Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema injectoare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by sebi11 View Post
    Daca are star si STIE sa l foloseasca, scrie injectoare si ti face compresia in 10 min!
    Srii unde pot gasi o indrumare?

    Comment


    • #32
      La locatie ai trecut Romania, deci optiuni ai multe. Acum, nu sta nimeni sa-ti instruiasca online mecanicul; chiar ii poți transmite. Ia legătura cu mastermario71, București. Nu mai da quote unui post imediat anterior.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #33
        Va salut din nou.

        1. Am fost la service in legatura cu compresia si introducerea seriei injectorului/lor in ECU, s-a facut verificarea cu STAR-ul, dupa care mi-au zis ca compresia se face manual cu un manometru, iar in legatura cu introducerea seriei injectoarelor in ECU mi-au zis ca STAR-ul nu le-a dat asa posibilitate de a introduce undeva pe acolo aceasta serie, cu atat mai mult, injectoarele nu au aceasta serie (dupa spusele lor seria trebuie sa fie lunga si inscriptionata pe hartie care e lipita de injector?????) Puteti sa-mi spuneti daca ceea ce mi-au zis este adevar si eventual sa imi scrieti si mie un model de astfel de serie ca sa depistez pe injectoare.

        2. Mai departe, injectorul 4 care l-am schimbat (luat de pe un MB deci SH cu garantie 6 luni) are alta serie fata de cele 3 care sunt ale masinei: A6110701187 sunt 3 injectoare ale masinei, iar acel SH este A6110702087 (ceva de genul). Spuneti-mi va rog daca are vre-o importanta acest fapt?!

        3. Am avut un nenoroc sa imi sara intinzatorul din suruburi care s-au rupt efectiv (cauza amortizor blocat si socurile se duceau in suruburi), la operatiunea de restabilire a filetilor unde trebuie sa introduca suruburile respective mi s-au scos toti injectorii (cica fara asta nu puteau face operatia, ei incurcau, demontat capacul parca a motorului). Dupa ce miau pus intinzatorul si mi-au montat totul pe acolo mi-a sarit injectorul 4 (despre care am scris mai sus). Din momentul acela auzeam (inainte montarii injectorului nefunctional dar si dupa schimbare acestuia) un frai/suierat in momentul cand luam brusc piciorul de pe acceleratie, iar de sub capota langa parbriz imi ieseau aburi miros de motorina. Dupa ce am schimbat injectorul 4 suieratul nu a disparut, mam dus la service si mi-au schimbat furtunele ce leaga injectorii. Fraiul a disparut, parca merge ok dar putin de tot se observa acel abur (mai ales ca e frig) dupa ce merg vreo 5 km cu masina, si parca un pic simt miros de motorina. De la ce ar putea fi? Sa nu imi montat bine vre-unul din acele furtunase?

        4. Si inca un fapt, STAR-ul acum imi arata o problema "Y94 (Supapa reglare cantitate)" e marcat cu negru in STAR (fata de Y74 care nu e marcat deci e ok). Cat de importanta este aceasta problema si ce cauzeaza, si daca merge aceasta supapa doar curatata sau doar se inlocuieste? In cazul in care doar merge inlocuita ajutati-ma sa gasesc codul de MB caci nici decum nu il pot gasi nici aici si nici in tot acest catalog.

        Va multumesc de atentia acordata!
        Last edited by Alexei_D_Vinari; 01-21-2014, 22:24 PM.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Alexei_D_Vinari View Post
          Va salut din nou.

          1. Am fost la service in legatura cu compresia si introducerea seriei injectorului/lor in ECU, s-a facut verificarea cu STAR-ul, dupa care mi-au zis ca compresia se face manual cu un manometru, iar in legatura cu introducerea seriei injectoarelor in ECU mi-au zis ca STAR-ul nu le-a dat asa posibilitate de a introduce undeva pe acolo aceasta serie, cu atat mai mult, injectoarele nu au aceasta serie (dupa spusele lor seria trebuie sa fie lunga si inscriptionata pe hartie care e lipita de injector?????) Puteti sa-mi spuneti daca ceea ce mi-au zis este adevar si eventual sa imi scrieti si mie un model de astfel de serie ca sa depistez pe injectoare.

          2. Mai departe, injectorul 4 care l-am schimbat (luat de pe un MB deci SH cu garantie 6 luni) are alta serie fata de cele 3 care sunt ale masinei: A6110701187 sunt 3 injectoare ale masinei, iar acel SH este A6110702087 (ceva de genul). Spuneti-mi va rog daca are vre-o importanta acest fapt?!

          3. Am avut un nenoroc sa imi sara intinzatorul din suruburi care s-au rupt efectiv (cauza amortizor blocat si socurile se duceau in suruburi), la operatiunea de restabilire a filetilor unde trebuie sa introduca suruburile respective mi s-au scos toti injectorii (cica fara asta nu puteau face operatia, ei incurcau, demontat capacul parca a motorului). Dupa ce miau pus intinzatorul si mi-au montat totul pe acolo mi-a sarit injectorul 4 (despre care am scris mai sus). Din momentul acela auzeam (inainte montarii injectorului nefunctional dar si dupa schimbare acestuia) un frai/suierat in momentul cand luam brusc piciorul de pe acceleratie, iar de sub capota langa parbriz imi ieseau aburi miros de motorina. Dupa ce am schimbat injectorul 4 suieratul nu a disparut, mam dus la service si mi-au schimbat furtunele ce leaga injectorii. Fraiul a disparut, parca merge ok dar putin de tot se observa acel abur (mai ales ca e frig) dupa ce merg vreo 5 km cu masina, si parca un pic simt miros de motorina. De la ce ar putea fi? Sa nu imi montat bine vre-unul din acele furtunase?

          4. Si inca un fapt, STAR-ul acum imi arata o problema "Y94 (Supapa reglare cantitate)" e marcat cu negru in STAR (fata de Y74 care nu e marcat deci e ok). Cat de importanta este aceasta problema si ce cauzeaza, si daca merge aceasta supapa doar curatata sau doar se inlocuieste? In cazul in care doar merge inlocuita ajutati-ma sa gasesc codul de MB caci nici decum nu il pot gasi nici aici si nici in tot acest catalog.

          Va multumesc de atentia acordata!
          Salut. Lamureste-ma te rog si pe mine despre ce amortizor blocat este vorba? Amortizorul suspensiei de la roti??! Intreb pentru ca si eu am o problema asemanatoare. Si mie mi s-a rupt surubul de fixare a bridei injectorului nr.4, cam de pe la jumatate, celalalta jumatate este in chiuloasa si merge si fumega ca un tractor, iar la relantii fluctuatiile sunt foarte mari. Pe Star mi-a dat pe injectorul 4 valori de +5, dar ulterior dupa ce am ajuns acasa si am demontat capacul de pe motor am descoperit acest lucru, deci ca surubul este rupt. Este oare posibil ca din cauza asta sa-mi fi aratat acele valori de +5 pe injectorul 4, cel de la care este rupt surubul, sau nu are legatura? Si care ar fi operatiunea de scoatere afara? Trebuie data chiuloasa jos? Merci.

          Comment


          • #35
            Sau poate ma lamuriti voi vis-a-vis de nelamuririle mele mai sus aratate. Se multumeste.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF