Salut,
Am o problema destul de serioasa cu pierderile de ulei pe la cei doi senzori ai axelor cu came (solenoizi).
Problema a fost sesizata cand s-a aprins martorul de check engine in bord si pe tester aveam erori pe sonda lambda de dupa catalizator. Uleiul scurs pe cablaje a ajuns in sonda si aceasta si-a dat obstescul sfarsit.
Am fost la un service care se ocupa in principal de Mercedes in zona Filaret si cei de acolo mi-au spus ca vor desface tot, vor curata cablajele si imi vor spune daca este cazul sau nu sa schimb solenoizii. Concluzia a fost ca au reusit sa curete si sa refaca izolatia lor pe blocul motor (probabil au schimbat garniturile) si ca am nevoie doar de o sonda lambda noua, intrucat cea existenta nu mai poate fi salvata. Am inlocuit sonda, toate bune si frumoase, doar ca dupa cateva luni, am constatat iarasi pierderi de ulei, initial infime, ca niste vapori, dupa care martorul de check engine si-a refacut aparatia.
Am fost la un alt service, mai aproape de casa si am solicitat schimbarea garniturilor, sa vad cu ochii mei despre ce este vorba. Desi am pus garnituri noi, pierderile exista in continuare.
As schimba solenoizii, dar am citit ceva articole din afara, unde baietii spuneau ca nici asa nu s-a remediat problema, aceasta reaparand dupa ceva timp.
Imi poate spune cineva daca s-a lovit de acest aspect si cum a remediat? Acum am eroare pe cealalta sonda, dinainte de catalizator...
Am atasat si o poza cu solenoizii respectivi.
Multumesc anticipat!
Am o problema destul de serioasa cu pierderile de ulei pe la cei doi senzori ai axelor cu came (solenoizi).
Problema a fost sesizata cand s-a aprins martorul de check engine in bord si pe tester aveam erori pe sonda lambda de dupa catalizator. Uleiul scurs pe cablaje a ajuns in sonda si aceasta si-a dat obstescul sfarsit.
Am fost la un service care se ocupa in principal de Mercedes in zona Filaret si cei de acolo mi-au spus ca vor desface tot, vor curata cablajele si imi vor spune daca este cazul sau nu sa schimb solenoizii. Concluzia a fost ca au reusit sa curete si sa refaca izolatia lor pe blocul motor (probabil au schimbat garniturile) si ca am nevoie doar de o sonda lambda noua, intrucat cea existenta nu mai poate fi salvata. Am inlocuit sonda, toate bune si frumoase, doar ca dupa cateva luni, am constatat iarasi pierderi de ulei, initial infime, ca niste vapori, dupa care martorul de check engine si-a refacut aparatia.
Am fost la un alt service, mai aproape de casa si am solicitat schimbarea garniturilor, sa vad cu ochii mei despre ce este vorba. Desi am pus garnituri noi, pierderile exista in continuare.
As schimba solenoizii, dar am citit ceva articole din afara, unde baietii spuneau ca nici asa nu s-a remediat problema, aceasta reaparand dupa ceva timp.
Imi poate spune cineva daca s-a lovit de acest aspect si cum a remediat? Acum am eroare pe cealalta sonda, dinainte de catalizator...
Am atasat si o poza cu solenoizii respectivi.
Multumesc anticipat!
Comment