Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Crash test dezamagitor w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    acum tu arunci cu noroi in producatorii japonezi sau i amesteci cu cei coreeni sau chinezi si ridici in slavi mercedesul.

    iti pot spune oricand...o toyota land cruiser poate ingropa in orice domeniu un mercedes ml si ar fi cam la egalitate cu vechiul G

    eu am stat 7 ani in Arabia saudita.pe plan financiar acolo nu exista limite si e printre cele mai vanate piete de producatori de masini de teren.acolo din 10 ...7 sunt masini de teren sau SUV si pot spune ca o toyota land cruiser e inegalabila pe toate domeniile,poate doar la design ar fi un minus fata de alte marci..dar cand e vorba de fiabilitate,comportament off road se ridica peste toate masinile de teren existente.

    TOYOTA....e cel mai mare producator de masini.....MONDIAL.e japoneza,nu chinezeasca.sa fim cinstiti......nu stiu ce sinucidere poate fii sa cumperi o masina japoneza....poate ar fi sa cumperi o masina europeana,ca o sa stea mai mult in reprezentanta la reparat decat in fata casei.si acest lucru apreciez la o masina....sa fie cat mai fiabil.

    Comment


    • #17
      acum tu arunci cu noroi in producatorii japonezi sau i amesteci cu cei coreeni sau chinezi si ridici in slavi mercedesul.

      iti pot spune oricand...o toyota land cruiser poate ingropa in orice domeniu un mercedes ml si ar fi cam la egalitate cu vechiul G

      eu am stat 7 ani in Arabia saudita.pe plan financiar acolo nu exista limite si e printre cele mai vanate piete de producatori de masini de teren.acolo din 10 ...7 sunt masini de teren sau SUV si pot spune ca o toyota land cruiser e inegalabila pe toate domeniile,poate doar la design ar fi un minus fata de alte marci..dar cand e vorba de fiabilitate,comportament off road se ridica peste toate masinile de teren existente.

      TOYOTA....e cel mai mare producator de masini.....MONDIAL.e japoneza,nu chinezeasca.sa fim cinstiti......nu stiu ce sinucidere poate fii sa cumperi o masina japoneza....poate ar fi sa cumperi o masina europeana,ca o sa stea mai mult in reprezentanta la reparat decat in fata casei.si acest lucru apreciez la o masina....sa fie cat mai fiabil.

      Comment


      • #18
        Toate sint chinezarii ...

        TOKYO, July 2, 2003; Reuters reported that Toyota Motor Corp, Japan's top automaker, is in talks to tie up with China's Guangzhou Automobile Group to produce passenger cars in the southern Chinese city of Guangzhou, Japanese media reported on Wednesday. Various media, including the Tokyo Shimbun daily and the Kyodo News agency, said the two automakers were finalising an agreement to form a joint venture and begin producing the Camry sedan at a new plant starting in 2005 at the earliest. "We are talking with various car makers around the world, including Guangzhou Automobile, on these possibilities, but nothing has been decided," a Toyota spokesman said, adding an announcement was unlikely in the immediate future. A Toyota spokeswoman had said earlier that the company was not in talks with the Chinese firm. No one at Guangzhou Auto was immediately available for comment.

        Toyota - Made In China?


        Toyota rolls out first made-in-China Camry in bid to catch up with rivals



        Buick LaCrosse made in China / stiri auto Masini.ro
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #19
          traim intr-o societate de consum si cerintele de piata dicteaza locul producerii....

          inseamna ca si mercedes e chinezarie....ca si ei au fabrica acolo....deci exista si MERCEDES MADE IN CHINA http://www.wall-street.ro/articol/Au...-in-China.html

          nu mai spun de fabricile din turcia,vietnam, filipine,india, malaesia sau thailanda.....deci si mercedesul e chinezarie curata

          Comment


          • #20
            A fost combinatzia constructorului auto germano-american DaimlerChrysler AG in 2006, acum au ramas doar americani Chrysler in China, sper sa nu faca si Mercedes masini in China, daca Mercedes va fabrica in China vor fi si a lor tot chinezarii.
            Stire din 2007...

            Chrysler va produce autovehicule pentru SUA in China / stiri auto Masini.ro
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #21
              Originally posted by orca View Post
              Nu mai credeti toate minciunile Americane, pentru americani masina germana e un vis, clasa muncitoare trebuie sa cumpere ce se produce in America (americane si chinezarii).
              Ati uitat de "cu televizoru am mintzit poporul".
              mercedes are o fabrica si in america din 1997 deci se produce si in america

              o sa produca si in romania... la Dej si in africa de sud dar si in CHINA

              ''constructorul din Stuttgart intentioneaza sa lanseze si sa produca modelele Smart in China.
              Nu mai reprezinta o noutate faptul ca Mercedes produce masini in China. Germanii produc deja modelul E-Klasse pe piata chineza, iar acum intentioneaza sa introduca si brandul Smart in tara asiatica. Constructorul din Stuttgart studiaza posibilitatea de a produce modele Smart in China, tot la fabrica din Fujian sau intr-una noua.''

              Comment


              • #22
                Originally posted by 300zxtt View Post
                mercedes are o fabrica si in america din 1997 deci se produce si in america

                o sa produca si in romania... la Dej si in africa de sud dar si in CHINA

                ''constructorul din Stuttgart intentioneaza sa lanseze si sa produca modelele Smart in China.
                Nu mai reprezinta o noutate faptul ca Mercedes produce masini in China. Germanii produc deja modelul E-Klasse pe piata chineza, iar acum intentioneaza sa introduca si brandul Smart in tara asiatica. Constructorul din Stuttgart studiaza posibilitatea de a produce modele Smart in China, tot la fabrica din Fujian sau intr-una noua.''
                Si Mercedes ML e la fel de bun ca si toate auto produse in USA/China..., iar ce produce Mercedes in China este strict pentru desfacere pe piata Chineza, altfel acolo nu poti vinde, si VW are inca din 1984 fabrica in China pentru piata Chineza. Discutia noastra era pe dos, nu ce se face pentru piata Chineza, ci ca : Chinezi fabrica Toyota pt. USA si Europa, bravo lor o fabrica ieftin si vind mult. Eu nu-mi doresc o astfel de masina atita timp cit mai pot alege, si sincer as fi tare mindru ca 99,99% din populatie sa aibe Chinezarii iar eu sa am Mercedes (cam asha sta treaba in USA).
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #23
                  stiam ca W124 INCA SE FABRICA IN AFRICA,daca stitzi mai mult comentatzi..

                  Comment


                  • #24
                    Eu doar de asta stiu...

                    The SsangYong Chairman is a large luxury sedan made by the South Korean automaker SsangYong Motor Company. It is built on a 1980s Mercedes-Benz E-Class (known as the W124) platform, but styled to resemble a 1990s Mercedes-Benz S-Class (known as the W140). A long-wheelbase model is also available, an...

                    The History of Ssang YONG Chairman

                    Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!

                    SsangYong Chairman 600
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      ....mercedes nu e Dumnezeu sa produca cele mai perfecte masini,si trebuie sa recunoastem unele deficiente ale acestui producator....si pot enumera....cateva.nu o sa-i facem acum altar si apoi plecaciuni...gandind ca e fara cusur.

                      am urmarit mai multe filmulete facute de IIHS si recunosc valoarea produselor japoneze si a unor europene in detrimentul propiilor produse.si alt popor mai nationalist decat ei.....mai rar.

                      sunt doua filmuletze....cu crash test facute si se observa o ameliorare cu modelul din 99,exact cel facelift.
                      Am studiat putin problema si am ajuns la urmatoarele concluzii:
                      1.pe la jumatatea anilor 90 absolut toate masinile era proaste calitativ la crash teste,probabil din cauza ca nu era ceva popular pe vremea aia,marcile din toata lumea construiau totusi din bun simt o masina care sa fie acolo cat de cat sigura dar nu ca in ziua de azi cand criteriile euroncap sunt biblie pt toti producatorii.Inclusiv volvo,toyota,reanult sau orice alta marca aveau masini ale caror usi si rame de la parbriz de indoiau rau la crash teste.
                      2.Incepand cu 97-98,s-au popularizat mai mult criteriile euroncap si toate marcile au inceput sa isi indrepte atentia spre aspectul asta.Dar 5 stele nu au fost atinse decat dupa ani buni de cercetari si imbunatatiri,si anume in 2002 cand mai intai renault megane si apoi mercedes C w203 au fost primele 2 masini care au obtinut maximul de scor euroncap.
                      3.In ziua de azi marea majoritate a marcilor reusesc sa construiasca masini de 5 stele,o masina care iese pe piata si are doar 4 stele este considerata o dezamagire mare pt gradul actual de tehnologie,asa cum a fost cazul noii skode fabia(care e si urata ca *** pe deasupra).Se exclud din problema carutzele gen logan sau chevrolet aveo.Dar o masina ca opel astra de ex are 5 stele cu felicitari
                      Concluzia:nu pune la zid pe mercedes pt ca nu reusea sa faca masini de 5 stele in 96 atunci cand volvo si altii le faceau si mai varza,oricum erau peste celelalte masini ale acelor vremuri.
                      De remarcat totusi crash testul facut in anul 1981,pe w123 in care desi botul este prea tare pt standardele din ziua de azi,caroseria este extrem de solida.Pe de o parte inteleg mercedes de ce in 96 nu avea masini de 5 stele la nivelul de atunci de tehnologie,dar pe de alta parte nu prea inteleg de ce w124 si w210 au fost construite evident la firave decat batranul cobran w123.Probabil au remarcat ca in cobran,desi este f rezistent intr-un impact fortele se transmit prea tare in pasageri,si s-au incercat niste "boturi" ceva mai moi care sa mai absoarba din energia impactului,doar ca pana la a face masini perfecte de 5 stele cu bot deformabil si habitaclu perfect rezistent au mai trebuit sa treaca vreo 20 de ani de cercetari?!?Greu de crezut.
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by orca View Post
                        Chinezi fabrica Toyota pt. USA si Europa, bravo lor o fabrica ieftin si vind mult.
                        pt europa,toyota comercializeaza produsele ce se ansambleaza tot pe teritoriul european....si niciodata cele din china...iar versiunile de lux cele ce se ansableaza in fabricile lor din japonia

                        DMIHNEA stiam ca W124 INCA SE FABRICA IN AFRICA,daca stitzi mai mult comentatzi..

                        inca se mai fabrica in india si africa de sud

                        Comment


                        • #27
                          Despre W124 actual, eu mai mult nu stiu, si nici nu gasesc altceva decit...


                          SsangYong Chairman - Wikipedia, the free encyclopedia


                          Ssangyong Motors


                          Ssangyong Chairman Limousine 4d - Global Auto Index
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #28
                            Nu vi se pare totusi,ca pretul unui w124 este cam mare tinand cont de pretul unui w210 sau al concurentului bmw E 39?Stiu un w210 din 2002 full option,220 diesel,,200 000 km care s-a vandut cu 8500 e,un w210 pana in anul 2000 cred ca poate fi luat si mai ieftin decat atat.In conditiile astea cum sa ceri pe un w124, 6000 de euro?Diferenta de comfort si imagine este cam maricica,totusi.
                            Daca un w124 costa 6000 de euro..cat ar trebui sa coste asta? :
                            MÃREAȚA COBRA

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by ionutz_ng View Post
                              Nu vi se pare totusi,ca pretul unui w124 este cam mare tinand cont de pretul unui w210 sau al concurentului bmw E 39?Stiu un w210 din 2002 full option,220 diesel,,200 000 km care s-a vandut cu 8500 e,un w210 pana in anul 2000 cred ca poate fi luat si mai ieftin decat atat.In conditiile astea cum sa ceri pe un w124, 6000 de euro?Diferenta de comfort si imagine este cam maricica,totusi.
                              Daca un w124 costa 6000 de euro..cat ar trebui sa coste asta? :
                              http://www.autovit.ro/html/9/5/6/4/749564.php
                              Nu are rost sa incepem aici o discutie Mercedes vs BMW, ar fi Off Topic, si totodata neechitabila deoarece sintem pe un Forum cu iubitori de Mercedes nu BMW. (Rivali de-o viata)

                              Exista si W123 (Cobra) mai scump decit un W210 (Ochios), pretul unei masini nu reflecta doar "Modelul de caroserie" sau "Anul de fabricatie". La stabilirea pretului trebuie luatzi in calcul mai multi factori, cum ar fi ; istoria modelului, renumele modelului, fiabilitatea modelului, motorizarea modelului, aspectul exemplarului, istoria exemplarului (nr.proprietari, firma/pers.fizica), originalitatea pastrata masinii, dotarile masini, raritatea dotarilor respective pe acel model, soselele pe care a fost exploatata masina, starea tehnica, km parcursi, accidente, cultura cumparatorului/vanzatorului, trendul, pretul de intretinere (taxe, impozite, piese, asigurari), raportul cerere/oferta, etc. Nu in cele din urma ar fi de amintit si inclinatiile "gusturile" individului (design model, preferinte de aspect clasice sau moderne). Astea ar fi citeva din motivele pentru care un model mai vechi poate fi mai scump decit unul mai nou, fara sa intram pe tarimul RETRO, ISTORICE, etc. care este cu totul altceva.
                              Last edited by orca; 01-05-2008, 20:45 PM.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment


                              • #30
                                Sunt intrutotul de acord.Raspunsul tau este exhaustiv.Iar referitor la factorul "preferintele individuale ale cumparatorului",eu unul as prefera in loc sa dau 5-6000 pe un w124,sa mai pun 2-3000 de euro si iau un ochios sau un cinciar.Dar asta e opinia mea singulara...poate si a altora ca mine.
                                MÃREAȚA COBRA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF