Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w211 270 cdi nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salutare, am si eu doua erori pe star prima 2073-inainte de senzor oxigen, permanent si 2648-senzor temperatura amonte kat,permanent. Masina mea e un w211 diesel de 150 an fabr 2005. Stie cineva unde sunt senzorii acestia sa ma apuc de schimbat la ei sau are cineva o poza ceva un cod de piesa? Si as mai avea o rugaminte si anume iarasi nu stiu unde se afla senzorul de turatie menegement motor caci am inteles ca mai este unul la axul cu came si nu stiu daca e unul si acelasi. Tot cu rugamintea daca nu deranjez sami poata si mie arata daca nu deranjez unde este pozitionat. Va multumesc tuturor si doresc sa aveti multi km fara probleme......

    Comment


    • #47
      La 2073 cred ca vorbesti de sonda lambda 1 aici este http://www.expertpiese.ro/product.ph...cts_id/1044643 si senzorul de turatie management este acesta cat ca nu stiu sa iti spun unde este situat http://www.al-padrino.ro/versiune/16.../47276209.html.

      Comment


      • #48
        Astazi am fost la Mercedes si am pus teserul pe masina.Zicea ca este motorasul clapetei admisie.Masina se tureaza pana la 3000 turatii ,iar daca opresc motorul si repornesc ,se tureaza normal un timp (4-5 km).daca o tin turata (pe autostrada)am observat ca se tura bin,cand am luat piciorul a revenit problema.maine desfac tot si va tin la curent ce am rezolvat.
        VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

        Comment


        • #49
          Revin cu precizarea ca am un Mercedes E 320 Facelift ,Motor 2998cc diesel. Am reusit sa desfac acest servomotor sau element de actionare clapete admisie si am incercat sa il alimentez direct din baterie,dar nu se misca deloc. Am decapsulat partea metalica si am gasit mult ulei si mirosea a ars.Am desfacut si partea de sus si am gasit o piesa mica arsa si zburata de la locul ei.Pun cateva poze sa vedeti si voi ce se afla in acel motoras.
          Attached Files
          VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

          Comment


          • #50
            S-a ars cand l-ai alimentat direct la baterie. Daca vrei asa ceva contacteaza-ma.
            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

            Comment


            • #51
              Check Engine

              Salutare! Am si eu o probleme asemanatoare. Detin un W211 E 270 CDI din 2003, si cand vreau sa depasesc in afara orasului de ex la viteza de 90 km/h + si o accelerez treptat, mi se aprinde becul galben cu CHECK ENGINE si se limiteaza turatia motorului(safe mode) la 2500 t/m. Am fost la tester(star 4) la Marian (mario) ca este un profesionist desavarsit, vi-l recomand cu incredere, si imi da eroarea 2047 adica presiune scazuta in rampa, verificati valve control, am schimbat senzorul de pe rampa de presiune din spate(dinspre parbriz) si la fel face....am verificat si injectoarele, am gasit unul bulit, l-am schimbat. Tot la fel face. Ceva idei sfaturi? Mentionez ca filtrul de motorina e nou,filtrul de aer la fel si presiunea pe tester este intre 310 bar la relanti pana la 800 si cv in ture, deci e ok. Astept sfaturi, pareri, etc.

              Comment


              • #52
                Furtun intercooler!

                Comment


                • #53
                  Verificat

                  Originally posted by steradulescu View Post
                  Furtun intercooler!
                  Am verificat furtul si e ok, plus ca atunci cand o accelerez se umfla beton si nu pierde presiune ...pe tester imi spune presiune scazuta in rampa la combistibil...filtru nou, senzor la rampa injectoare de la parbriz schimbat, ...am obs ca mai e un senzor lg pompa de inalte, sa l schimb si pe acela?

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Andrei View Post
                    Am verificat furtul si e ok, plus ca atunci cand o accelerez se umfla beton si nu pierde presiune ...pe tester imi spune presiune scazuta in rampa la combistibil...filtru nou, senzor la rampa injectoare de la parbriz schimbat, ...am obs ca mai e un senzor lg pompa de inalte, sa l schimb si pe acela?
                    Problema e in injectoare.Ai marit puterea motorului cumva?Nu ar fi rau sa controlezi rezervorul de combustibil daca e curat.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by optik View Post
                      Problema e in injectoare.Ai marit puterea motorului cumva?Nu ar fi rau sa controlezi rezervorul de combustibil daca e curat.
                      N-am marit, si asa imi face de aproximativ 1 an de cand am luat masina. Avea 2 probleme: se limita la 3000 rot/min fara check engine aprins, era senzorul de aer, l-am schimbat nou si nu mai face, si prblm 2, asta cu check engine, cand o calc sau vreau sa depasesc( nu face mereu), dar mai mult in afara orasului, o simt asa ca nu prea are putere si se aprinde check ul si intra in avarie: 2500 rot/min. Iau contactul, o pornesc, dispare eroarea si merge. Dar o mai apuca...
                      Referitor la rezervorul de motorina am inteles ca are o sita la pompa de benzina aflata in gaura din dreapta spate, am incercat sa o scot sa o curat dar m am lasat pagubas la cate fire si furtunase are...mi-e sa nu stric ceva. Are o sita ceva sub pompa de motorina(aia de aluminiu) ? Am mai auzit de problema asta. As exclude pompa de inalte pentru ca la tester am super presiune si la relanti si in ture, intre 315-900 bar. Si despre injectoare , aveam unul de tacanea urat mai ales in ture, l am schimbat. Valoarea la injectoare ar fi cam asa aprox: +35, -140, +55,, +65, +45
                      Last edited by Andrei; 05-03-2015, 22:44 PM.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Andrei View Post
                        N-am marit, si asa imi face de aproximativ 1 an de cand am luat masina. Avea 2 probleme: se limita la 3000 rot/min fara check engine aprins, era senzorul de aer, l-am schimbat nou si nu mai face, si prblm 2, asta cu check engine, cand o calc sau vreau sa depasesc( nu face mereu), dar mai mult in afara orasului, o simt asa ca nu prea are putere si se aprinde check ul si intra in avarie: 2500 rot/min. Iau contactul, o pornesc, dispare eroarea si merge. Dar o mai apuca...
                        Referitor la rezervorul de motorina am inteles ca are o sita la pompa de benzina aflata in gaura din dreapta spate, am incercat sa o scot sa o curat dar m am lasat pagubas la cate fire si furtunase are...mi-e sa nu stric ceva. Are o sita ceva sub pompa de motorina(aia de aluminiu) ? Am mai auzit de problema asta. As exclude pompa de inalte pentru ca la tester am super presiune si la relanti si in ture, intre 315-900 bar. Si despre injectoare , aveam unul de tacanea urat mai ales in ture, l am schimbat. Valoarea la injectoare ar fi cam asa aprox: +35, -140, +55,, +65, +45
                        Eroarea 2047 90% din cazuri e din cauza injectoarelor(perd motorina in faza de intoarcere).Cu starul nu poti controla injectoarele asa cum trebuie.Daca pe fundul rezervorului nu era depusa motorina hleioasa ca drojdia nu-i nevoe sa scoti pompa s-o curati.Sunt sigur 100% ca daca pui 5 injectoare noi scapi de problema.

                        Comment


                        • #57
                          Ai dreptate, dar daca imi permiteam sa iau 5 injectoare noi nu mai eram pe forum aici si eram la Mercedes unde mi le montau aia ) n au cum sa fie toate 5 de vina ...unul care avea 3 pe tester l am schimbat, se aude mai bn motorul si a scazut cu 1 l consumul. Se mai aude unul discret, dar cum sa aflu care e? Ce proceduri sunt in afara de tester si banc testare?

                          Comment


                          • #58
                            Cel mai bun si mai concludent test pentru injectoare se face cu setul de verificare retur.La injectorul prost paharul gradat se va umple mult mai repede decat la celelalte.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by merc 220 View Post
                              Cel mai bun si mai concludent test pentru injectoare se face cu setul de verificare retur.La injectorul prost paharul gradat se va umple mult mai repede decat la celelalte.
                              Am inteles, asta o sa fac acum, o sa improvizez tevusca in capul injectorului cu furtun ( nu teava de tip T, ci aia finala) si masor la fiecare cati ml baga in 10 secunde de exemplu la relanti, iau un recipient gradat de la farmacie. Revin cu concluzii, ms de ajutor

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Andrei View Post
                                Ai dreptate, dar daca imi permiteam sa iau 5 injectoare noi nu mai eram pe forum aici si eram la Mercedes unde mi le montau aia ) n au cum sa fie toate 5 de vina ...unul care avea 3 pe tester l am schimbat, se aude mai bn motorul si a scazut cu 1 l consumul. Se mai aude unul discret, dar cum sa aflu care e? Ce proceduri sunt in afara de tester si banc testare?
                                Da,intradevar,costa bani buni sa le schimbi toate 5 noi.Am scris asa ca sa stii de unde bate vintul si sa nu mai schimbi altceva ce nu trebue,dupa cum ai scris c-ai schimbat Y74 si te gindesti daca sa schimbi si Y94.Problema e in injectoare,dar deacum fiecare o rezolva dupa puterile si buzunarul lui.Dar,vreau sa te informez ca injectoarele revizionate sunt bani aruncati in vint.Mai mult de 15-20 mii k.nu duc-100%.Daca nu te gindesti sa vinzi masina cred ca e mai comvinabil sa le schimbi noi si sa uiti de asta pe vreo 200 mii k.Reparatia injectoarelor e un joc fara sfirsit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF