Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierderi ulei senzori axe cu came - W203 C 180 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu am reuit s schimb garniturile la pomp, fci doar un magnet, pentru cellalt nu mi-a venit capacul. mecanicul s-a uitat i a zis c uleiul de la pomp era de la magnetul pentru axul cu came din fa.Am curat-o i azi o s m uit dac mai sunt pierderi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #32
      Am schimbat magnetii de la axele cu came.

      Destul de simplu:

      1. Cheie tubulara E8, burghiu de 6mm si 2 seturi magnet, oring si capac cauciuc.

      2. Foarte importanta mi s-a parut centrarea magnetului cu burghiul. Trebuie sa culiseze usor in orificiu.

      3. Cost 220 lei + 30 minute de lucru.

      Comment


      • #33
        Originally posted by XBG View Post
        Am schimbat magnetii de la axele cu came.

        Destul de simplu:

        1. Cheie tubulara E8, burghiu de 6mm si 2 seturi magnet, oring si capac cauciuc.

        2. Foarte importanta mi s-a parut centrarea magnetului cu burghiul. Trebuie sa culiseze usor in orificiu.

        3. Cost 220 lei + 30 minute de lucru.


        Oare dac mecanicul nu a pus burghiul i a pus pur i simplu magnetul acolo are ceva?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #34
          E posibil sa fie bine. La mine, unul era centrat fara burghiu, unul nu. Asa ca l-am mai slabit si l-am centrat.

          Diferenta era clara intre cei doi. La unul culisa usor, la unul nu.

          Comment


          • #35
            Am inteles, o s verific cand o sa-l montez si pe al doilea.(nu mi a venit capacelul mic).pe lâng senzori, eu am cumparat si adaptoarele pentru cabluri


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #36
              Ai mai inlocuit pana la urma garniturile la pompa de vacuum?

              Comment


              • #37
                Da, vezi dac ai sau nu garnitura aia de metal, eu nu aveam i am pus o i tot am pierderi.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #38
                  Am desfacut pompa ca sa vad ce garnituri are si a mea are doar garnitura de cauciuc,cea de 25 lei.Am inteles ca sunt 2 tipuri de pompe,un tip decat cu garnitura de cauciuc iar cealalta cu acea garnitura plata de metal.

                  Comment


                  • #39
                    Va salut colegi. Daca nu sunt centrati magnetii bine ce se intampla? Ce simptome sunt? Multumesc.

                    Comment


                    • #40
                      PO172 amestec bogat

                      Salut.Detin un c200 k 2003 motorul de 1796.
                      Check engine aprins.S-a mai sting de vreo 2 ori in cele 6 luni de cang e problema.Acum e permanent.
                      Mentionez ca am problema cu uleiul la solenoizi.Mufele erau pline de ulei.Au fost curatate in reprezentanta,au schimbat garniturile solenoizilor si au verificat tubulatura carcasei filtrului de aer.Totul etans.Dupa 20 min a aparut eroarea din nou.
                      Motorul desi are cutie automata se inneaca f foarte rar in retur.S a intamplat sa se opreasca de 2 ori si in drive cu clima deschisa si viteza de 5 km\h.Cod eroare PO172
                      Eu am schimat:
                      Bujii
                      Bobine
                      Lamda 2.Poate fi de la mgnetii aia?Mufe?Ulei curgea din belsug deci de udat sigur s au udat.O parere va rog.
                      Multumesc

                      Comment


                      • #41
                        Ce coduri de eroare ai acum prezente?Posibil ca check engine sa stea aprins si din alte cauze...De la acutatorii aia nu se aprinde
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #42
                          Po172

                          Po172 fuel mixture too rich

                          Comment


                          • #43
                            Eu nu regasesc in DEX cuvantul acutator.
                            Explica-i omului si buba, acum ca ti-a dat si eroarea.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #44
                              Deobicei eroarea asta mai apare si din cauza acestor tuburi despre care s-a vorbit de foarte multe ori.Se afla sub kompressor si spre exemplu am patit si eu la fel la masina mea!
                              Attached Files
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by dumbo22 View Post
                                Salut.Detin un c200 k 2003 motorul de 1796.

                                Check engine aprins.S-a mai sting de vreo 2 ori in cele 6 luni de cang e problema.Acum e permanent.

                                Mentionez ca am problema cu uleiul la solenoizi.Mufele erau pline de ulei.Au fost curatate in reprezentanta,au schimbat garniturile solenoizilor si au verificat tubulatura carcasei filtrului de aer.Totul etans.Dupa 20 min a aparut eroarea din nou.

                                Motorul desi are cutie automata se inneaca f foarte rar in retur.S a intamplat sa se opreasca de 2 ori si in drive cu clima deschisa si viteza de 5 km\h.Cod eroare PO172

                                Eu am schimat:

                                Bujii

                                Bobine

                                Lamda 2.Poate fi de la mgnetii aia?Mufe?Ulei curgea din belsug deci de udat sigur s au udat.O parere va rog.

                                Multumesc


                                Salut, trebuiesc curatate mufele de la sondele lambda , la mine in mufa de la lambda inaintea catalizatorului era o ligurinta de ulei in ea. Trebuie sa inlocuiesti actuatorii neaparat.
                                Si eu am facut operatiunea in reprezentanta unde s-au curatat toate mufele de pe motor si dedesubt, inclusiv a fost demontat calculatorul masinii si curatat fiindca avea ulei in el.
                                Eroarea se refera la faptul ca ai amestc prea bogat masurat de sonda lambda de la iesirea din catalizator. Adica consumi mai multa benzina decat normal sau debitmetrul nu functioneaza.
                                Eroarea poate fi si de la uleiul din mufele sondelor lambda, deci rezolva mai intai problema aceasta, sterge erorile si pe urma vezi daca iti mai apare P0172. Apropo cati kilometrii are masina?


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF