Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutia automata smuceste la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut!
    Detin un Mercedes C Class W204 2007 c220D 5G Tronic. Dimineata la rece ( sub ~12 grade ), pentru primii 2km, maxim, atunci cand vreau sa accelerez un pic si apoi sa mentin pedala fixa sau sa accelerez mai domol incepe sa fluctueze turatiile (se vede mai bine in video: https://m.youtube.com/watch?v=K-kStr...utu.be&t=1m47s ).
    Din ce am citit ar trebui sa schimb/curat blocul hidraulic plus valva hidraulica inainte de a schimba si convertizorul. Se recomanda ambele sau sa incep doar cu blocul hidraulic?
    Mersi anticipat de raspunsuri !

    Comment


    • Ajunge valva, daca o iei de la reprezentanta.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • Buna ziua,
        Va rog un sfat pentru un mercedes C220 CDI W203 cutie automata 5G tronic (2005), 722.6 (cred). Pana acum am folosit la cutie ulei original MB de culoarea galben. Azi, in reprezentanta, mi-au recomandat pentru cutia mea un ulei A000989680511ATLE care este rosu (MB 236.14). Uleiul galben nu mai exista. Avand in vedere ca din cutia mea se pot scoate numai 4 litri de ulei din 8, ei au recomandat sa schimb 4 litri si dupa 5000 km sa mai schimb 4 litri.

        S-a inventat intre timp vreo procedura sa se scoata toti cei 8 litri? Sau merg pe recomandarea celor din reprezentanta? Multumesc.

        Comment


        • Ce mesaj ciudat, zici că suntem în 2000....cam de când s-a inventat uleiul roșu, a apărut și procedură de împins uleiul vechi din convertizor.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • Originally posted by cl600 View Post
            Ce mesaj ciudat, zici că suntem în 2000....cam de când s-a inventat uleiul roșu, a apărut și procedură de împins uleiul vechi din convertizor.
            Ok, sunt mai in urma. Detaliati va rog putin, cum?

            Este corect ce fac cei din link-ul de mai jos?

            https://forums.mbclub.co.uk/threads/...2-6-box.88418/

            Comment


            • Si, cel mai important, ma puteti indruma spre vreun service/mecanic care face asta?

              Multumesc.

              Comment


              • Înafara că e mai scump sa polizezi șuruburi decât să le iei noi și mai ales că nu au pus foto cu carcasa conectorului schimbata, in rest, e chiar bine.

                Aceleași informații le găsești mult mai curate, pe aici
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • Este normal ca din comutarea P in R sa intampin o forta? se aude si un clancanit. Mentionez ca de cele mai multe ori face asa cand scot masina din garaj (prima atingere este ok) dar dupa ce inchid garajul si ma sui in masina sa plec (dupa 2-3 minute) intampin o rezistenta si trebuie sa fortez sa trec din P in R. Care ar fi cauza? sa las mai mult uleiul sa se incalzeasca? Multumesc

                  Comment


                  • Poate mai degrabă pui frana de serviciu, exact in ordinea explicată în manualul de instrucțiuni, adică înainte să bagi P, când ești în pantă
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • Salut,poti lasa te rog un contact?Am un mercedes cu 7dct si mi-a aparut eroarea p287C

                      Comment


                      • Un sfat va rog: C220 CDI W203, 2005, cutie 5g, la acceleratie lina, in treapta a 2-a, pana la aprox 1400 rpm viteza creste odata cu turatia, apoi pana la aprox 1700 rpm viteza ramane constanta (desi turatia creste), iar la atingerea pragului de 1700-1800 rpm cu o smucitura (mai dura la rece) viteza ajunge din urma turatia motorului.
                        In rest, in alte turatii /alte trepte cutia se comporta normal.
                        Intrebarea este: lock up valve sau direct convertor?

                        Multumesc

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF