Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Crash test dezamagitor w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Airbagul sta prin in 2 torx-uri in spatele volanului,Vroia sa zica sa mergem sa il demontam
    E clasic cu piele si asa ceva nu exista ori Taxi ori Inchirieri
    Taxi-urile (W 210)au si cifru la cotiera unde se tin incasarile.

    Comment


    • #62
      Nu e neaparat ca taxi-ul sa fie automat.. dar exista ceva semne.
      Stiu ca unele au un intrerupator de urgenta pe langa pedala de acceleratie care e un fel de alarma.
      mai au un buton care porneste ceasul si turela.
      mai au niste senzori in fetele de usi.

      Comment


      • #63
        Nu stiu daca poza e concludenta, dar ceea ce mi se pare dubios e chestia aia de pe numar, cu "oferta speciala", chestie ieftina de bijnitar inaripat. In ceea ce priveste masina data peste cap la 180 si reparata, sunt de acord. Am un prieten care lucreaza intr-un loc unde se lipesc masini, din 2/3 se face una, chit cu fier in el care sa pacalesca testerul, mastic special care se intareste si imita sudurile de fabrica, plus alte gadgeturi smekere facute ca sa iasa masina bine. Am vazut pajero facuta din 3 masini, q7 ars complet, coaja, dauna totala care s-a reparat si vandut in autovit, porsche cayenne facut din puzzle ... nu mai vb. de bmw, opel etc. Amicu' asta are o vorba cand ma mir eu ca proasta in targ la minunatiile astea : -"Uite ma, te duci in targ si-ti iei masina noua ! " ))
        In ceea ce priveste crush testul, nu cred ca masina avea doar 60, ci mai mult.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #64
          Originally posted by Theo View Post
          Airbagul sta prin in 2 torx-uri in spatele volanului,Vroia sa zica sa mergem sa il demontam
          E clasic cu piele si asa ceva nu exista ori Taxi ori Inchirieri
          Taxi-urile (W 210)au si cifru la cotiera unde se tin incasarile.
          gata.am inteles ideia cu torx-ul.nu...e de ajuns sa te uiti la sudurile de la lonjeroane...nu mai trebuie sa stai sa mai te chinui sa dai fata de la volan jos

          Comment


          • #65
            La noi prima intrebare cand suna cineva pt o masina este " a fost lovita"
            de parca o sa iti zica la telefon, de parca exista masina din 2002 care sa nu fi fost niciodata lovita, si de parca ar conta daca a fost lovita.
            Eu as intreba unde a fost reparata.Acum mai toti avem Casco si daca lovim masina aceasta se repara cu piese noi iese ca inainte. (ma refer la accidente nu daune totale, fara schimbari de lonjeroane).
            Mai ales vb carminei unii cumpara masinii din bucati,
            se faceau odata la Service Giurgiului (1997) S din 2 masini si arata impecabil.

            Comment


            • #66
              Daca ati sti voi la cate toroape am facut eu strap intre becul martorului de ulei si cel al airbag-ului ....., asa ca masina se poate vedea doar pe tester daca are sau nu air-bag.iar daca intradevar nu are volanul plin de chit de friba si imbracaminte de scai poti maximum sa te uiti pe la semicontraaripi si lonjeroane dupa ciocaneli si suduri
              Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

              Comment


              • #67




                Prima poza din anunt e cu totul alta masina, este un Avangarde dupa grila fata si ornamentul cromat de pe bara fata, care are si senzori de parcare, fata de bara din spate care nu are nici ornament cromat nici senzori de parcare. In textul anuntului nu sta scris ca este Avangarde si nici ca are senzori de parcare, dar scrie ca are baterie noua .
                Pozele dintr-un anunt nu pot fi elocvente, multi folosesc poze de pe net care nu au nici o legatura cu masina in cauza.
                Diferenta de culuare de la volanul masinii de pe Autovit este fiindca vopseaua de pe pielea volanului este luata/stearsa si nu a stiut s-o refaca, dar a curatat-o de tot de pe piele, uita aici poze de la doua W210 pe care eu le-am avut si au avut volanul asa in doua culori, fara sa fie manarit si sarit Airbagu.
                Attached Files
                Last edited by orca; 01-20-2008, 00:46 AM.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #68
                  Masina este clasic nu are piele pe volan, e cauciuc, la tine cred ca era avantgarde se vede ca volanul are culoarea bordului (albastru)

                  Comment


                  • #69
                    1. dc o masina mercedes este fabricata in china care e problema tot cu piese originale mercedes se fabrica, mana de lucru in china e mai ieftina dar calitatea este aceiasi oriunde ar fabrica mercedes o masina.
                    2. testele acelea care le-ati comentat sunt total diferite ,dc o masina are un facelift o bara cu un design mai frumos si niste faruri mai noi si mai frumoase nu modifica deloc crashtestul,aceea masina care vi se pare ca iese mai bine in test se testeaza la un impact frontal si ma refer frontal adik cu tot ancartamentul masini botul ei de la stanga la dreapta ,iar cel care iese nasol este testata masina la un impact frontal dar de la stanga pana la jumatatea masinii pana la semnul mercedes deacea si sare masina de spate in partea drapta


                    in acest videoclip se vede clar de ce ni se pare noua ca iesie mai nasol dar este testat doar pe partea stanga
                    Last edited by doktor4carz; 03-03-2008, 22:47 PM.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by ionutz_ng View Post
                      Nu vi se pare totusi,ca pretul unui w124 este cam mare tinand cont de pretul unui w210 sau al concurentului bmw E 39?Stiu un w210 din 2002 full option,220 diesel,,200 000 km care s-a vandut cu 8500 e,un w210 pana in anul 2000 cred ca poate fi luat si mai ieftin decat atat.In conditiile astea cum sa ceri pe un w124, 6000 de euro?Diferenta de comfort si imagine este cam maricica,totusi.
                      Daca un w124 costa 6000 de euro..cat ar trebui sa coste asta? :
                      http://www.autovit.ro/html/9/5/6/4/749564.php

                      BMW-urile n-au fost niciodata exemple mai bune decat Mercedesurile in termeni de depreciere. Abia acum (in 2007) cica BMW sta cel mai bine la depreciere dintre marcile premium.

                      Legat de W124 relativ scump (apropiat la pret) fata de un W210 dupa mine e absolut normal. Pt ca de la o anumita varsta (peste 10 ani) o masina se depreciaza tot mai lent si la un moment dat nu ii mai scade valoarea (nu mai are unde...e totusi un Mercedes...deci ori il primesti cadou...ori platesti cat ti se cere).Oricum un W124 la pret de Matiz nou merita si daca nu are toate rotile...if you know what i mean...

                      Pe de alta parte este de notorietate ca W124 a fost o masina de mai mare succes (fiabilitate, nr de masini vandute) decat W210. E normal sa-si tina pretul daca acea masina e in mintile ei...

                      Oricand mi-as lua un W124...e un clasic adevarat.Si vesnic modern.
                      Last edited by Diesel; 03-03-2008, 23:51 PM.

                      Comment


                      • #71
                        In privinta fiabilitatii legendare ale 124-urilor coroborate cu slaba calitate a w210-urilor am ceva rezerve.Mai intai,eu mi-am luat un w210 din 95,caruia ii merge dublu climatronicul fara nici o problema chiar m-as intreba cum ar fi sa nu ii mearga ca nu imi imaginez.La cate w124-uri din 92 pana in 95 (deci doar cu 2 ani mai batrane) ati vazut voi ca este functional aerul conditionat?
                        Nu am vazut niciodata un okios cu capota ridicata tras pe dreapta,si sunt destui care au peste 10 ani vechime pe strazile noastre in schimb am vazut w124 si cobre destule.La cobre ok,au 30 de ani,nu ai pretentii,dar la w124 ce mai e de zis?
                        Eu sunt f multumit de modestul meu okios,care este doar puturos ca are putini cai si e diesel clasic,dar sa il cumpar a trebuit sa trec peste f multe voci care mai de care mai hotarate: "dupa 1995 Mercedes au hotarat sa faca masini sa tina putin si sa se strice apoi ca altfel dadeau faliment si li se prafuiau piesele etc".Asa de proaste sunt mercedesurile post 1995 incat exista o gramada de taxiuri care ajung la 1 milion de km,eu persoal am mers cu un w210 ex-taxi care avea 580 000 de km si mergea CEAS!super bine insonorizat,masina ziceai ca e noua la 580 000 de km-este vorba despre e classul w210 de inchiriat de la "rent-a-benz".Nu vreau sa le fac reclama,dar pana sa vad masina aia,la cate tampenii vorbesc unii din auzite ca doar w124 sunt masini bune,nu as fi crezut niciodata ca un okios poate sa fie in asa stare la 580 000 de km.Si stiti care este paradoxul cel mai mare?Eu pana acum am avut 2 masini: o cobra care am luat-o pt ca am gasit pe net numai super extra mega laude ca este cea mai buna si fiabila masina,si cu aceasta cobra am avut asa de multe probleme incat mi-a mancat 10 ani din viata,iar a doua masina este acest okios,despre care toti spuneau ca este masina facuta sa tina cat tine garantia si ca nu e fiabil,si pana acum nu am avut nici cea mai mica problema cu el.
                        Concluzia: faceti exact invers de cum vedeti ca se dau sfaturile pe net!
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • #72
                          Well...eu nu am vrut sa sugerez ca W210 ar fi niste petarde in comparatie cu W124.

                          Intr-adevar, calitatea-fiabilitatea a mai scazut la Mercedes in comparatie cu anii 80-90 dar e greu de indicat cand exact a intervenit declinul...1995 sau 1999, ce importanta mai are? Fiabilitatea mai scazuta e pusa pe seama cresterii ponderii electronicii in auto dar asta e la orice marca...

                          W124 s-a produs timp de 10 ani si da, e o masina fiabila...indiferent daca ai vazut capote de W124 ridicate pe marginea drumului...

                          Daca spui ca n-ai vazut W210 cu capote ridicate, eu zic ca n-ai umblat pe unde trebuie...

                          Faptul ca nu le mai merg AC-ul la multe din W124? Pai ce sa zic, multe nici n-au avut asa ceva, pe vremea aia, o dotare de AC costa o mica avere, nu punea oricine AC pe masina noua, trapa era AC-ul saracului, solutia de compromis...

                          Chiar si la W210 Avangarde AC-ul era o optiune in 1995.

                          Iar acele putine care au avut daca nu au fost intretinute normal ca dupa 10-15 ani sa nu le mai functioneze,. Instalatia de AC trebuie intretinuta, igienizata, servisata, schimbate fluide (ulei) freon periodic. Ori dupa ce neamtul a dat masina, cati dintre urmatorii proprietari au avut bani sa cheltuit pe intretinerea ca la carte a masinii? Multi habar n-au avut de asa ceva...asa ca daca acum iti merge AC-ul la W210 nu e o garantie ca va merge la fel cat timp vei tine masina daca nu o sa fi dispus sa o intretii corespunator...

                          Cand cumperi o masina SH (Mercedes sau altceva) nu conteaza review-urile cat conteaza sa te pricepi, sa ai ochii deschisi, sa stii sa refuzi o masina chiar daca iti ia ochii (sa nu-ti ia mintea) si nu in ultimul rand (cu toate cele scrise mai sus) sa ai si o doza corespunzatoare de noroc.

                          Chiar si la loto trebuie sa te pricepi dar norocul e absolut necesar.

                          Comment


                          • #73
                            Uite ca asta nu stiam.Si eu ce trebuie sa ii fac acum la climatronicul meu pt a-l intretine?Si intrebare: ce inseamna butonul ala pe care scrie "EC",de pe grilutza mea digitala a climatronicului?Am inteles ca de acolo pornesc/opresc aerul conditionat.Dar cand e pornit?Atunci cand se aprinde beculetul ala rosu sau atunci cand este stins?Spun asta pt ca am observat ca,cu beculetzul de la "EC" stins climatronicul meu o cam ia razna,adica baga caldura orice ar fi,ii dau 14 grade el baga tot caldura ii dau 22 imi baga cam la fel,doar cand ii dau la minim si apare "LOW" in loc de grade pe ecranul ala incepe sa bage frig din plin.In schimb,cand este beculetzul aprins respecta gradele de pe climatronic.Deci..ce inseamna acel butonas "EC"?
                            P.S.Nu prea as crede ca w210-le din 95-96 avea optional aerul conditionat si pe modelele avangarde,din simpla constatare ca nu prea am vazut NICI UN okios sa nu aiba macar aer conditionat,daca nu climatronic.
                            Last edited by ionutz_ng; 03-06-2008, 14:11 PM.
                            MÃREAȚA COBRA

                            Comment


                            • #74
                              Cand LED-ul de la EC este aprins, inseamna ca este activata functia ECONOMIC, adica consumul de combustibil este mai mic deoarece compresorul de clima este oprit. Pe scurt, doar cand LED-ul de la EC nu este aprins merge clima.
                              Originally posted by ionutz_ng View Post
                              ...am observat ca,cu beculetzul de la "EC" stins climatronicul meu o cam ia razna,adica baga caldura orice ar fi,ii dau 14 grade el baga tot caldura ii dau 22 imi baga cam la fel,doar cand ii dau la minim si apare "LOW" in loc de grade pe ecranul ala incepe sa bage frig din plin...
                              In acest "sezon" cand nu este cald, este normal sa simti doar pe LOW, si atunci doar daca afara sant peste +7 gradeC, climatizarea are randament bun doar daca afara este cald.
                              Last edited by orca; 03-06-2008, 14:46 PM.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by ionutz_ng View Post
                                Uite ca asta nu stiam.Si eu ce trebuie sa ii fac acum la climatronicul meu pt a-l intretine?

                                P.S.Nu prea as crede ca w210-le din 95-96 avea optional aerul conditionat si pe modelele avangarde,din simpla constatare ca nu prea am vazut NICI UN okios sa nu aiba macar aer conditionat,daca nu climatronic.
                                In ce priveste climatronicul, se face o igienizare a instalatiei din 2 in 2 ani, se schimba uleiul din compresor, se verifica diferite componente, cantitatea de freon samd. Nu as vrea sa gresesc dand mai multe amanunte pentru ca nu e specialitatea mea. Stiu insa ca la masini moderne exista masini automate care realizeaza acest lucru (completari fluide, gaze)etc. Poti intreba la reprezentanta daca vrei o operatie "a la carte"...

                                Pe de alta parte, chestia cu AC-ul am citit-o in unul din AutoPro-rile anului 1995, si tin minte acest lucru fiind prezent si la lansarea "ochiosului" in '95 la Cluj.

                                Un AC costa ca optiune aproximativ 3500 DM (marci germane), iar climatronic facea probabil inca 1000 DM in plus.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF