Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

fum alb la pornire, oscilatii relantii la rece w210 200cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut.Problema cu relantiul razlet o am si eu.Cand e frig afara sub 6 grade,pana nu se incalzeste motorul peste vreo 60 de grade relantiul e instabil.Am fost cu masina la tester de-a lungul anilor,am controlat tot ce era de controlat si nimic.Acum vreo 2 saptamani citind pe forum despre heat booster,ca ajuta la rece sa ridice temperatura mai repede a apei,m-am gandit sa intru in computerul de bord si sa-i dau off (fiind o rezistenta "mananca" curent).De atunci n-am mai avut probleme cu oscilatia.Singura chestie ca pe la mine pe aici n-au mai fost temperaturi reci ca sa testez cu adevarat problema.Poti sa incerci si tu varianta asta,ca nu te costa nimic.

    Comment


    • #17
      am intrebat de problema ta si meseriasul mi-a spus ca este posibil sa fie vreo bujie incandescenta arsa sau vre-un injector care trage aer(pierde motorina pe la un furtun), daca atunci cind este rece motorul, apesi in acceleratie si se tureaza este una din cauzele astea. trebui vazuta
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #18
        deci am lasat masina la mecanic azi, am probleme un pic mai delicate de doua zile incoace, in sensul ca dadeam cheie si mergea in gol alternatorul sau electromotorul... nu stiu, oricum motorul nu reactiona. o sa verifice mecanicul si bujile, si o sa-mi schimbe si filtrul de motorina(desi i-am schimbat filtrul de motorina acum 3 luni). sper sa iasa ceva bun intr-un final.
        toate cele bune!
        Last edited by ciauder; 02-23-2011, 14:05 PM.

        Comment


        • #19
          am schimbat filtru de motorina(30 lei), foarte inbacsit la 3000 km parcursi - desi am bagat in masina doar motorina aditivata; bendicsul (100 lei), periile alternator (35 lei); manopera 115 lei.
          motorul tot oscileaza la pornire, problema fiind un injector, mai exact debitul pe retur la un injector, ”victor” ai avut dreptate!
          o zi frumoasa tuturor!

          Comment


          • #20
            am tot aceleasi simptome la pornire si cred stiu care injector face dar oare ce sa schimb la el diuza pulverizatoare sau cea de retur ,mentionez ca e motor diesel simplu din 95 w210 .multumesc

            Comment


            • #21
              Din cate ma pricep eu, va spun ca mai mult ca sigur ai o bujie sau doua arse.. daca ai pierderi de motorina sau prinde aer nu ar porni deloc pentru ca toata motorina se intoarce in rezervor. probezi foarte simplu bujiile> iei un fir, scti fisele la bujiile incandescente si pe capatul lor i dai un pozitiv de la baterie cu firul, in momentul cand atingi trebuie sa dea o scanteie slaba, cele care nu dau scanteie sunt arse. MARE ATENTIE DACA TREBUIE SA LE SCHIMBI, TREBUIE SCHIMBATE TOATE SI SE RUP FOARTE USOR.. SE SCHIMBA CU MOTORUL RECE!!! Bafta!

              Comment


              • #22
                cred ca bujiile incadescente se schimba cel mai bine cu motorul cald nu exagerat dar nici rece, cu motorul rece ai toate sansele sa le rupi! e vorba de calamina, care rece e ca betonul.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ciauder View Post
                  am schimbat filtru de motorina(30 lei), foarte inbacsit la 3000 km parcursi - desi am bagat in masina doar motorina aditivata; bendicsul (100 lei), periile alternator (35 lei); manopera 115 lei.
                  motorul tot oscileaza la pornire, problema fiind un injector, mai exact debitul pe retur la un injector, ”victor” ai avut dreptate!
                  o zi frumoasa tuturor!
                  Salut.
                  Daca ai nevoie de un injector second hand cu garantie, lasa-mi un mesaj sau suna-ma.
                  Cu respect, Cristian C.
                  Diagnoza, reparatii, piese second hand pentru MERCEDES (CDI)
                  tel. 0749562999

                  Comment


                  • #24
                    Pentru cei care au probleme asemanatoare:

                    1. sa verifice bateria, daca are amperaj prea mic, o sa oscileze dupa pornire un pic, mai ales daca e mai rece afara;
                    2. daca nu, atunci bujiile;
                    3. daca nici asta, valva egr curatata;
                    4. sau cel putin doua injectoare sunt duse;
                    5. sau pompa de inalta da chics.

                    Numai bine!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by ciauder View Post
                      Pentru cei care au probleme asemanatoare:

                      1. sa verifice bateria, daca are amperaj prea mic, o sa oscileze dupa pornire un pic, mai ales daca e mai rece afara;
                      2. daca nu, atunci bujiile;
                      3. daca nici asta, valva egr curatata;
                      4. sau cel putin doua injectoare sunt duse;
                      5. sau pompa de inalta da chics.

                      Numai bine!
                      Completare: s-ar putea sa fie de la webasto. Deoarece s-a incalzit afara nu prea mai puteti porni sau opri webasto sa verificati daca de acolo sunt oscilatiile. E posibil sa fie deoarece webasto e o rezistenta electrica care mananca din curent, de acolo si fluctuatiile prezentate. Bafta!

                      Comment


                      • #26
                        Am si eu o problema asemanatoare, dupa ce pornesc, oscileaza la relantiu, de multe ori chiar si daca e cald motorul, am dus masina sa imi schimbe bujile incandescente, iar mecanicul mia zis ca una nu se poate schimba decat daca da chiuloasa jos pentru ca e intepenita dar cum unde stau (spania) afara niciodata nu coboara la mai putin de +5 grade iarna nu are nimic daca porneste in 3 bujii. Saptamana viitoare duc injectoarele la curatat si am sa incerc sa schimb bateria si o sa vad daca va mai oscila ma gandesc serios sa dau jos chiuloasa. Voi ce ziceti? Se merita sa dau jos chiuloasa? Galeria de admisie e noua, iar cand mia schimbato a curatat si valva EGR, nu am facut nici 3000 de km de atunci. Filtru de motorina are 16000 de km iar la 20000 am sa il schimb din nou. Masina e un w210 220 cdi din 2001 si are 185.000 km reali
                        Last edited by cris04; 04-24-2011, 07:26 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Oscilatiile la relanti pot fi si de la valva regulatoare de presiune.

                          Comment


                          • #28
                            am avut si eu aceeasi problema....cu oscilatu la relanti,s.a rezolvat cu o curatare a injectoarelor...toata chestia m-a costat vreo 10 euro(lucrez in germania) e un aditiv creat de liquimoly care amestecat cu benzina,curata injectoarele

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by cris04 View Post
                              Am si eu o problema asemanatoare, dupa ce pornesc, oscileaza la relantiu, de multe ori chiar si daca e cald motorul, am dus masina sa imi schimbe bujile incandescente, iar mecanicul mia zis ca una nu se poate schimba decat daca da chiuloasa jos pentru ca e intepenita dar cum unde stau (spania) afara niciodata nu coboara la mai putin de +5 grade iarna nu are nimic daca porneste in 3 bujii. Saptamana viitoare duc injectoarele la curatat si am sa incerc sa schimb bateria si o sa vad daca va mai oscila ma gandesc serios sa dau jos chiuloasa. Voi ce ziceti? Se merita sa dau jos chiuloasa? Galeria de admisie e noua, iar cand mia schimbato a curatat si valva EGR, nu am facut nici 3000 de km de atunci. Filtru de motorina are 16000 de km iar la 20000 am sa il schimb din nou. Masina e un w210 220 cdi din 2001 si are 185.000 km reali
                              Gandeste-te ca mecanicul vrea sa faca o lucrare pe care iti va cere bani, eu zic mai intai sa verifici mai intai bujiile, daca nu e dusa si functioneaza in parametri normali nu are ros sa o schimbi. Eu am avut necazuri la injectoare, un amic a avut problema asemanatoare la un motor pe benzina si nu a gasit rezolvarea pana ce s-a uitat la baterie, da jos bancheta si uitate la baterie, daca scrie pe ea sub 100 Amperi, sunt sanse sa fie bateria, mergi pe solutia cea mai simpla prima data, urmeaza sfaturile tuturor colegilor de pe forum, o sa-i dai de cap mai repede.
                              Succes!

                              Comment


                              • #30
                                Salut aceasi problema o am si de vreo o luna , dimineata cand pornesc oscileaza cam 10 sec pe urma la cald porneste greu, nu scoate fum motorul merge perfect nu da nici o eroare in bord, vad ca esti din baia mare, marti ma programat Manu si o sa revin cu defectiunile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF