Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierderi ulei senzori axe cu came - W203 C 180 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierderi ulei senzori axe cu came - W203 C 180 Kompressor

    Salut,

    Am o problema destul de serioasa cu pierderile de ulei pe la cei doi senzori ai axelor cu came (solenoizi).

    Problema a fost sesizata cand s-a aprins martorul de check engine in bord si pe tester aveam erori pe sonda lambda de dupa catalizator. Uleiul scurs pe cablaje a ajuns in sonda si aceasta si-a dat obstescul sfarsit.

    Am fost la un service care se ocupa in principal de Mercedes in zona Filaret si cei de acolo mi-au spus ca vor desface tot, vor curata cablajele si imi vor spune daca este cazul sau nu sa schimb solenoizii. Concluzia a fost ca au reusit sa curete si sa refaca izolatia lor pe blocul motor (probabil au schimbat garniturile) si ca am nevoie doar de o sonda lambda noua, intrucat cea existenta nu mai poate fi salvata. Am inlocuit sonda, toate bune si frumoase, doar ca dupa cateva luni, am constatat iarasi pierderi de ulei, initial infime, ca niste vapori, dupa care martorul de check engine si-a refacut aparatia.

    Am fost la un alt service, mai aproape de casa si am solicitat schimbarea garniturilor, sa vad cu ochii mei despre ce este vorba. Desi am pus garnituri noi, pierderile exista in continuare.

    As schimba solenoizii, dar am citit ceva articole din afara, unde baietii spuneau ca nici asa nu s-a remediat problema, aceasta reaparand dupa ceva timp.

    Imi poate spune cineva daca s-a lovit de acest aspect si cum a remediat? Acum am eroare pe cealalta sonda, dinainte de catalizator...

    Am atasat si o poza cu solenoizii respectivi.

    Multumesc anticipat!
    Attached Files

  • #2
    Verifica daca ai ulei in mufele magnetilor(cele 2 scoici metalice).Daca pierde ulei prin mufe este nevoie sa inlocuiesti magnetii,in jur de 120 lei bucata.

    Comment


    • #3
      Exista ulei si acolo. Voi inlocui magnetii si din nou garniturile, cred ca asta este pasul urmator cel mai sigur.

      Din ce am mai citit, am inteles ca ar exista niste adaptoare de cablu, care ar impiedica scurgerea uleiului pe cablaje, dar nu m-am lamurit cum arata si de unde se cumpara.

      Comment


      • #4
        Eu am facut operatiunea de curand insa nu am cumparat si acele adaptoare.Le poti gasi la reprezentanta dar stiu ca sunt putin cam scumpe.Eu totusi cred ca se rezolva doar prin inlocuirea magnetilor si a garniturilor aferente.Te sfatuiesc sa cumperi magneti Pierburg,costa in jur de 120 lei bucata.Pe original tot Pierburg vei primi,doar ca in jurul pretului de 180 lei bucata.Garniturile stiu ca erau in jur de 25 lei bucata la reprezentanta.

        Comment


        • #5
          Vezi ca sonda lambda e posibil sa fie buna;problema sa apara din cauza uleiului care s-a infiltrat in mufa sondei si de acolo sa apara si erorile.Incearca sa cureti mufele care vin sub masina.

          Comment


          • #6
            Subiectul e arhidiscutat.E deajuns un search!Se schimba magnetii si se pot pune mufe suplimentare care vor impiedica in viitor uleiul sa patrunda pe fire.Magnetii noi tin oricum 100k km.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              Va multumesc frumos pentru raspunsuri! Am cautat subiectul si aici, dar nu l-am gasit decat pe formurile din afara, posibil sa nu fi stiut eu sa caut cum trebuie. Am comandat magneti Pierburg si garniturile originale. Le voi schimbat si voi curata intai sondele sa vad daca functioneaza cum trebuie.

              Comment


              • #8
                Pierburg sunt si cei originali asa ca stai fara grija!Sondele lambada lasale in pace doar mufa poti sa o cureti cu spary de contacte!
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #9
                  Pierderi ulei senzori axe cu came - W203 C 180 Kompressor

                  Ca sa fim tehnici si corecti in exprimare, cei doi senzori la care se face referire se numesc de fapt actuatori.
                  Daca ai avut ulei ajuns pana in mufa sondelor lambda, atunci ai cu siguranta ulei de motor si in calculatorul masinii.
                  Nu stiu cat ai platit la acel service (la baietii care repara Mercedesuri [emoji38]) dar la reprezentanta operatiunea costa 168 de lei.
                  Eu am facut acest lucru la Autoklass sud in primavara.
                  Uleiul din sondele lambda influenteaza citirile calculatorului si au efect asupra consumului de combustibil.
                  Actuatorii poti sa ii schimbi tu daca ai o tubulara torx pentru cele 6 suruburi.
                  Stima.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    salut, am si eu aceste problema la un c200 kompresor, cum naiba poate sa circule ulei prin fir electric ? acel MAGNET , este defapt un solenoid, o bobina . tot nu pricep cum poate uleiul de motor sa circule in interiorul unui fir sa ajunga de la mufa solenoid tocmai la 40cm de fir la mufa calculator. mister total.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ionutantonio View Post
                      salut, am si eu aceste problema la un c200 kompresor, cum naiba poate sa circule ulei prin fir electric ? acel MAGNET , este defapt un solenoid, o bobina . tot nu pricep cum poate uleiul de motor sa circule in interiorul unui fir sa ajunga de la mufa solenoid tocmai la 40cm de fir la mufa calculator. mister total.
                      Electromagnetul respectiv impinge tija unui robinet de ulei in cadrul variatorului axei cu came,....adica capu' actuatorului sta in ulei. De la varsta, se creaza un spatiu pe unde trece ulei din motor in corpul actuatorului.

                      Mai departe se intampla asa numita "capilaritate" care explica cum uleiul se poate infiltra prin spatii inguste chiar impotriva gravitatii
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Schumi View Post
                        Din ce am mai citit, am inteles ca ar exista niste adaptoare de cablu, care ar impiedica scurgerea uleiului pe cablaje, dar nu m-am lamurit cum arata si de unde se cumpara.

                        Care ar fi costul acestor adaptoare si care ar fi principiul?

                        Comment


                        • #13
                          Codul adaptorului este A2711502733 si sunt necesare 2 bucati. Pretul este in jur de 150 lei bucata(Autokarma);nu stiu la reprezentanta.Am atasat si o poza ca sa iti faci o idee cum arata adaptorul.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by sofo_bogdy View Post
                            Codul adaptorului este A2711502733 si sunt necesare 2 bucati. Pretul este in jur de 150 lei bucata(Autokarma);nu stiu la reprezentanta.Am atasat si o poza ca sa iti faci o idee cum arata adaptorul.
                            Cam asa arata montate pe masina:
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Daca schimbi actuatorii, acestia tin cam 100.000 de km cel putin. Deci daca mergi 20.000 de km pe an asta inseamna ca ii mai schimbi peste 5 ani cel putin. Timp in care este posibil sa vinzi masina pana atunci si nu cred ca merita sa pui si cablurile adaptoare fiindca sunt destul de scumpe. Au pretul aproape cat actuatorul oem la reprezentanta. Si sunt cu 30-60 de lei mai scumpe decat acuatorul in ambalaj Pierreburg [emoji38][emoji38][emoji38]


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF