Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema injectoare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Crezi tu ca iese asa usor injectorul, in fata blocului? Daca are karmazul ala negru deja format, doar cu extractorul special iese...
    @initiator: presupun ca nu stai in padure, un service trebuie sa fie pe langa tine.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #17
      Cutaresku, mie mi-a sarit injectorul cu tot afara din locas. Am accelerat ca sa ies dintr-o depasire si bum... a sarit afara si statea doar in furtunul metalic care vine de la rampa de injectie. Se poate intampla, si daca se intampla, masina nu merge nicaieri decat tractata sau pe trailer. Tocmai de asta am zis ca sa il puna corect, sau cat mai corect daca doreste sa faca distanta de 150 de km. Fiecare face cum crede el, dar eu am patit-o... Diferenta e ca atunci cand mi s-a intamplat mie, eram la 5 km de mecanic, si am tractat-o a 2-a zi in 10 min. Bafta!

      Inca ceva : presiunea nu rupe surubul, ci imbinarea dintre talpa injectorului si injector . Talpa si surubul erau la locul lor cand mi s-a intamplat mie. Bafta!
      Last edited by SirDeadline; 11-06-2013, 12:48 PM.

      Comment


      • #18
        Va salut
        Am vorbit cu cei de la mercedes dealer. Si a spus la telefon ca e posibil sa schimbe nu numai unu ci poate doua sau trei injectoare din cauza celui care pierde pe langa. Ce Dumnezeu, nu cred ca e posibil sa fie nevoie.
        Sambata pun masina pe rampa si o duc la ei. O sa se uite la ea incepand cu saptamana viitoare.
        Va tin la curent. Noroc bun!
        iubesc omenia.

        Comment


        • #19
          Cum vine asta?? Ce legatura au celelalte injectoare cu asta care scapa presiune? Poate au inteles ei ca injectorul cu pricina e defect/blocat etc...Alt raspuns nu imi imaginez... Oricum foarte bine ca nu ati riscat ca sa mergeti distanta respectiva, deoarece era foarte probabil sa se intample ca si la mine. Sa ne tineti la current cu rezolvarea! Bafta!

          Comment


          • #20
            Va salut!
            Mercedes w211 e220cdi 2002 automat, dupa inlocuirea injectorului 4 (celui din partea geamului) imi arata urmatorii parametri: cantitate de corectie pt.
            cilindru 1 - 0.1 mm3/cursa;
            cilindru 2 - 2.1 mm3/cursa;
            cilindru 3 - 0.2 mm3/cursa;
            cilindru 4 - minus 2.4 mm3/cursa.
            Cum pot afla daca acesti parametri sunt ok? Se pricepe cineva la ei?

            Comment


            • #21
              Corectiile sunt ok, desi cel cu 2,1 (compensat de cel cu minus) probabil va avea viata limitata. STAR-ul zice sa schimbi injectorul doar la valoarea 5.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #22
                Originally posted by cutaresku View Post
                Corectiile sunt ok, desi cel cu 2,1 (compensat de cel cu minus) probabil va avea viata limitata. STAR-ul zice sa schimbi injectorul doar la valoarea 5.
                Adica la valoarea 5 ai in vedere cand de la 2 va ajunge la 5? Da care din ele are viata limitata, injectorul 2? Eu acum am schimbat injectoru 4 am pus SH cu 6 luni garantie. Da poate sa il schimb de pe acuma injectoru 2? Va fi vreo diferenta la comportamentul motorului? Si daca il schimb cam ce parametri va arata? Mersi!
                Last edited by Alexei_D_Vinari; 01-12-2014, 22:39 PM.

                Comment


                • #23
                  Ideea de baza la valorile injectoarelor este ca ele adunate sa dea 0, sa tinda practic spre 0. Asadar valorile cu + trebuie sa fie apropiate de cele cu -.

                  Comment


                  • #24
                    Corectiile nu reflecta doar functionarea injectorului, trebuie luata in calcul si compresia! Fa i o compresie si un test de retur la rece si la cald! Dupa inlocuirea injectorului 4 s a scris seria in ecu?
                    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                    Comment


                    • #25
                      Corect, e necesara codarea in ECU conform clasei inscrisa pe capul injectorului.
                      Testul de compresie e simplu la diesel, camp dedicat in STAR.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #26
                        Va multumesc! Am sa verific daca s--a facut codarea in ECU si cele mentionate de voi si voi reveni cu detalii. Apropo, codarea se face la oficiali sau se face si la servisul unde am schimbat injectorul? STAR ei au.
                        Last edited by cutaresku; 01-13-2014, 11:14 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Cu STAR se face...
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #28
                            Sunt si multe diagnoze universale care fac codare injectoare dar e de preferat starul!
                            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                            Comment


                            • #29
                              Deci am fost la servisul unde mi-am schimbat injectorul 4 si mi-au zis ca compresie si codare in ECU nu fac si nici nu isi au rostul la masina mea. Despre codare mi-a zis ca se fac la alte masini Logan, Peuegot etc. Este o abureala sau sa fie asa? Ce puteti sa-mi spuneti despre http://reconditionariinjectoare.ro/ ? Sau puteti sa-mi sugerati vre-un service specializat pentru injectoare in zona Ploiesti-Targoviste-Bucuresti?! Apropo, daca o persoana are STAR, dar sa zicem nu este specializat in injectoare aceasta persoana poate sa imi introduca seriile de la injectoare? Si spunetimi cateva explicatii despre aceasta compresie ca sa am idee ce este si sa caut concret unde pot face asta.
                              Va multumesc!
                              Last edited by Alexei_D_Vinari; 01-15-2014, 16:04 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Daca are star si STIE sa l foloseasca, scrie injectoare si ti face compresia in 10 min!
                                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF