undeva are o bujie incandescenta care ar trebui verificata si care de obicei pica prima.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #4
        Chestia e ca in mod normal sta mereu pornit adica tre sa-l dezactivezi din buton ,la mine in primele secunde scoate un abur si apo fum inecacios,ca sa mearga cu motorul oprit banuiesc ca tre sa stau cu contactul pus!?
        Attached Files
        decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

        Comment


        • #5
          La mine porneste singur cand pornesc si motorul...le fel se si opreste singur cand nu mai trebuie sa functioneze,dar functioneaza si paralel cu motorul,deci asa e el facut.

          Comment


          • #6
            Ionelmarian, ceea ce ai tu,nu este sirocol, este"heat booster" este o instalatie simpla care preincalzeste apa si o pompeaza in radiatorul interior! ceea ce pica prima data la acest sistem, sunt periile de la pompa care este situata in stanga motorului,prins de lonjeron, aceste perii costa 15lei se schimba foarte usor! pot pune poze daca doreste cineva!
            Sarbatori fericite tuturor colegilor!!!!

            Comment


            • #7
              Acest "boost heater" functioneaza doar cand este pus contactul si este pornita ventilatia macar pe minim! sau se poate opri de tot din acel butonas!

              Comment


              • #8
                i:Ar fi utile pozele !Am auzit pe la altii ca e "siroco" oricum la mine in carte scrie ca e incalzire auxiliara atat.Cert e ca merge cu motorina,si nu inteleg ce treaba au periile cu fumul inecacios. Deci mergea si inainte numai ca atunci gazele evacuate nu erau vizibile acum insa in mers nu se vede insa pe loc cu motorul pornit iese un nor de fum de sub masina!Astept pozele.
                decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

                Comment


                • #9
                  Nu functioneaza pe motorina, ci este o rezistenta electrica care incalzeste apa,Webasto functioneaza pe motorina, din cate stiu eu, toate care au acest buton,au "boost heater", maine voi face poze si le voi atasa, problema cu fumul... sincer nu stiu,parerea mea ca nu are legatura cu acest sistem de incalzire!

                  Comment


                  • #10
                    heater booster si webasto

                    Salut!
                    Inteleg ca unii din voi confunda heater booster-ul cu sirocco-ul WEBASTO sau unii dintre voi nu stiu ca un MB w210 poate avea simultan si heater booster si sirocco.
                    Heater booster-ul este un sistem electric/electonic auxiliar de incalzire pe baza de rezistente electrice de amperaj mare care functioneaza aproape ca un boiler instant.
                    Este situat in partea dreapta a motorului sub un repcipient de plastic negru care e un vas de expansiune pentru vid.
                    Langa el se afla electovalva de comanda vacuum actionare turbosuflanta.
                    Sirocoo-ul este situat sub lonjeronul din partea dreapta, sub spoiler.
                    Unele w210, (in general foste TAXI in germania) au simultan ambele siteme de incalzire auxiliare.
                    Am descris in postari anterioare foarte explicit modul de functionare si protocoalele sirocco-ului plus unele defectiuni ale sirocco-ului WEBASTO THERMO TOP C sau Z.
                    Din acest motiv nu am sa repet descrierea detaliata.
                    Exista cateva reprezentante WEBASTO in tara, dar avand in vedere faptul ca un sirocco second-hand e aproximativ 200-250 ron, nu stiu daca reparatia la reprezentanta este mai ieftina.
                    Trebuie sa intelegeti ca autoturismele, atunci cand ies pe poarta fabricii, au echipare de fabrica si in functie de zona geografica pentru care se vand.
                    O masina produsa pentru Norvegia sau Finlanda va avea 2 sisteme auxiliare de incalzire.
                    Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar aceste sisteme au calculatoare proprii care le decupleaza dupa ce temperatura antigelului trece de 80 C.
                    Ele pot funtiona simultan cu motorul.
                    Am reparat sau/inlocuit ambele tipuri de incalzitoare suplimentare.
                    Cu respect,
                    Cristian C.
                    Pentru relatii suplimentare ma puteti contacta la tel.0749562999.

                    Comment


                    • #11
                      Mai nea Ionel Marian,
                      Userul Andreica are dreptate: habar n-ai ce-ai pe masina si la ce foloseste. Daca te oboseai sa citesti regulamentul locului si foloseai functia search, vedeai ce face saracia aia de heater booster.
                      N-am nevoie de raspuns.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Pentru informatia unora pentru care tot respectul,la sectiunea "probleme tehnice"pana acum am citit cam 80% din postari si poate unii au vazut ca de cand m-am inscris pe acest forum sunt mai tot timpul online pt ca chiar ma intereseaza ce se posteaza!Principalul motiv pentru care am deschis acest subiect este ca nu stiam exact cum se numeste acest sistem si tin sa precizez ca am citit in totalitate regulamentul forumului!Functia "SEARCH" am folosit-o insa neavand rezultate am indraznit sa cer ajutor!Intentia era dor de a ma informa mai cu exatitate care e problema!
                        decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

                        Comment


                        • #13
                          Cu functia search cautand :" heater boster" discutiile sunt de la clasa C, nu e nimic concret acolo scrie ca heater bost e pe curent si auxiliari heater e pe motorina. Deci ca sa fim intelesi cand pornesc motorul se actioneaza ala pe motorina si scoate mult fum si cand i-l opresc din butonul din poza de mai jos se opreste.Ala pe curent nu ma intereseaza pentru ca nu i-mi da probleme!(pun poze cu ala de scoate fum!)
                          Last edited by cutaresku; 12-06-2012, 09:59 AM. Reason: mie imi, tie iti, lui ii; il opresc - asa suna in rumunski
                          decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

                          Comment


                          • #14
                            Nu vreau sa intru in polemica inutila, insa la cautare cu "heater booster" am obtinut 46 de rezultate.
                            Exemple:







                            N-as vrea sa crezi ca am ceva cu tine, departe de mine gandul asta, INSA deschizand topicuri peste topicuri cu probleme care graviteaza in jurul aceluiasi subiect vom ajunge la un desis de posturi inutile, prin care greu se va regasi un minim de informatie utila, deci la ingreunarea inutila a forumului. De-aici si pretentia mea si a altor verzi privind citirea regulamentului, care, printre altele, te invata si sa cauti informatia.
                            Sigur, poate la tine e alta buba...
                            Succes la rezolvarea problemei!

                            PS: e buna aia cu "burtos de bere".
                            Last edited by cutaresku; 12-06-2012, 10:00 AM.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF