Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Termostat defect sau NU

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Termostat defect sau NU

    Va salut !
    Saptamana aceasta am intampinat o noua problema : temperatura apei undeva 60 - 70 grade , azi in drum spre service cu termostatatul nou pentru al schimba temperatura apei a ajuns si la 90 de grade in maxim 10 km efectuati ceva normal , zicand-ule asta celor din service acestia m-au sfatuit sa mai merg cateva zile asa cu masina sa vedem cum se comporta , sunt total debusolat , pe tester multimarca eroare la clapeta de acceleratie !

  • #2
    Asta e temperatura normala de functionare a motorului. Pentru asta nu iti fa griji, celelalte probleme rezolvale cat mai repede deoarece atrag altele... sti cum e vorba aia, un necaz nu vine niciodata singur. Lasand gluma la o parte, orice defectiune cat de mica rezolvata in timp cat mai scurt nu apuca sa afecteze si alte componente care duc la buna functionare a motorului.
    Das Beste oder Nichts !!!

    Comment


    • #3
      Reseteaza-ti busola astfel: 90ºC este OK, 60 - 70ºC nu. Clapeta nu are de-a face cu temperatura/termostatul, deci eroarea poa' sa fie reala sau nu.

      Legat de necazuri si cum apar ele, nu aia e regula, ca nu vine singur, ci asta: necazurile nu vin singure, ci in serii de trei. Cand se termina o serie de trei necazuri, nu vine alt necaz, ci o alta serie de trei...





      Dragos

      Comment


      • #4
        Originally posted by Heavy D. View Post
        Reseteaza-ti busola astfel: 90�C este OK, 60 - 70�C nu. Clapeta nu are de-a face cu temperatura/termostatul, deci eroarea poa' sa fie reala sau nu.

        Legat de necazuri si cum apar ele, nu aia e regula, ca nu vine singur, ci asta: necazurile nu vin singure, ci in serii de trei. Cand se termina o serie de trei necazuri, nu vine alt necaz, ci o alta serie de trei...





        Dragos
        Debusolarea mea a aparut cand dupa ce-am mers trei zile cu apa la 60 grade C , azi si-a revenit pentru scurt timp la 90 grade C si practic nu stiam ce hotarare sa iau , sa schimb sau nu termostatul poate este dus numai senzorul de temperatura !


        Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

        Comment


        • #5
          Depinde, eu as conecta un obd ordinar si as urmari temp. Daca nu urca pana la 87 pe obd in cazul meu w211 kompressor clar e o problema.
          Mie imi urca la 75 liniar, apoi incepea 74 73 72 etc deci deschidea prea devreme. Daca mergeam in trafic bara la bara urca sau pe loc se ducea spre 90 daca mergeam lansat in exterior ajungea la 68.
          L-am schimbat cu un wahler (identic cu originalul mb care era tot wahler+mb stantat) si acum imi sta la 87 de grade pe obd si mi-a scazut consumul considerabil.
          La kompressor dureaza maxim 1 h schimbatul de la intrare pe elevator pana la iesirea din service.

          Comment


          • #6
            Astazi , dupa o tura in oras temperatura apei oscila undeva pe la 70 grade C , asta inseamna ca , termostatul meu este dus , deci saptamana viitoare o sa-l inlocuiesc cu cel nou !

            Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

            Comment


            • #7
              Va salut !
              Am inlocuit termostatul , pana acum se prezinta ok , adica temperatura apei urca la 90 grade C dupa vreo 10-15 km de mers in oras , cost piesa oe mb = 321 plus 100 manopera , urmeaza revizia la motor , ulei plus filtre pe care le fac anul acesta local , sper sa gasesc si star in slobozia si anul viitor urmeza revizia la cutie pe care o so fac la reprezentanta , va multumesc pentru sfaturi si sa-ne auzim cu bine !

              Comment


              • #8
                Originally posted by Heavy D. View Post
                Reseteaza-ti busola astfel: 90�C este OK, 60 - 70�C nu. Clapeta nu are de-a face cu temperatura/termostatul, deci eroarea poa' sa fie reala sau nu.

                Legat de necazuri si cum apar ele, nu aia e regula, ca nu vine singur, ci asta: necazurile nu vin singure, ci in serii de trei. Cand se termina o serie de trei necazuri, nu vine alt necaz, ci o alta serie de trei...





                Dragos
                UPS !!! ☺ greseala mea, am inteles gresit. Eu am inteles total invers. Imi asum intru totul vina.
                Das Beste oder Nichts !!!

                Comment


                • #9
                  Salutare , citind posturile voastre am urmarit si eu temperatura si surpriza sta constant la 60 de grede la drum lung. In oras nu merg f mult si rar vad ca urca spre 80 de grade. Am comandat termostat whaler si antigel hepu cu norma mb 325. Masina este c200 kompressor w204. Ce parere aveti fac un bine sa schimb termostat si antigel .

                  Comment


                  • #10
                    Observ ca iarna a atins termostatele la mai multi. Si eu azi, cu ajutorul colegului Ady, am luat termostat Wahler si antigel HEPU pe norma 325.0. Urmeaza schimbul. In oras temperatura ajunge undeva pe la 80 grade. Inafara orasului oscileaza intre 40 si 60 grade.
                    O iarna usoara!
                    Respect.

                    Comment


                    • #11
                      Azi am schimbat termostat wahler si antigel hepu iar totul a revenit la normal temp la 90grade si a scazut consumul de carburant. Doar ca a intrat mai putin secat am scos dar probabil va trebuii sa completez in zilele ce urmeaza.

                      Comment


                      • #12
                        Felicitări! Următorii 15 ani sau 250000 km nu mai ai probleme cu antigelul

                        Comment


                        • #13
                          Mie mi s-a blocat vechiul termostat pe inchis si mi-a fiert motorul iarna
                          Tot Wahler, schimbat acum 5 ani. Calitatea de fabrica nu se mai gaseste.

                          Comment


                          • #14
                            Eu l-am schimbat tot acum 5 ani si merge perfect termostatul Wahler.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Last edited by Crazyady; 01-15-2019, 10:41 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu cum sa ti fiarba motorul atata timp cat ai in bord indicator de temperatura si daca ajunge temp prea sus vezi si opresti motorul. Eu am luat wahler stiind ca este acelasi care vine montat pe masina.Sper sa nu mai am probleme pe viitor.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF