Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce poate fi? Problema w210 320 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ok Luxian,mie imi apare pe rosu dar nivelul este ok si tot asa,numai cand merg mai sportiv!Deci sa nu imi fac probleme din cauza lui.Multumesc.Mai investigam atunci,daca ai citit mai sus ai vazut cum s-a comportat ieri.

    Comment


    • #17
      Va salut din nou si La multi ani tuturora as dori sa va intreb vis a vis de chestiunea plafonare 3000ture daca o supapa EGR de Mercedes E220 din 2001 se poate strica din punct de vedere fizic?pentru ca ea practic e o piesa mecanica...in fine ideea mea este ca uneori mi se mai plafoneaza masina,nu mereu aleatoriu si daca ma duc la motor si scot din valva aia electrica furtunul EGR il bag inapoi si apoi repornesc masina dispare si plafonul...acum ce ar putea fi de vina valva sau EGR-ul???sunt cam nedumerit,supapa am curatat-o arata foarte bine,daca trag eu cu gura pe furtunasul ei se misca bine conul ala in ea adica inchide si deschide tot tacamul....As vrea sa stiu cum le pot verifica amanuntit pe ambele.Multumesc anticipat

      Comment


      • #18
        Da, poate ramane blocata pe deschis. Greu de verificat insa...
        Anularea fizica a EGR (surub pe furtunul de vacuum sau demufare alimentare) duce imediat la LIMP, deoarece MAF-ul sesizeaza acest lucru.
        STAR-ul are test dedicat de functionare EGR, insa niciodata nu vei stii daca saracia nu face figuri aleator, in mers, generand P1470. Poti lua mixing chamber-ul nou (corpul cu piston de intra-n galerie; ~180 euro) sau il poti anula asa cum am procedat eu.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #19
          Deci crezi ca e efectiv EGR-ul si nu valva care il controleaza?

          Comment


          • #20
            Da, eu asa zic. Daca era valva (vacuum transducer), aveai, cel mai probabil, o eroare pe STAR.
            Poti scoate furtunul de aer din EGR si verifica vizual pistonasul EGR daca se inchide/deschide la acceleratie. Valva aceea, zic eu, ori e moarta, ori functioneaza, n-are loc de intermitente.
            Valva e 110 euro, n-o gasesti decat la reprezentanta. Second cred ca se da cu 100 ron. Desi are cod diferit de cea de la turbo, cred ca e identica si intersanjabila, cel putin pentru testare.
            Mai e o chestie: pistonul din mixing chamber este actionat de un arc. Daca arcul e putin slabit si nu etanseaza/inchide complet, posibil sa se piarda presiune pe-acolo, MAF-ul si MAP-ul sesizeaza, ergo LIMP. Aici e discutie, unii considera ca nu se poate pierde aer spre traseul EGR-exhaust, deoarece presiunea din EGR e mai mare decat cea din traseul turbo-intercooler-galerie de admisie. Eu totusi cred ca dimpotriva, cei 1,2-1,3 bari dati de turbina la 3000rpm pot scapa spre EGR daca pistonasul nu inchide perfect.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Uite si traseul, sa intelegi exact.
              Attached Files
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #22
                Faza naspa este ca nu prea am cand sa ajung la tester,ziua lucrez in week-end sunt inchisi ei si e si foarte departe de mine asta in ideea ca nu pot testa valva...o sa scot furtunul si o sa ma uit cum lucreaza pistonasul de la EGR,ca si idee am vazut azi o treaba si anume la pompitele de vacuum de la egr si turbo exista un fel de filtre de hartie intr-o carcasa de plastic transparent...sunt ultra murdare hartiile respective si rupte pe deasupra.Influenteaza asta cumva functionarea valvelor?Merci pentru informatii si schita

                Comment


                • #23
                  Da, pot fi ele insele o problema. Costa cativa euro, codul este A000 078 09 56.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #24
                    Azi am avut ceva timp si am mesterit la masina,principiul de functionare al EGR din cate am vazut eu este urmatorul:Cand accelerezi mai tare pistonasul e blocat pe pozitia inchis si in momentul decelerarii el deschide lasand gazele sa treaca si pe teava aia mica.Din punct de vedere vizual arata bine treaba pistonasul inchide cum trebuie se misca si tot tacamul..funingine nu era ca am obicei sa cam calc masina si cam atat.Am observat insa ca intercoolerul avea o ureche rupta si statea inclinat(jumatate din el era in dreptul barei fata si nu in dreptul grilei de ventilatie),eu ma gandesc ca poate fi si asta o cauza ca daca intercoolerul nu isi ia suficient aer rece la drum lung si asta poate conduce la limitare 3000ture...o sa o scot maine la un drum mai lung sa vad ce si cum si sper sa nu mai se plafoneze

                    Comment


                    • #25
                      Funingine n-ai in zona pistonasului insa daca dai jos EGR-ul (EPC-ul denumeste EGR teava ce intra in mixing chamber) s-ar putea sa ai mari surprize. Asta daca n-ai curatat-o niciodata pana acum.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #26
                        Silviu am curatat EGR cand am luat masina acum arata bine,am mers si mai turat cu ea chiar daca consuma mai mult putin dar arata ok acum,la inceput intradevar mai era un cm de gaura restul era plin de mazga si funingine...incerc sa schmb si filtrele la pompitele de vacuum si sa vad cum se comporta mai departe.

                        Comment


                        • #27
                          Azi am scos masina la drum si din pacate si-a luat iarasi limp,cand am ajuns acasa am scos furtunasul ce comanda egr din valva vacuum astfel circuitul EGR ramanand blocat si am astupat stutul electrovalvei cu un surub provizoriu.Apoi am iesit la drum cam 10 km numai cu ea pe manual si cu schimbari viteze la 4500 ture aparent nu si-a mai luat limp...o sa vad iarasi dupa un drum mai lung cum se comporta

                          Comment


                          • #28
                            Daca nu ti-a intrat in LIMP la anularea fizica a EGR-ului, eu zic ca debitmetrul e dus (n-a sesizat blocarea EGR-ului). Daca-l iei, ia-l de la reprezentanta. Sau daca ai drum pe la mine, am vreo doua in plus
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #29
                              Dar ciudat e ca daca era debitmetrul dus nu isi lua limp chiar si asa?o sa fac proba la drum mai lung eu ce sa zic...fara tester asa pe bajbaite...mi-ar conveni sa fie doar debitmetru ala barem nu costa enorm.O sa testez in continuare asa sa vad ce si cum se mai comporta.O sa mai las scris aici

                              Comment


                              • #30
                                pentru pervert..
                                Daca inca nu ai gasit buba de plafonare, iti recomand sa cauti tubulatura de admisie. Stiu ca ti s-a mai scris sa faci asta, si ai mai verificat-o odata. Fumul ala negru e 100% de la admisie. In cel mai bun caz, trebuie schimbate garniturile de la toate furtunele si de la intercooler. Nu costa mult, dar dureaza cam 2-3 ore sa reusesti sa le schimbi. In cel mai rau caz, ai galeria de admisie fisurata undeva si pe acolo se pierde presiunea. Deci, daca mai ai probleme te sfatuiesc sa incepi verificarea si sa-i dai odata de cap. E aiurea sa ai atatea probleme, sincer... Bafta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF