Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w211 270 cdi nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by optik View Post
    Da,intradevar,costa bani buni sa le schimbi toate 5 noi.Am scris asa ca sa stii de unde bate vintul si sa nu mai schimbi altceva ce nu trebue,dupa cum ai scris c-ai schimbat Y74 si te gindesti daca sa schimbi si Y94.Problema e in injectoare,dar deacum fiecare o rezolva dupa puterile si buzunarul lui.Dar,vreau sa te informez ca injectoarele revizionate sunt bani aruncati in vint.Mai mult de 15-20 mii k.nu duc-100%.Daca nu te gindesti sa vinzi masina cred ca e mai comvinabil sa le schimbi noi si sa uiti de asta pe vreo 200 mii k.Reparatia injectoarelor e un joc fara sfirsit.
    Depinde cine le revizioneaza si cum o face!Cunosc destul de multe masini cu injectoare revizionate care au depasit demult 40000 de km de la reparatie si merg fara probleme.Mentionez asta in Italia.Si tot ca o mentiune spusa de la o reprezentanta Mercedes care e una dintre cele mai mari din nordul Italiei e ca aproape 75% din injectoare si pompele care le cumperi de la ei sunt revizionate dar respecta toate standardele de calitate MB si cel mai important sunt garantate.Am un var de la Suceava care sia revizionat injectoarele la un Passat undeva pe langa Suceava si a facut in jur de 130000 cu masina dar nu a avut probleme.Dupa mine tine doar de aparatura si de persoana care le revizioneaza.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #62
      Originally posted by broscutza2001 View Post
      Depinde cine le revizioneaza si cum o face!Cunosc destul de multe masini cu injectoare revizionate care au depasit demult 40000 de km de la reparatie si merg fara probleme.Mentionez asta in Italia.Si tot ca o mentiune spusa de la o reprezentanta Mercedes care e una dintre cele mai mari din nordul Italiei e ca aproape 75% din injectoare si pompele care le cumperi de la ei sunt revizionate dar respecta toate standardele de calitate MB si cel mai important sunt garantate.Am un var de la Suceava care sia revizionat injectoarele la un Passat undeva pe langa Suceava si a facut in jur de 130000 cu masina dar nu a avut probleme.Dupa mine tine doar de aparatura si de persoana care le revizioneaza.
      Ok,posibil 75% sunt revizionate dar ai intrebat cit costa?Si de ce costa atit?Mercedesul la Italia nu revizioneaza injectoare.Ei le duc la Bosch Car Service si acolo le revizioneaza in majoritatea cazurilor schimbind toate piesele din interiorul injectorului ca apoi mercedesul sa dea garantie fara probleme 2 ani s-au 100 000 k.Fix asa schimba si cutiile automate-revizionate,adica schimba toate piesele din interior si te costa 4000 eu.cu 2 ani de garantie.

      Comment


      • #63
        Originally posted by optik View Post
        Da,intradevar,costa bani buni sa le schimbi toate 5 noi.Am scris asa ca sa stii de unde bate vintul si sa nu mai schimbi altceva ce nu trebue,dupa cum ai scris c-ai schimbat Y74 si te gindesti daca sa schimbi si Y94.Problema e in injectoare,dar deacum fiecare o rezolva dupa puterile si buzunarul lui.Dar,vreau sa te informez ca injectoarele revizionate sunt bani aruncati in vint.Mai mult de 15-20 mii k.nu duc-100%.Daca nu te gindesti sa vinzi masina cred ca e mai comvinabil sa le schimbi noi si sa uiti de asta pe vreo 200 mii k.Reparatia injectoarelor e un joc fara sfirsit.
        Am luat eprubeta si la fiecare pe retur, timp de 25 secunde la relanti am masurat astfel:
        Inj1 - 18-19 ml , inj 2- 10 ml, inj 3- 9 ml, inj 4- 10 ml, inj 5- 12-13ml. Banuiesc ca 1 e stricat si pe duca 5, nu? De asta imi da check engine?

        Comment


        • #64
          Originally posted by Andrei View Post
          Am luat eprubeta si la fiecare pe retur, timp de 25 secunde la relanti am masurat astfel:
          Inj1 - 18-19 ml , inj 2- 10 ml, inj 3- 9 ml, inj 4- 10 ml, inj 5- 12-13ml. Banuiesc ca 1 e stricat si pe duca 5, nu? De asta imi da check engine?
          Injectoarele se controleaza pe retur nu doar la relanti ci si la turatii(mai obligatoriu)mari.Toate 5 sunt defecte.La xx un injector sanatos nu trebuie sa toarne mai mult de 15ml/minut si la turatii mari nu mai mult de 25ml/minut.

          Comment


          • #65
            Originally posted by optik View Post
            Injectoarele se controleaza pe retur nu doar la relanti ci si la turatii(mai obligatoriu)mari.Toate 5 sunt defecte.La xx un injector sanatos nu trebuie sa toarne mai mult de 15ml/minut si la turatii mari nu mai mult de 25ml/minut.


            Inseamna ca am pus o .......

            Comment


            • #66
              Nu stiu care e cauza problemei tale insa, in locul tau, nu m-as apuca sa schimb injectoare dupa ureche. Mai degraba as consulta si alt meserias, eventual as face o testare ca la carte a injectoarelor, demontate, la un service Bosch.
              De asemenea, poti vedea cu Starul si parametrii in mers, la talpa (preferabil un c4, sa nu stai cu cablurile). Succes si asteptam rezolvarea.
              Last edited by cutaresku; 05-04-2015, 15:39 PM.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #67
                Originally posted by cutaresku View Post
                Nu stiu care e cauza problemei tale insa, in locul tau, nu m-as apuca sa schimb injectoare dupa ureche. Mai degraba as consulta si alt meserias, eventual as face o testare ca la carte a injectoarelor, demontate, la un service Bosch.
                De asemenea, poti vedea cu Starul si parametrii in mers, la talpa (preferabil un c4, sa nu stai cu cablurile). Succes si asteptam rezolvarea.
                Ai putea cumva s-al ajuti si ku o adresa unde ar putea controla injectoarele la carte?Cu starul nu poti vedea nimic sigur la injectoare-numai scoase!

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Andrei View Post
                  Inseamna ca am pus o .......
                  Fi-i atent la ce meseriasi te duci,ca pina la urma te costa controalele mai mult ca injectoarele originale..

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by optik View Post
                    Fi-i atent la ce meseriasi te duci,ca pina la urma te costa controalele mai mult ca injectoarele originale..
                    In primul rand trebuie sa fac o paranteza, si anume ca nu pot sa nu constat faptul ca tineti aproape si va multumesc pe aceasta cale! Comunitatea MB isi confirma statutul
                    Trecand peste paranteza, trebuie sa va impartasesc ultimile "noutati" astfel incat si altii daca au prblm asemenatoare sa se poata inspira de aici, precum am facut si eu de la altii

                    Cineva a scris mai sus ca intr un minut la relanti un injector nu trb sa dea pe retur mai mult de 15-20 ml, si avea dreptate. Astazi pe seara am fost la Costel din Colentina, un mecanic vechi in domeniu, care a avut amabilitatea, impreuna cu fiul sau , sa mi puna la dispozitie 2 injectoare noi originale BOSH, care pe retur chiar dadeau foarte putin comparativ cu ce aveam eu pe masina. Insa eroarea CHECK ENGINE tot persista...am schimbat si senzorul "valve control" aflat pe pompa de inalte(in fata la motor, ruginita dupa caz) si prin excludere au mai ramas: pompa de inalte, pompa din rezervor sau "sorbul" de la pompa din rezervor infundat". Voi trece zilele urm la curatarea sorbului(sper sa fie ala), daca nu pompa de inalte, apoi pompa din rezervor. Aceste piese le-am luat gratis azi si le-am returnat, multumesc pentru ajutor, mai exista oameni de nadejde. Bine inteles, daca erau ele de vina, le cumparam, dar nu are rost sa le schimb aiurea. Am facut si testul cu star in mers(tot la Costel), presiunea scade "la talpa" in rampa si se activeaza eroarea, deci se pierde presiunea sau nu se face cand e nevoie maxima...Le multumesc si lui Moha (giulesti) si in special lui Marian (supermario) pe care vi l recomand pentru orice testare. Asa ca zilele urmatoare va voi mai plictisi cu noi amanunte, sper sa i dau de cap, pentru ca m a secat....de rabdare si energie. Multumesc pentru suport, daca mai aveti pareri nu ezitati.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by optik View Post
                      Ai putea cumva s-al ajuti si ku o adresa unde ar putea controla injectoarele la carte?Cu starul nu poti vedea nimic sigur la injectoare-numai scoase!
                      Pai cred c-am fost arhiexplicit - la un service Bosch, evident ca injectoarele trebuie demontate.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by optik View Post
                        Ok,posibil 75% sunt revizionate dar ai intrebat cit costa?Si de ce costa atit?Mercedesul la Italia nu revizioneaza injectoare.Ei le duc la Bosch Car Service si acolo le revizioneaza in majoritatea cazurilor schimbind toate piesele din interiorul injectorului ca apoi mercedesul sa dea garantie fara probleme 2 ani s-au 100 000 k.Fix asa schimba si cutiile automate-revizionate,adica schimba toate piesele din interior si te costa 4000 eu.cu 2 ani de garantie.
                        Pentru 410d 5 injectoare , 2 foi de arc pe spate noi, 4 etriere si 4 discuri noi cu tot cu placute si schimb total lichid frana, testina de la pompa de inalta presiune total de plata 2490 euro facturat cu tot cu "iva" (tva), bineinteles manopera au facuto tot ei.Vorbim de Agricar Mantova.Mai exact sa facut anul trecut treaba asta si au dat garantie pe injectoare 24 de luni fara limita de km.
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #72
                          Amanunte noi

                          Salutare! Dupa cateva zile de teste, schimburi de sonde, injectoare, etc, cred ca am rezolvat problema. Dupa ce am schimbat 4 injectoare care dadeau foarte mult pe retur ( intre 10-20 ml/25 secunde la relanti), am pus injectoare tip A 647 care dau 5 ml maxim /25 secunde relanti. Se aude frumos motorul(nu mai rontaie/cloncane), in special in ture si trage mult mai bine. Insa comparativ cu ultimile saptamani, a revenit consumul "vechi" pe care l am avut pana acum cateva luni. Consuma cu 1 L mai mult acum. Exemple: la 65 km/h consuma cam 4,8 L/100km, la 90 Km/h cam 5,5 si la 130 km/h aprox 6,7 L, in afara orasului. Cum vi se pare ? E consum mare sau normal?
                          Cred ca a crescut consumul deoarece aveam 1-2 injectoare care nu functionau normal, si dadeau motorina pe retur in loc sa o pulverizeze corespunzator, zic si eu.
                          Check engine- pana la urma era sonda de presiune(din spate la rampa, spre parbriz), cea cu care am probat-o atunci, era si ea stricata. Acum nu mai da eroarea.
                          Astept pareri legate de consum, daca e ok sau nu. Cred ca in oras o sa-mi ia cam 10-11...
                          Last edited by cutaresku; 05-08-2015, 07:24 AM.

                          Comment


                          • #73
                            Absolut normal consumul.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Andrei View Post
                              Salutare! Dupa cateva zile de teste, schimburi de sonde, injectoare, etc, cred ca am rezolvat problema. Dupa ce am schimbat 4 injectoare care dadeau foarte mult pe retur ( intre 10-20 ml/25 secunde la relanti), am pus injectoare tip A 647 care dau 5 ml maxim /25 secunde relanti. Se aude frumos motorul(nu mai rontaie/cloncane), in special in ture si trage mult mai bine. Insa comparativ cu ultimile saptamani, a revenit consumul "vechi" pe care l am avut pana acum cateva luni. Consuma cu 1 L mai mult acum. Exemple: la 65 km/h consuma cam 4,8 L/100km, la 90 Km/h cam 5,5 si la 130 km/h aprox 6,7 L, in afara orasului. Cum vi se pare ? E consum mare sau normal?
                              Cred ca a crescut consumul deoarece aveam 1-2 injectoare care nu functionau normal, si dadeau motorina pe retur in loc sa o pulverizeze corespunzator, zic si eu.
                              Check engine- pana la urma era sonda de presiune(din spate la rampa, spre parbriz), cea cu care am probat-o atunci, era si ea stricata. Acum nu mai da eroarea.
                              Astept pareri legate de consum, daca e ok sau nu. Cred ca in oras o sa-mi ia cam 10-11...
                              Parerea mea e ca Check-ul nu-ti mai apare pentru-ca ai pus injectoare ok(parerea mea).In fine,ma bucur ca s-a rezolvat.Consumul e ok.Ai grija de unde torni diesel.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by optik View Post
                                Parerea mea e ca Check-ul nu-ti mai apare pentru-ca ai pus injectoare ok(parerea mea).In fine,ma bucur ca s-a rezolvat.Consumul e ok.Ai grija de unde torni diesel.
                                Da, dar cu injectoarele vechi imi lua aproape 1 L mai putin Dar probabil pentru ca dadeau pe retur de 3-4 ori mai mult decat cele actuale, dar aveam zgomot (tacanit, pt cine cunoaste )si intrerupea...si nu tragea ca acum. Acum merge rotund si mi a zis cineva ca in ture se aude precum motorul 280 CDI V6,ala pe facelift W211.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF