Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

defectiune siroco w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cristian C. View Post
    Salut!
    Inteleg ca unii din voi confunda heater booster-ul cu sirocco-ul WEBASTO sau unii dintre voi nu stiu ca un MB w210 poate avea simultan si heater booster si sirocco.
    Heater booster-ul este un sistem electric/electonic auxiliar de incalzire pe baza de rezistente electrice de amperaj mare care functioneaza aproape ca un boiler instant.
    Este situat in partea dreapta a motorului sub un repcipient de plastic negru care e un vas de expansiune pentru vid.
    Langa el se afla electovalva de comanda vacuum actionare turbosuflanta.
    Sirocoo-ul este situat sub lonjeronul din partea dreapta, sub spoiler.
    Unele w210, (in general foste TAXI in germania) au simultan ambele siteme de incalzire auxiliare.
    Am descris in postari anterioare foarte explicit modul de functionare si protocoalele sirocco-ului plus unele defectiuni ale sirocco-ului WEBASTO THERMO TOP C sau Z.
    Din acest motiv nu am sa repet descrierea detaliata.
    Exista cateva reprezentante WEBASTO in tara, dar avand in vedere faptul ca un sirocco second-hand e aproximativ 200-250 ron, nu stiu daca reparatia la reprezentanta este mai ieftina.
    Trebuie sa intelegeti ca autoturismele, atunci cand ies pe poarta fabricii, au echipare de fabrica si in functie de zona geografica pentru care se vand.
    O masina produsa pentru Norvegia sau Finlanda va avea 2 sisteme auxiliare de incalzire.
    Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar aceste sisteme au calculatoare proprii care le decupleaza dupa ce temperatura antigelului trece de 80 C.
    Ele pot funtiona simultan cu motorul.
    Am reparat sau/inlocuit ambele tipuri de incalzitoare suplimentare.
    Cu respect,
    Cristian C.
    Pentru relatii suplimentare ma puteti contacta la tel.0749562999.
    La benzinarul meu exista ceva care intra o mufa si un furtun care vine de undeva de la pompa de apa si se duce in calorifer, aia sa fie incalzirea auxiliara? Cum vad daca face servici?
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #17
      Si la mine la w 211 face la fel, dupa cateva minute de la pornire, baga un fum alb, am inteles ca ar fi bujia de vina sau sita din arzator. De la arderi se depun pe ele un fel de funingine/calamina si nu mai arde motorina integral, de aici rezulta fum alb de motorina nearsa. Nu ar fi un sistem extrem de complicat acest webasto, si in cazul in care e doar problema cu fumul se poate rezolva prin curatirea bujiei sau inlocuirea ei cu una noua. La reprezentantele webasto se cere inlocuirea bujiei, arzatorului cu acea sita si a senzorului de temperatura dar in majoritatea cazurilor din auzite, s-ar rezolva cu curatarea lor, rareori se intampla sa fie corodata la varf bujia sau arzatorul si sa fie neaparata inlocuirea lor.

      Comment


      • #18
        Ionel, daca tii sa rezolvi problema singur fara sa dai o fuga la cineva care se pricepe, posteaza macar o poza de unde iti iese fum! Cum spune si userul "cutaresku", acel buton ce il ai tu este "heat booster" care nu ar avea nici o legatura cu fumul tau! La acest "heat booster", deoarece lumea nu prea stie ce face, vara nu il opreste, acel motoras functioneaza mereu,uzand periile care sunt de dimensiuni mici, cand contactul este pus, fara a fii pornit motorul,doar ventilatia, ar trebui sa se auda acel motoras!
        Sarbatori fericite!!

        Comment


        • #19
          Originally posted by andreica View Post
          Ionel, daca tii sa rezolvi problema singur fara sa dai o fuga la cineva care se pricepe, posteaza macar o poza de unde iti iese fum! Cum spune si userul "cutaresku", acel buton ce il ai tu este "heat booster" care nu ar avea nici o legatura cu fumul tau! La acest "heat booster", deoarece lumea nu prea stie ce face, vara nu il opreste, acel motoras functioneaza mereu,uzand periile care sunt de dimensiuni mici, cand contactul este pus, fara a fii pornit motorul,doar ventilatia, ar trebui sa se auda acel motoras!
          Sarbatori fericite!!
          Salut!

          Heater booster-ul nu are nici un motoras propriu integrat.
          Exista o pompa electrica de recirculare antigel dar nu este corp comun cu heater-booster-ul.
          Este adevarat ca daca acea pompa nu functioneaza, heater booster-ul nu va functiona, si eventual daca pe masina este instalat sirocco, nici acesta nu va functiona.
          Carbunii despre care vorbesti se pot inlocui, insa destul de greu, pentru ca in capacul din spate a pompei nu exista orificii de blocare a carbunilor.
          Cu respect,
          Cristian C.

          Comment


          • #20
            Originally posted by nora-marian View Post
            La benzinarul meu exista ceva care intra o mufa si un furtun care vine de undeva de la pompa de apa si se duce in calorifer, aia sa fie incalzirea auxiliara? Cum vad daca face servici?

            Salut !

            Posteaza o foto ca sa ne lamurim despre ce vorbesti.


            Cristian C.

            Comment


            • #21
              Originally posted by cristian C. View Post
              Salut !

              Posteaza o foto ca sa ne lamurim despre ce vorbesti.


              Cristian C.
              Cam greu cu poza la mine ca nu am net corespunzator dar pot descrie; deschizi capota motorului si este montat in partea stanga pe lonjeron.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #22
                Ok astazi i-l dau jos si fac poze ca asa nu se vede mai nimic.Andreica daca acel buton zici ca nu are treaba cu fumul cum explici faptul ca ,cu botonul acela pe off nu se intampla nimic si cand i-l dau pe on se aude ca o turbina si incepe sa iasa fum pe flexibilul de metal de la chestia aia de sub vasul de expansiune (ca pana la urma nu stie nimeni cum se numeste)
                Attached Files
                decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ionelmarian View Post
                  Ok astazi i-l dau jos si fac poze ca asa nu se vede mai nimic.Andreica daca acel buton zici ca nu are treaba cu fumul cum explici faptul ca ,cu botonul acela pe off nu se intampla nimic si cand i-l dau pe on se aude ca o turbina si incepe sa iasa fum pe flexibilul de metal de la chestia aia de sub vasul de expansiune (ca pana la urma nu stie nimeni cum se numeste)
                  Salut!

                  Acela este un sirocco Webasto thermo top C( 5kw) -consum 200 gr.motorina /ora de functionare.
                  Cand apesi pe ace''boton'' cum ii spui tu, daca botonul are led-ul rosu aprins, atunci sirocco-ul tau este dezactivat adica oprit.
                  Cand apesi si se stinge led-ul rosu, sirocco-ul porneste cu/fara mororul pornit daca ai cheia in contact in pozitia de bord ''aprins''.
                  Fumul de care povestesti tu, are 2 cauze probabile:
                  -Sita arzatorului de la sirocco-ul tau are depuneri de calamina si rezulta o ardere defectuasa.
                  (Este greu de curatat calamina cu succes din camera de ardere pentru ca sita are si niste ''perisori" fini pe care daca ii atingi se deformeaza).
                  Depinde de ce solutii folosesti.
                  -O alta cauza mai poate fi o oarecare ruptura datorata imbatranirii pe traseul tubului fllexibil din poza postata de tine, dar undeva in partea superioara, undeva aproape de sirocco.
                  Acest tub flexibil este ca o toba de esapament, pentru ca prin ea se evacueaza gaza fierbinti...
                  Daca scoate fum, si functioneaza, las-o asa decat sa strici sirocco-ul pentru ca vorba romanului:
                  -unde-i fum e si caldura...
                  Sunetul ca de turbina e normal in timpul functionarii sirocco-ului pentru ca aderea este intretinuta de un ventilator din interiorul sirocco-ului.
                  Am postat mai sus sau in alte postari anterioare un numar de telefon de contact pentru relatii suplimentate, pentru ca dupa 14 -16 ore de munca, ajung greu la PC sa uramresc postarile.
                  Din cate imi amintesc nu am ezitat sa dau explicatii.
                  Daca va este lene sa cautati topicurile corespunzatoare problemelor pe care le aveti atunci sa stiti ca lumea este plicitisita sa se repete.
                  Topic dedicat sirocco-ului de tip Webasto sau chiar si pentru Eberspacher exista pe acest forum.

                  Cristian C.
                  Last edited by cristian C.; 12-09-2012, 02:19 AM.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by nora-marian View Post
                    Cam greu cu poza la mine ca nu am net corespunzator dar pot descrie; deschizi capota motorului si este montat in partea stanga pe lonjeron.
                    Salut!
                    Poti pune o serie de sasiu sa vedem in EPC ce incalzitor suplimentar ai...

                    Comment


                    • #25
                      wdb2100171a768483 L-am lasat intr-o zi sa scoata fum pana nu a mai iesit acuma nu mai scoate dar cred ca nici nu mai functioneaza ca la oprirea motorului nu se mai aude.L-as da jos dar acu a nins si e prea frig!Oricum in sfarsit s-a inteles care-i treaba cu sirocou asta ca sunt o gramada de pareri de aia nu se intelege nimic din alte topicuri ca eu le-am citit si nu era nimic clar asa cum e raspunsul tau! Multam de ajutor!
                      (stii cumva unde e termostatul la masina mea?)
                      decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

                      Comment


                      • #26
                        VEHICLE TYPE: Car
                        MODEL NAME: E 290 TURBODIESEL
                        ENGINE: 602982 12 035481
                        TRANSMISSION: 722613 01 140121
                        BODY: 00000
                        ORDER NUMBER: 0822698259
                        LIGHTS: HELLA
                        INTERIOR COLOR: 401A
                        PAINTS: 189
                        RETARDER: 3 980921

                        249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR

                        400A FABRIC

                        414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION

                        423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION

                        543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-

                        570 FOLDING ARMREST, FRONT

                        580 AIR CONDITIONING

                        611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS

                        656 LIGHT ALLOY WHEELS, 10-HOLE

                        809 AEJ 06/1/M/X

                        955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE

                        988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL

                        Comment


                        • #27
                          termostat pozitia 73 pe desenul ce reprezinta pompa de apa motor.

                          Pozitia 73 pt termostat in desenul ce reprezinta pompa de apa motor.Pozitia 77 arata unde vine montat(adica pe lateralul ansamblului).
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            A ok deci e in stanga cum te uiti din fata pe bloc.Da cred ca e si o garnitura acolo si cred ca trebuie schimbata si aia, o fi la pachet cu termostatul sau tre sa dau comanda separat?La mine se ridica apa greu tare si banuiesc ca e termostatul.I-mi trimite taica-miu 2 bucati unul mai mic (care deschide mai repede si unul mai mare sa deschida pe la 90°).Multumesc pentru poza!Pana la urma din VIN-ul de mai sus ce a iesit referitor la incalzire ca nu prea pricep?
                            decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

                            Comment


                            • #29
                              Salutare,am si eu o problema cu sirocoul si anume Webasto. De ceva timp nu se mai ridica apa la temperatura normal doar dupa vreo 30-40 min de mers ....termostatul lam schmbat in vara este nou Wahler pompa de recirculare a apei schimbata recent si merge ,doar sirocoul nu merge ,diagnoza am facut si mia dat eroare pe pompa de motorina ce alimenteaza webasto,dupa aceea am probat-o cu doua fire (nu cu mufa de la masina)si imi dadea doar cate o picatura de motorina ,am verificat si sigurantele azi inclusiv mufa de sub bancheta spate de la pompa .Dupa aceea am plecat cu masina si minune a pornit sirocoul dar numai pana la 60 grade dupa aceea sa oprit si nici nu a mai pornit.Nu inteleg ce e acolo putin de ajutor as vrea din partea voastra poate o rez cumva. Va multumesc si astept raspunsuri.

                              Comment


                              • #30
                                Eu l-am lasat sa vad cat fum poate sa scoata si a scos vreo zece minute dupa care putin abur si cam atat .Numai ca acum nu mai merge deloc ca se ridica greu apa si nici nu-l mai aud cand opresc motorul.
                                decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF