Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce poate fi? Problema w210 320 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce poate fi? Problema w210 320 cdi

    Buna ziua tuturor colegilor.Revin cu o problema care mi-a facut multi nervi pe ziua de astazi.Dupa ce cu ceva vreme in urma am avut problema cu plafonarea masinii la 3000 de ture si dupa ce au rezultat urmatoarele:
    -Curatat galerie de admisie
    -Curatat EGR
    -Schimbat valva de la turbo si cea de la vacuum
    -Schimbat furtun de vaccum
    Constat astazi urmatoarea problema:Plec cu masina la o distanta de 100 de km si merg putin mai sportiv cu ea.Surpriza,se plafoneaza din nou la 3000 de ture.Bun,vin acasa si dau fuga la mecanic.Bagat pe tester si nu da absolut nicio eroare electrica sau altceva.Verific filtrul de aer si gasesc nu foarte imbacsit si cu ocazia asta il si schimb cu unul nou.Plec cu masina si la fel se plafona.Vin inapoi la mecanic si dau filltrul de aer jos si plec cu masina fara filtru si surpriza.Masina tragea de rupea pamantul si niciun gram de fum.Vin inapoi la mecanic,punem din nou filtrul nou de aer si la fel,plec cu ea si se plafoneaza.Ce poate fii?De ce cu filtrul de aer se plafoneaza si fara filtru merge bine?Astept ceva idei sau sfaturi.Ce as mai putea verifica?

  • #2
    Va rog frumos cine poate sa ma ajute ca sa stiu maine la ce sa ma mai uit!Va multumesc mult!

    Comment


    • #3
      Valva de vacuum de la turbina ai luat-o noua de la MB?
      Din ce-mi dau seama, turbina merge ok cu debitul de aer obtinut fara filtru si schioapata cand ii pui filtru. Cu alte cuvinte, ceva in neregula cu turbina. Poate altcineva vine cu o solutie mai avizata...
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Da,valvele le-am luat noi din germania de la reprezentanta.ma gandesc sa nu cumva sa fie de la tubulatura intercooler.

        Comment


        • #5
          Am ajuns la capatul rabdarii.Iar incepe sa se plafoneze masina la 3000 si intre 2000 si 3000 de ture abia urca.Daca o opresc si o pornesc imediat trage bine apoi imediat se plafoneaza.Nu stiu ce sa mai verific...am schimbat si debitmetru nou si degeaba am curatat si verificat cam tot ce se putea la turbo,valve,galerie,egr,turbo etc...Nu mai stiu ce sa-i fac???Ma gandesc la w202 de acasa.Ala in afara de benzina si consumabile nu cere nimic si asta ma mancat!

          Comment


          • #6
            Am ajuns la disperare cu problema asta a limitatului la 3000 de ture...ce sa mai verific ca pe tester nu da nimic.??

            Comment


            • #7
              Rabdare si tutun...
              Pune singurel manutza si verifica din nou traseul turbo-galerie. Asta fac si eu.
              Iti trebuie rampa sa umbli la furtunele ce intra in intercooler, acelea-s predispuse la crapaturi.
              Vacuumetru ai pus atat la turbo cat si la EGR? Esti sigur ca n-ai vreun por prin intercooler?
              Actuatorul turbo se misca?
              Verifica si tulumba de la iesirea din turbo. Mai exact aceasta:
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Nu stiu Cutaresku ca am urmarit si posturile tale si vad ca si tu ai probleme.da,valvele le-am pus noi.intercooler l-am dat jos,verificat,spalat,niciun por!Nu stiu ce dracu sa mai fac!Ca pe tester nu da nimic absolut!

                Comment


                • #9
                  Imposibil sã nu dea nimic pe tester dacã se plafoneazã. Schimbã testerul/mecanicul. Eroare de plafonare trebuie sã aparã când mergi la service. Mergi la cineva cu Star, eventual mergi cu ea deja plafonatã și fã-i diagnozã fãrã sã oprești motorul. Nu are cum sã nu aparã eroarea.
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    Ar fi bine sa faci si o proba cu un alt debitmetru de aer daca poti, ca sa nu dai banii de pomana pe el in caz ca nu e de la el. Daca erai in tara poate gaseai niste colegi care sa te ajute. In fine, ceea ce poti sa verifici e sa il scoti din carcasa si sa te uiti pe "lamela" care citeste debitul sa vezi daca ai depuneri de ulei pe ea. In caz ca ti se pare murdar IN NICI UN CAZ SA NU STERGI CU CARPA SAU SERVETEL SAU BETIGAS CU VATA. Baga-l in alcool etilic sau da-i cu ceva spray de frana de la distanta apoi sufla-l INCET cu aer. Lamela in cauza este cea "metalica" din capatul senzorului.
                    Attached Files
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #11
                      Debitmetrul se vede foarte facil pe STAR. Ramane in limitele verzi, nu-i el vinovat.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Ce am observat acum o ora.Am plecat cu masina vreo 40 de kilometri si m-am dat putin la ea.a dat sa se plafoneze,iar se ducea bine de cateva si dintr-o data si-a dat drumu.Am ajuns cu ea imediat la 240km/h.Apoi dupa cateva minute de mers mi-a aparut in bord pe culoare rosie ca am prea mult ulei si iar a inceput sa se plafoneze si sa scoata fum la greu.Apoi am oprit-o si am pornit-o si din nou tragea de rupea insa de data asta nu s-a plafonat.Sa fie de la senzorul asta care imi indica prea mult ulei si sa imi intre in limp mode?Uleiul este la nivel!

                        Comment


                        • #13
                          Si ai scos joja sa vezi nivelul uleiului? Poate ai unele probleme in pompa de alimentare, filtrele de combustibil cum sunt? Poate combustibilul de unde bagi deobicei, sa fie cu apa? Pornirea nu este mai greoaie fata de altadata? Urmeaza si sfaturile colegului Luxian sau mergi la reprezentanta, acolo sigur gasesti buba.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            Apa nu cred ca se afla in combustibil(nu sunt in Romania)Filtrele sunt ok!Uleiul este verificat si la joja si la computerul de bord si este ok!Ma gandesc ca unde imi da eroarea asta reduce oil se poate sa transmita ceva la calculator si sa imi intre in limp mode!Nu stiu ce sa zic!

                            Comment


                            • #15
                              Cu eroare de la senzorul de ulei nu-ți intrã în limp mode. Eu am senzorul respectiv dus, și-mi apare de fiecare datã când merg turat (peste 2500rpm) eroarea respectivã (ba cã nu am ulei, ba cã am prea mult) și pe fond galben și pe fond roșu. Dar nu se plafoneazã din cauza asta. Senzorul e 80 și ceva de euro nou, din câte am auzit, dar la tine cred cã e la început. Eu am probleme cu el de când am luat mașina. 2 ani a mers ok (apãrea de 2-3 ori pe lunã eroarea), însã în ultima perioadã apare tot mai des.
                              ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF