Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w211 270 cdi nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Chiar te pricepi, intre timp m am mai documentAt. Ai dreptate cu injectoarele, asa este. Insa injectoarele merg perfect si s au mai lasat, merge mult mai bine decat inainte si am scos consum si mai mic, trebuie sa mai fac rost de un inj 647 ca sa am 5 la fel, are cineva unul BUN?
    Referitor la ulei: am bagat castrol 5w40 full synt , 6.5 litri si dupa cateva luni cand am verificat nivelul imi arata 6, 6,1 si am zis ca l a papat, dar de fapt nu. O sa mai scot 0,5 din motor, ms de observatie!
    Attached Files
    Last edited by cutaresku; 05-11-2015, 22:40 PM.

    Comment


    • #92
      [QUOTE=Andrei;379841]
      Originally posted by optik View Post

      Chiar te pricepi, intre timp m am mai documentAt. Ai dreptate cu injectoarele, asa este. Insa injectoarele merg perfect si s au mai lasat, merge mult mai bine decat inainte si am scos consum si mai mic, trebuie sa mai fac rost de un inj 647 ca sa am 5 la fel, are cineva unul BUN?
      Referitor la ulei: am bagat castrol 5w40 full synt , 6.5 litri si dupa cateva luni cand am verificat nivelul imi arata 6, 6,1 si am zis ca l a papat, dar de fapt nu. O sa mai scot 0,5 din motor, ms de observatie!
      Nu-mi place sa vorbesc in dodii.Chiar de mai scap cite un semn de punctuatie.

      Comment


      • #93
        Nu mai da quote unui mesaj imediat anterior. In josul paginii ai fereastra si quick reply.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #94
          Ok,deacord.Pot sa aflu la ce incurca daca cineva face asa?De exemplu,Andrei tot asa a facut.

          Comment


          • #95
            Va salut,

            Ca sa nu incep un alt thread, ma voi folosi de acesta ca sa-mi expun si eu o problema asemanatoare:

            Masina: w211 E220, 2007 facelift, 350.000 km, diesel.
            Problema: La urcarea unui deal mai mare, masina si-a pierdut puterea, nu mai trece de 2000 de ture. In bord nu apare nici o eroare, nici un martor de nici o culoare desi am mers sute de km asa. I-am facut un star-test si la fel, nici o eroare. Turbina n-are probleme ca am schimbat-o recent, arata bine.
            Am mai avut probleme asemanatoare in trecut, de la turbina si furtunul de la intercooler, dar cind opream masina si o reporneam, problema disparea o bucata de timp. Acum, degeaba o repornesc ca nu-si revine.
            Valorile injectoarelor sint ceva de genul: 2 -30 -1 40.
            Am ceva indoieli ca ar fi de la injectoare pentru ca acum un an aveam aceleasi valori si masina mergea bine.

            Stiu ca nu aveti cum sa-mi dati un verdict clar, dar niste pareri cu niste posibile cauze m-ar ajuta mult.

            Multumesc,
            Mihail.

            Comment


            • #96
              Senzorul de aer de pe galeria de admisie MAF ul costa 130 lei. Dar iti recomand tester inainte deoarece eroarea ramane stocata, chiar daca nu ti apare in nord
              Last edited by cutaresku; 05-11-2015, 22:11 PM.

              Comment


              • #97
                ... nu stiu ce sa zic... cind am pus testerul pe ea nu afisa nici o eroare. Deci nu sint erori nici pe tester nici in bord. Tocmai de asta sint oleaca ametit.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by mihailSS View Post
                  ... nu stiu ce sa zic... cind am pus testerul pe ea nu afisa nici o eroare. Deci nu sint erori nici pe tester nici in bord. Tocmai de asta sint oleaca ametit.
                  E posibil sa nu apara mereu, senzorul cu care am avut eu probleme acum cateva luni era acela din stanga (galeria de admisie)(vezi ca mai e unul lg debit metru), MAF= mass air flow, si din cand in cand cand vrei sa mergi normal cu masina sau sa dai in ea, se limiteaza fara nici o eroare in bord. Mergi la cineva care are asemenator si testeaza cu alt senzor, ca sa nu dai banii aiurea. Eu am luat senzor nou BOSH pe codul masinii si a mers perfect. Poti testa astfel: scoate-i mufa si vezi daca are aceleasi simptome, adica sa se tureze identic (limitata), daca e la fel, atunci e senzorul.

                  Scuzati greselile pe care le mai fac, insa de multe ori raspund de pe telefonul mobil....touch screen

                  Comment


                  • #99
                    Valorile la injectoare (din experienta mea) sunt bune: inj 1 (2)compenseaza cu 3 (-1), si inj 2 (-30) compenseaza cu 4(40), griji trebuie sa-ti faci la peste +1,50 sau +2. Repet, parerea mea.
                    Last edited by cutaresku; 05-11-2015, 22:42 PM.

                    Comment


                    • Originally posted by mihailSS View Post
                      ... nu stiu ce sa zic... cind am pus testerul pe ea nu afisa nici o eroare. Deci nu sint erori nici pe tester nici in bord. Tocmai de asta sint oleaca ametit.
                      Da,intradevar,nui nimic clar fiindca gluma asta poate sa fie din cauza a mai multor motive.Inciarca totusi sa scoti EGR-ul s-a vezi ce-i cu el.Filtrul de diesel cred ca e in ordine?

                      Comment


                      • Originally posted by optik View Post
                        Da,intradevar,nui nimic clar fiindca gluma asta poate sa fie din cauza a mai multor motive.Inciarca totusi sa scoti EGR-ul s-a vezi ce-i cu el.Filtrul de diesel cred ca e in ordine?
                        Are dreptate Optick, pot fi minim 4-5-6 cauze. Cel mai bine e sa o iei cu cele mai usoare: filtru motorina schimbat(costa 50-80 lei), EGR curatat (daca nu ai unde, te ajut eu ieftin), si alte piese sa le iei "imprumut" de la cineva ca sa vezi cauza, apoi daca o identifici, cumperi doar piesa necesara...Eu stiu cum e sa ai asa necazuri si sa nu te ajute mai nimeni, am avut noroc de oameni de treaba. Depinde din ce zona esti

                        Comment


                        • Andrei, Optick, merci de idei.

                          Filtrul de motorina e ok, la fiecare schimb de ulei schimb toate consumabilele, toate la reprezentanta - de atunci am parcus maxim 2500 km.
                          Cel mai ciuda mi-e din cauza ca de obicei cind mai facea probleme, dupa 1-2 zile de stat degeaba isi revenea, dar acum a ramas asa, nu mai trage deloc.
                          O sa iau mai multi mecanici la rind pina ii da unul de capat. Oricum, ultimul loc unde as repara-o ar fi la reprezentanta. Cel putin in zona la mine sint jalnici astia de la MB.

                          Comment


                          • Probleme cu limitarea turatiei,am avut su eu la un w211 din 2008/320 diesel.Am alimwntat cu motorina proasta ,zic eu si s-a aprins martorul poluant.Remedierea a venit in urma schimbului de filtre Aer ,ulei ,motorina.Pe obd imi datea eroarea P1400 legat de un senzor de la filtru particule si P2002 legat de dpf infundat!Acum merge bine si se tureaza maxim4300-4500.
                            VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                            Comment


                            • Egr-ul tot nu lucreaza!O turez pe loc,peste 4000 ture,dar egr nu lucreaza.Am dat capacul de plastic ,jos si vad daca actioneaza parghia sau nu.La mine nu se misca ,dar se tureaza peste 4000.Oare egr-ul nu lucreaza decat in sarcina???
                              VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                              Comment


                              • Plafonare motor

                                Am o problema si eu la un W 221 din 2007, motor de 3000 cc. Daca o accelerez usor (mosnegeste, cum se spune) merge fara nicio problema. Se duce pana pe la vreo 140 km/h dupa care se plafoneaza. Daca vreau sa fac o depasire sport, cand o accelerez brusc, asa parca se inneaca, se bruscheaza, ca si cum nu s-ar alimenta. Daca iau rapid piciorul de pe acceleratie si apoi o accelerez lin, trage dar parca nu mai are "vana" celor aproape 300 de cai (mai are si un cip Brabus de la 245 de cai la 300). Daca incerc sa fac incontinuare depasirea sportiva se plafoneaza si, in timp, usor, usor ajunge in max 3000 de ture, indiferent ca este in modul automat sau daca este in manual. Nu depaseste 3000 rotatii. Pe langa asta tevile de esapament imi sunt mereu negre. Fum negru la pornire sau in timpul mersului nu se observa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF