Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w211 270 cdi nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema aceasta o am de mai bine de un an. Am dus-o la reprezentanta si mi-au spus ca e turbina si ca trebuie schimbata (15 000 lei plus turbina mea). Nu am schimbat-o la reprezentanta dar am reparat-o la un tip care repara turbine la Suceava (i-a inlocuit axul, a calibrat-o si a umblat si a schimbat ceva si pe la motorasul de pe/langa turbina, cred ca actuator se cheama). M-a costat 1400 lei kitul turbo si 1100 lei motorasul respectiv sau reparatiile la el, mai degraba. In principiu treaba se rezolvase, masina tragea fara probleme, faceam depasiri sportive si "pleca" glont, dar tevile de esapament tot negre erau. Intradevar, inainte de a repara turbina, dimineata la prima pornire parca se vedea putin fum negru. Dupa reparatii vedeam doar tevile negre dupa o anumita perioada. Intre timp i-am schimbat si injectoarele si galeriile (nu mai stiu care, de admisie sau de evacuare, ca ar fi ceramice si in timp bucati din galerie pot ajunge in turbina. Nu fac foarte multi km cu ea pe an, in jur de 15 000. Deci reparatiile facute sunt undeva acum maxim 20 000 km, poate chiar mai putin. Iarasi am aceleasi probleme, descrise mai sus si, mai nou mi-a aparut si martorul cu pompa, martor care, dupa ce am mers cativa zeci de km, cumva mai constant (citisem pe furumuri ca trebuie sa-si faca autoregenerarea) s-a stins, dar dupa ce am incercat iarasi sa fac o depasire mai rapida, dupa ce s-a "innecat" si s-a plafonat, s-a aprins iar.

    Comment


    • Nu am mai avut timp sa o duc la reprezentanta sa o pun pe tester si va intreb pe voi poate ati intalnit careva problema aceasta.

      Comment


      • Salutare tuturor!Eu am un Vito 639 din 2007.El se tureaza la maxim dar in sarcina nu are forta.Pana ajunge la 2000 de turatii abia se miºcã.Trece de 2000 de turatii si se tureaza mai bine dar tot nu merge cum mergea.Consumul a crescut decand merge asa prost.Nu are becuri aprinse in bord si nici erori pe tester.Dar trage greu.Poate cineva sa dea un sfat?Multumesc anticipat!
        VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

        Comment


        • Re

          Originally posted by optik View Post
          Problema e in injectoare.Ai marit puterea motorului cumva?Nu ar fi rau sa controlezi rezervorul de combustibil daca e curat.
          Dar are ceva legatura daca maresti puterea motorului si de aceea iti apare ceck energie?
          Last edited by Florin_WES; 06-08-2017, 22:08 PM. Reason: Reguli generale de postare.

          Comment


          • Originally posted by popeye_pmm View Post
            S-a ars cand l-ai alimentat direct la baterie. Daca vrei asa ceva contacteaza-ma.
            Nu am alimentat nimic.Asa l-am gasit!
            VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

            Comment


            • Salutare, astazi de dimineata am iesit cu e220 meu pe autostrada, cum am iesit am accelerat pana la 160 si apoi nu mai avea putere schimbam treapta mai mica si la fel nu avea putere. Am oprit/pornit motorul in mers si apoi a revenit la normal, dupa amiaza la intoarcere a facut la fel dar la viteza mai mica. In bord nu arata nici o eroare iar de ieri o simt parca nu mai trage la fel. Ce sa fie? Mi-a zis un prieten ca poate sa fie debitmetru

              Comment


              • Inseamna ca e in limp mode si nu e neaparat sa ti se aprinda vreun bec.Pune testerul pe ea caci pana la debimetru e cale destul de lunga!
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • Nu cunosc pe nimeni cu star pe aici pe la mine, mecanicul la care ma duc are unu dinala bosh. Ma duc maine la el

                  Comment


                  • Merge cu Bosch doar ca trebuie putina atentie in plus la interpretare.
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • ok, multumesc, maine daca rezolv ceva revin cu detalii

                      Comment


                      • Am fost aseara la mecanic, a facut diagnoza si a aparut o eroare, ceva de aer. A sters eroarea si nu a reaparut, mecanicul a zis ca este ceva mecanic daca o sa faca din nou sa ma duc la el ca este posibil sa fie ceva ruginit in spatele turbinei sau ceva care nu trimite comanda cum trebuie. Rugina spunea ca poate sa apara din cauza ca nu a fost folosita masina( timp de doua luni nu a plecat de pe loc)

                        Comment


                        • La mine la E320 w211 a fost sonda de gaze da langa egr.Acum merge de rupe .Am relantiul putin cam turat (900rpm) si nu ii dau de cap ,dar merge de rupe! Am un filmulet cum se comporta ........https://www.youtube.com/watch?v=HDUV6q36ifs
                          VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                          Comment


                          • 560 k?? Ai motorul original??Cum se prezinta fumul??consumul de ulei?

                            Comment


                            • Am avut și eu aceiași probleme cu MB w211 270 CDI
                              nu trăgea și intra mod limpe și eroare era low bust presiune cod 2348
                              Și am avut un mic furtun găurit mai exact furtunul care vine din galeria de admisie și senior
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.

                              Comment


                              • Originally posted by mihailSS View Post
                                Va salut,

                                Ca sa nu incep un alt thread, ma voi folosi de acesta ca sa-mi expun si eu o problema asemanatoare:

                                Masina: w211 E220, 2007 facelift, 350.000 km, diesel.
                                Problema: La urcarea unui deal mai mare, masina si-a pierdut puterea, nu mai trece de 2000 de ture. In bord nu apare nici o eroare, nici un martor de nici o culoare desi am mers sute de km asa. I-am facut un star-test si la fel, nici o eroare. Turbina n-are probleme ca am schimbat-o recent, arata bine.
                                Am mai avut probleme asemanatoare in trecut, de la turbina si furtunul de la intercooler, dar cind opream masina si o reporneam, problema disparea o bucata de timp. Acum, degeaba o repornesc ca nu-si revine.
                                Valorile injectoarelor sint ceva de genul: 2 -30 -1 40.
                                Am ceva indoieli ca ar fi de la injectoare pentru ca acum un an aveam aceleasi valori si masina mergea bine.

                                Stiu ca nu aveti cum sa-mi dati un verdict clar, dar niste pareri cu niste posibile cauze m-ar ajuta mult.

                                Multumesc,
                                Mihail.
                                Screenshot_20210926-175203_Gallery[1].jpg
                                mercedes e classe 220cdi w211

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF