Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

fum alb la pornire, oscilatii relantii la rece w210 200cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fum alb la pornire, oscilatii relantii la rece w210 200cdi

    w210 din 2001, 200cdi
    la rece, cand o pornesc scoate un fum alb cu miros usor intepator, asta se intampla doar primele 2 secunde dupa pornire, iar la relantiul oscileaza, cade in gol parca, aproape ca vrea sa se opreasca motorul, dar dupa ce s-a incalzit problema dispare.
    masina trage bine si nu tacane motorul, va rog, daca-mi poate scpune cineva cam ce ar putea cauza asta? (masina porneste la prima cheie fara probleme)
    multumesc antiicipat.

  • #2
    Daca incepi sa calci frana de multe ori si repede,timp de 15-20 secunde imediat dupa pornire, ce se intampla?
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Originally posted by flavyus1987 View Post
      Daca incepi sa calci frana de multe ori si repede,timp de 15-20 secunde imediat dupa pornire, ce se intampla?
      o sa incerc azi sa vad
      am cutie manuala, daca are vreo importanta.

      Comment


      • #4
        Exact aceeasi problema am avut-o si eu...Am dus masina la mecanic...a trimis injectoarele la curatat...Dar nu aia a fost problema!Mi-a schimbat filtrul de motorina ca ea plin cu apa...El zice ca de la aia era...Acum nu stiu care varianta sa o cred...sigur a2a a fost...pentru ca masina avea 100.000km...slabe sanse sa fie vre-un injector...Eu zic prima data sa te uiti la filtrul de motorina...e varianta ce-a mai ieftina si mai rapida...Mentionez ca eu am E220cdi model 2000!Bafta!

        Comment


        • #5
          Buna, aceeasi problema o am si eu W210 CDI an 2000 dimineata osicleaza 2-3 secunde, flitrele le-am schimbat pe toate, la mecanic nu am fost inca, din auzite s-ar pute sa fie egr sau debitmetru de aer.

          Comment


          • #6
            Fum alb... poate sa fie garnitura de chilasa , dar.... nu te agita prea tare.Ai completat cu antigel in ultimul timp sau este la nivel? Sa stii ca este si normal sa scoata fum alb la ponire mai ales in perioade cu temp. scazute.

            Comment


            • #7
              dupa simptomele descrise eu v-as recomanda sa masurati debitele pe retur la injectoare.sant sanse ca unul sa fie bagabont.pierdere de presiune !

              Comment


              • #8
                Merg si eu pe mana lui @victor: un injector nu mai lucreaza in parametri.
                Am avut simptoma identica la 220cdi si la tester asta a iesit si asta a si fost problema. Daca bagi motorina 'la galeata', incearca sa pui aditivata de ex: Rompetrol Efix si se va simti ceva diferenta. Daca nu tre sa schimbi injectorul. Mai multe detalii despre parametrii +,- barr ale acestor injectoare si tolerantele lor iti poate detalia colegul @Mercedes-cdi din CT.

                Comment


                • #9
                  Daca ajungi la tester posibil sa gasesti P1481 sau P1482

                  Originally posted by ciauder View Post
                  w210 din 2001, 200cdi
                  la rece, cand o pornesc scoate un fum alb cu miros usor intepator, asta se intampla doar primele 2 secunde dupa pornire, iar la relantiul oscileaza, cade in gol parca, aproape ca vrea sa se opreasca motorul, dar dupa ce s-a incalzit problema dispare.
                  masina trage bine si nu tacane motorul, va rog, daca-mi poate scpune cineva cam ce ar putea cauza asta? (masina porneste la prima cheie fara probleme)
                  multumesc antiicipat.

                  Comment


                  • #10
                    deci testerul va spune precis, filtrul de motorina l-am schimbat, iar de cand am cumparat masina doar cu motorina aditivata am alimentat, iar de la un timp a inceput sa mearga mult mai bine, sunt aproape sigur ca ceva injector e neascultator.
                    azi, fiind +9 grade afara, la pornire aproape a lipsit si fumul, iar oscilatiile au fost de scurta durata.

                    Comment


                    • #11
                      Verifica bujiile, poate fi una arsa. Verifica cu un aparat de masura, poate are una rezistenta mai mare, chiar daca nu e intrerupta.

                      Comment


                      • #12
                        la orice motor fumul alb inseamna ca papa ulei, iar fumul negru inseamna: exces de carburant in capul pistonulul (forjarea mororului) iti recomand un aditiv pentru motor sau poate tre sa schimi uleiul (ulei pentru diesel) nu ulei mixt, O sa intreb un maistru mecanic auto siti comunic si parerea lui
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment


                        • #13
                          m-am uitat in autodata si aici spune ca ai un senzor care nu lucreaza sau probleme cu turbocompresorul. mergi la un tester cu ia siti spune ce o doare. BAFTA
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            multumesc pentru raspunsuri tuturor.
                            saptamana viitoare merg la doctor pentru diagnoza, o sa revin cu rezultate.

                            azi dimineata m-am gandit (la varianta cea mai simpla si iefina :d ), ca poate ar putea fi turatia mica la relanti + vremea rece, ceea ce ”ajuta” ceva injector sa dea chics, undeva la 600 r/min. este normal? nu ar trebui sa fie undeva la 8-900 r/min?

                            Comment


                            • #15
                              Verifica bujiile, e usor. Motorul are nevoie de bujii in primele secunde de la pornire chiar daca e cald afara.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF