Buna ziua tuturor colegilor.Revin cu o problema care mi-a facut multi nervi pe ziua de astazi.Dupa ce cu ceva vreme in urma am avut problema cu plafonarea masinii la 3000 de ture si dupa ce au rezultat urmatoarele:
-Curatat galerie de admisie
-Curatat EGR
-Schimbat valva de la turbo si cea de la vacuum
-Schimbat furtun de vaccum
Constat astazi urmatoarea problema:Plec cu masina la o distanta de 100 de km si merg putin mai sportiv cu ea.Surpriza,se plafoneaza din nou la 3000 de ture.Bun,vin acasa si dau fuga la mecanic.Bagat pe tester si nu da absolut nicio eroare electrica sau altceva.Verific filtrul de aer si gasesc nu foarte imbacsit si cu ocazia asta il si schimb cu unul nou.Plec cu masina si la fel se plafona.Vin inapoi la mecanic si dau filltrul de aer jos si plec cu masina fara filtru si surpriza.Masina tragea de rupea pamantul si niciun gram de fum.Vin inapoi la mecanic,punem din nou filtrul nou de aer si la fel,plec cu ea si se plafoneaza.Ce poate fii?De ce cu filtrul de aer se plafoneaza si fara filtru merge bine?Astept ceva idei sau sfaturi.Ce as mai putea verifica?
-Curatat galerie de admisie
-Curatat EGR
-Schimbat valva de la turbo si cea de la vacuum
-Schimbat furtun de vaccum
Constat astazi urmatoarea problema:Plec cu masina la o distanta de 100 de km si merg putin mai sportiv cu ea.Surpriza,se plafoneaza din nou la 3000 de ture.Bun,vin acasa si dau fuga la mecanic.Bagat pe tester si nu da absolut nicio eroare electrica sau altceva.Verific filtrul de aer si gasesc nu foarte imbacsit si cu ocazia asta il si schimb cu unul nou.Plec cu masina si la fel se plafona.Vin inapoi la mecanic si dau filltrul de aer jos si plec cu masina fara filtru si surpriza.Masina tragea de rupea pamantul si niciun gram de fum.Vin inapoi la mecanic,punem din nou filtrul nou de aer si la fel,plec cu ea si se plafoneaza.Ce poate fii?De ce cu filtrul de aer se plafoneaza si fara filtru merge bine?Astept ceva idei sau sfaturi.Ce as mai putea verifica?
Comment