Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujie rupta in chiuloasa W210 2.2 CDI an 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by CJ-12-LWP View Post
    Si la intalnire baietii o sa scoata bujia rupta langa un mic si o bere?
    Sa nu facem haz de necaz da batranu mi-a scos bujia rupta pe marginea drumului, avea in masina un arsenal de exdtractoare burghie si autofiletante, ma repet inca o data ca nu exista surub injector sau bujie sa nu poata sa o scoata.

    Comment


    • #77
      Dragi colegi cititi si postarile lui Cristi N ,aici povestim despre probleme bujii E klasse la care e foarte simplu deschizi capota si ai acces la toate bujiile in schimb colegul Cristi are un Sprinter la care motorul este bagat sub bord si nu are acces la bujie. Eu in locul tau as da jos motorul si as verifica si discul de ambreaj placa de presiune rulmentul si volanta. Cu ocazia asta as schimba si rulmentul intermediar de la cardan ca e cam pacatoasa, pe mine m-a lasat odata in drum cind am avut Sprinter. Cu motorul scos schimbi toate bujiile ,remediezi scurgerile de ulei, schimbi garnitura de la baia de ulei. Verifici rulmentul de la alternator, pompa de apa, periile la electromotor, duci radiatorul la spalat. Desigur asa as face eu dar daca nu ai pic de habar la mecanica si trebuie sa scoti o caruta de bani sau nu vrei sa investesti in ea mai bine las-o asa ca porneste ea si cu 4 bujii. Important sa aiba o baterie de 100 Ah foarte buna.

      Comment


      • #78
        Multumesc mult de sfaturi dar din toate cele enumerate de tine acolo,nu prea am de ce sa ma leg:nu vibreaza nimic,nu are nici un fel de scurgeri pe la motor(dupa o luna de mers si aproape 2000 km)de pornit porneste bine,la capitolul pregatire mecanica stam destul de binisor,asta ca sa nu ne laudam prea mult ,singura ei problema e acel bec de bujie care sta aprins si ma deranjeaza !!In rest,e sunt de principiul ca daca masina merge trebuie lasata sa mearga,nu sa umblam sa vedem de ce merge(la ce spui tu acolo ar trebui pe putin 1000-1500 euro investiti in ea si nu stiu de ce??? ).Cat priveste faptul ca am deraiat cu Sprinterul prin aceste locuri,se datoreaza doar faptului ca pe parcela lui nu am gasit subiectul referitor la extragerea bujiilor.Iar despre caruta de bani pe care sa o scot,sicer m-as multumi cu un simplu portofel din care sa am tot timpul atat cat imi trebuie,nu vreau sa-l concurez pe Jiji
        Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #79
          Originally posted by Cristi Nazarov View Post
          Multumesc mult de sfaturi dar din toate cele enumerate de tine acolo,nu prea am de ce sa ma leg:nu vibreaza nimic,nu are nici un fel de scurgeri pe la motor(dupa o luna de mers si aproape 2000 km)de pornit porneste bine,la capitolul pregatire mecanica stam destul de binisor,asta ca sa nu ne laudam prea mult ,singura ei problema e acel bec de bujie care sta aprins si ma deranjeaza !!In rest,e sunt de principiul ca daca masina merge trebuie lasata sa mearga,nu sa umblam sa vedem de ce merge(la ce spui tu acolo ar trebui pe putin 1000-1500 euro investiti in ea si nu stiu de ce??? ).Cat priveste faptul ca am deraiat cu Sprinterul prin aceste locuri,se datoreaza doar faptului ca pe parcela lui nu am gasit subiectul referitor la extragerea bujiilor.Iar despre caruta de bani pe care sa o scot,sicer m-as multumi cu un simplu portofel din care sa am tot timpul atat cat imi trebuie,nu vreau sa-l concurez pe Jiji
          Stima.
          Problema martorului de la bujii aprins, din citite de mine pe aici, se rezolva printr-o simpla vizualizare a sigurantei cu pricina. Metoda de scoatere a unei buji rupte este aceasi peste tot, cu un extractor. Asta o rezolvi la cineva care se pricepe sau la un service care are aceasta scula si un baiat destept si priceput sa o rezolve. Nu se merita sa cumperi extractorul si sa te apuci singurel de treaba, mai ales ca am inteles, ca este o pozitie destul de dificila. Multa bafta si la mai multi km fara probleme.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #80
            Originally posted by Cristi Nazarov View Post
            Daca tot spui ca poti sa ma ajuti zi si mie clar si la subiect:unde si pe cine sa sun sau cand si unde sa vin sa rezolv problema,ca daca tot imi dai indicii sa caut eu...Eu am spus si am specificat ca sunt mai nou si nu prea stiu cum ma cheama,asa ca daca vrei sa ma ajuti zi daca vrei sa ma pui la ghicit..mai dureaza.Multumesc colegului care mi-a dat mai sus linkul ,am luat numarul de telefon de acolo si acum astept drum de Bucuresti sa vad daca pot rezolva problema.Cat am scris toate posturile astea ,imi spunea-i unde ce si cum si era mai simplu.Eu stiu ca atunci cand nu cunosti ceva intrebi,dar daca facem sezatoare...ma las pagubas.Nu-ti fie cu suparare....Stima.
            NU va pot ajuta pentru ca am sculele la Tecuci.
            Colegul Razor a desfacut si refacut 'n motoare in garaj aici, in Galati;
            O bormasina si o trusa de extractoare de 40 Ron - valabila in casa pe viata, va ajuta sa fortati un mecanic bun sa va ajute. Asa cum a precizat colegul mai sus, nu este diferenta de marca sau modele. Un surub este un surub.

            Comment


            • #81
              Da-mi un numar de telefon al lui daca ai,te rog,sa vad daca ma poate ajuta.Bormasina am,extractoare cumpar,mai ramane sa gasesc omul care se baga...Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #82
                Originally posted by epurare_coco View Post
                NU va pot ajuta pentru ca am sculele la Tecuci.
                Colegul Razor a desfacut si refacut 'n motoare in garaj aici, in Galati;
                O bormasina si o trusa de extractoare de 40 Ron - valabila in casa pe viata, va ajuta sa fortati un mecanic bun sa va ajute. Asa cum a precizat colegul mai sus, nu este diferenta de marca sau modele. Un surub este un surub.
                Sper ca nu te referi la extractoare pentru modele de prajituri sau ce? cu extractoare de 40 lei sa scoti bujie m-as mira, astea-s povesti cu omuleti mici cu capu mare.

                Comment


                • #83
                  Nu cred ca trebuie sa cumperi o trusa speciala de la NASA. Sau din zona 51.
                  Nu ne-am mai intalnit cu colegul Razor. Ma voi interesa si va transmit pe PM.
                  Sunt deja prea multi destepti pe aici iar eu voi reveni in Galati spre sfarsitul saptamanii.

                  Comment


                  • #84
                    0744553160. La IPJ, (ex-institutul de proiectari, actual Proiect SA), Navelor, la vale de nespalata. La poarta, telefon Costea atelier Apa-canal, pana la 11.00. Pe la 9.00 ajung in Galati
                    Last edited by epurare_coco; 02-20-2013, 21:58 PM.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by ovidiu accord View Post
                      Sper ca nu te referi la extractoare pentru modele de prajituri sau ce? cu extractoare de 40 lei sa scoti bujie m-as mira, astea-s povesti cu omuleti mici cu capu mare.
                      Nu mai blama inainte sa stii omul !!! Colegul epurare_coco e de toata stima !!!Am fost acum la el si mi-a dat 2 extractoare,sigur nu sunt pentru prajituri,cu care cred ca o sa imi fac treaba.Ramane sa mai gasesc si omul cu care sa incerc sa fac asta,desi ma bate gandul sa cumpar o trusa si sa ma apuc de domeniul asta ,avand in vedere ca nu sunt persoane specializate prin zona.As putea da examenul pe masina mea .Pana la urma,nu s-a nascut nimeni invatat...Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #86
                        Am uitat ceva EXTREM DE IMPORTANT. Lasati "specialistii" in MB. Cautati un bosorog mecanic din timpul Daciei. Cand n'aveam testere si alte alea.

                        Comment


                        • #87
                          Daca vrei sa mearga treaba mai repede, nu uita sa incalzesti motorul inainte de a te apuca sa perforezi bujia.Mototorul se mentine cald dupa oprire suficient timp cat sa scoti bujia, doar ca trebuie sa porti manusi sau sa lucrezi cu atentie.Bafta.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by gmihai24 View Post
                            Daca vrei sa mearga treaba mai repede, nu uita sa incalzesti motorul inainte de a te apuca sa perforezi bujia.Mototorul se mentine cald dupa oprire suficient timp cat sa scoti bujia, doar ca trebuie sa porti manusi sau sa lucrezi cu atentie.Bafta.
                            Multumesc de sfaturi.Din ce am tot citit peste tot la mine,cel putin asa cred eu,e cazul fericit in care bujia s-a rupt la 1 cm sub filet.Adica a iesit partea cu filetul plus miezul electric tot si a ramas restul.Din tot ce am vazut ar trebui sa fie simplu de scos ce a ramas,mai greu e cu spatiul ca fiind pe pistonul 4 e cam ingramadit.Cred ca o sa trebuiasca scos filtru de polen si mai vedem ce o fi.Sa vad cand ma hotarasc de operatie...Stima.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #89
                              Am si eu o intrebare,e atat de complicata schimbarea bujiilor la motorul CDI?E o problema cu bujiile de se rup sau care e treaba?Ca ma bate gandul sa mi le schimb si eu la a mea W 210,2001 220CDI si nu stiu daca sa ma bag eu sau sa merg in serviceMultumesc Anticipat

                              Comment


                              • #90
                                Stai cuminte, daca n-ai probleme. Intreaba, de curiozitate, la service sau reprezentanta daca se baga la scos bujii la cdi2.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF