Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Cutia automata smuceste la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salutare,

    Deci pana la urma e normal sau nu sa smuceasca 7G / 7G Tronic la rece? E prima mea masina cu cutie automata si nu stiu daca e normal sau nu, poate am asteptari prea mari si anume sa mearga impecabil indiferent de temperatura.
    Am cautat in lung si in lat pe clubmercedes.ro si pe forumuri din afara informati legate de "jerky shifting" al 7G tronic-ului, multe persone plangandu-se de acest aspect. Unii au rezolvat prin software update, altii prin readaptare, iar altii prin a inlocuii valve, bloc valve sau convertizoare + valva responsabila de controlul lock-up cluch-ului.
    Am fost la reprezentata pentru verificare. Pe Star cutia nu avea nici o eroare, mecanicul spunandu-mi sa merg in continuare cu masina ca se va adapta la stilul meu de condus (masina are aproape 1 luna jumate la mine). Problemele cu smuciturile au aparut odata cu frigul, la schimbarea treptelor 1-2 mai ales daca aceleram foarte usor, cum este cazul in Bucuresti in aglomeratie. Odata cu incalzirea motorului, schimbarile devenind complet line, si aici ma refer exact cand ajungea la temperatura optima 90-95 C si nu mai devreme ex 70/80C
    Dupa alti 500 de km se simt ceva mai multe smucituri intre 1-2, 2-3 si la decelerare 3-2, 2-1, la fel pana temperatura motorului ajunge la fix 90- 95 C. Daca e la 80C tot nasol se simte.

    Saptamana viitoare ma duc iar la reprezentata pt verificari. Daca in continuare nu apar erori inregistrate ce e de facut? Asa se comporta? Sa trag de ei sa schimbe ceva?

    Merci!

    Comment


    • #77
      Pe masinile “manuale” cand afara sunt -6, -10 C schimbatorul nu merge mai ciudatel ?? De ce la automata ar trebui sa fie altfel ?
      https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

      Comment


      • #78
        Intr-adevar, cutia manuala merge putin mai "ciudatel" dar isi revine destul de repede chiar daca temperatura este joasa. Pentru o automata, ma asteptam ca dupa ce motorul ajunge sa zicem la 40C si cutia sa mearga perfect, insa la mine nu se intampla asta. Cutia schimba fara smucituri abia dupa ce apa ajunge la 90 - 95C. Nu stiu daca e normal. Si oricum, smuciturile apar si cand sunt 5-6 grade afara.
        E-ul tau la fel face?

        Comment


        • #79
          Nu smuceste sau ceva , se simte cand schimba prima data 2-3 , asta doar iarna ( desi masina sta doar in garaj incalzit).

          La w212 le-am inlocuit dupa 5 ani , pierdeau ulei tampoanele . Pe rand cel din stanga dupa care cel din dreapta . La cutie l-am schimbat preventiv . Dar se si simtea ceva la cutie , nu schimba ca de obicei .
          Dupa inlocuire totul a revenit la normal.
          https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

          Comment


          • #80
            Ma gandesc ca garajul e un avantaj in cazul asta, uleiul din cutie stand si el la o temperatura rezonabila.
            Tampoanele de la motor si cutie le-am schimbat si eu recent, tot 5 ani au tinut si vreo 80k KM, nu erau curse dar se auzea si se simtea o vibratie din caroserie in D. Dupa schimb liniste perfecta. Tare sunt curios daca cele noi o sa mai tina 5 ani (sunt OE schimbate in reprezentanta).

            Comment


            • #81
              Cele noi o sa iti tina in jur de 3 ani cu indulgenta .
              Azi am plecat de la munte spre casa , dupa 2 nopti de stat in parcare , au fost in jur de -16-17 grade noaptea . Am
              stat pe loc cu ea pornita cat sa zic 4-5 minute , dupa care usurel direct pe serpentine . A schimbat mai “tzapan “ sa zic vreo 10 minute .

              Ps : cu garaj ai doar avantaje ...10 grade cand afara sunt -15 , vara nu sta in soare etc
              Last edited by b97dmt; 01-10-2019, 19:31 PM.
              https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

              Comment


              • #82
                Si eu am aceeasi problema. Fara niciun fel de erori, dar clar schimba diferit de cand a venit frigul. I-am schimbat tampoane, i-au facut si readaptare, tot nu schimba ca inainte. Inclusiv un shift destul de rau cu motorul rece rece(erau vreo 2 grade afara) la peste 3000 rpm, cand s-a prins ea ca de fapt trebuia sa schimbe demult.
                Eu cred ca e problema cu acel conductor plate(senzorii), ce nu mi-e clar daca e defectiune de ramas in drum sau ba.

                L.E. Umblu in masina cu icarsoft-ul in speranta ca daca intra in vreun limp mode sa o scot macar pana ajung acasa. Cert e ca nu sunt stocate niciun fel de erori.
                Last edited by sfinx; 01-10-2019, 22:08 PM.

                Comment


                • #83
                  Am gasit un document intersant legat de "troubleshooting" al 7G Tronic-ului - https://f01.justanswer.com/73bbchevy...and_tricks.pdf
                  Se pare ca totusi exista niste pasi clari de diagnostic si ar trebuii urmate niste proceduri clare.

                  Deasemenea legat de aceste smucituri ale cutiei, sa inteleg ca cele mai multe sunt rezultatul functionarii / adaptarii proaste a lock-up cluch-ului si /sau al solenoidului care il actioneaza? In document la pagina 37 arata cum ar trebuii diagonsticate smuciturile - "Jolting"

                  Closing the torque converter lockup clutch (fully closing
                  the torque converter lockup clutch for one ignition
                  sequence)
                  It is possible to activate a "LockUp mode" using Star Diagnosis
                  in order to analyze complaints about vibrations and jolting.
                  In doing so, the torque converter lockup clutch is closed
                  in the regular manner and actuated at maximum pressure
                  during the slip control phase (standard operation). This condition
                  is maintained until a certain vehicle speed is dropped
                  below and then restored when the vehicle starts off again. In
                  the phase of maximum pressure actuation, influences resulting
                  from torque converter lockup clutch control (behavior of
                  solenoid valves, friction linings) are blocked out. This allows
                  the aforementioned complaints to be investigated for their
                  cause and eliminated using the Noise Vibration Harshness
                  diagnostic tree

                  Comment


                  • #84
                    Salutare,

                    Dupa cum v-am spus, urma inca o vizita la dealer pentru diagnosticarea smuciturilor la rece. Zis si facut. S-a pus Star-ul pe masina si s-a gasit ca "aluneca" - "slipping" intre treaba 3 si 4. Tehnicianul a dat jos scutul si spre uimirea mea, uleiul din cutie curgea pe langa garnitura care etanseaza baia de ulei. Ramanand si mai uimit, uleiul care curgea nu era albastru ci rosu :O.

                    Tehnicianul a propus schimbarea uleiul de doua ori cu uleiul care trebuie, cel albastru iar baia de ulei trebuie si ea inlocuita pentru ca e stramba (nu s-au strans suruburile corect, de acceea si curge). Deasemenea mi-a comunicat ca dupa primul schimb se va lasa cutia fara filtru si ca trebuie sa merg 200 - 300 km dupa care se face din nou un schimb. Bineinteles ca toata afacerea e pe banii clientului desi masina se afla in garantie. Nu am fost de acord cu acest lucru deoarece la ultimul service (facut de catre dealerul din DE) s-a schimbat si uleiul de la cutie cu unul neportrivit - cel rosu cu norma 236.14 (am cerut dealerului din DE factura si scrie clar GETR OL - 236.14). Momentan am un caz deschis cu MB pe situatia asta.

                    As vrea sa stiu de la cei care aveti mai multa experita cu cutiile astea, daca ce mi-a recomandat tehnicianul (sa se mearga 2-300 Km fara filtru) este o recomandare buna, si daca cele doua schimburi de ulei sunt suficiente pentru a curata sistemul.
                    Deasemenea ce sanse sunt sa-mi fi stricat si ceva prin cutie? Mentionez ca s-a mers cam 2800 Km cu uleiul rosu. Intrebarea asta i-am pus-o si mecanicului, care mi-a raspuns ca daca nu gasim pilitura sau ramasite din discuri in baie, am 95 % sanse sa nu am probleme pe viitor.

                    Merci!

                    Comment


                    • #85
                      Sub nici o forma sa nu accepți sa mergi fara filtru. Filtrul are si rol de sorb, astfel la primul viraj rămâne cutia pe uscat...

                      Filtrul este ieftin, treaba cu schimbatul uleiului de doua ori, merită făcută.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



                      https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #86
                        Merci de info! Si eu ma gandeam sa le cer sa-mi puna filtru, avand in vedere ca are rol de sorb o sa-l pun clar.
                        E adevarat ce a zis mecanicul ca daca nu se gaseste span / pilitura si alte ramasite prin baia de ulei si magneti, cutia scapa fara probleme? Ce inseama ca aluneca / slipping? E Grav? Vreo piesa interna s-a defectat? Sau poate sa fie din cauza ca nu mai e suficient ulei in cutie?

                        Comment


                        • #87
                          Înseamna că unul dintre clutch-uri se incarca mai greu și își face treabă mai târziu, din cauza lipsei uleiului sau al vreunei garnituri . Si da, dacă nu ai span, mergi mai departe. Toate facturile le faci regres la Junge Sterne
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



                          https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #88
                            Merci frumos de raspuns!

                            Comment


                            • #89
                              Salutare

                              Am revenit cu pareri dupa cele doua schimburi de ulei. Cutia schimba foarte bine la cald, treptele de la 2 in sus nu se simt deloc, iar treapta 1-2 se simte foarte usor poate 15 - 20 % din timp. In rest e foarte ok la trecerile intre trepte. In primele minute, la rece se simte usor cum schimba 1-2 si 2-3, parca e un pic mai lenta.

                              Imediat dupa ce am schimbat pentru prima data uleiul, in primii 50 de km smucea la schimbarea 1-2, 2-3 si la decelerare 3-2, 2-1, dar cu parcursul kilometrilor cutia schimba din ce in ce mai bine, adaptarea in mers chiar isi treaba. Dupa primul schimb am mers cam 500 de km si pot zice ca dupa 150 de km se comporta cum e si acum.

                              Comment


                              • #90
                                Dupa cum am mai scris pe undeva pe aici pe forum, si la mine, sunt acele smucituri cand schimba din 2-3, cand afara sunt in jur de 0 grade. La fel cateodata, la oprirea din mers scutura. Masina e w204 07/2014. Trebuie sa schimb uleiul si filtrele la motor, si ma gandeam cu oceasta ocazie sa schimb si uleiul la cutie. Din istoric nu-mi dau seama daca a fost schimbat , cand, cum. Imi apar doar service A si service B si informatii de placute/discuri si ceva de stergator.

                                Intrebarea mea este: De ce cantitate de ulei am nevoie, pentru un schimb corect, eventual procedura recomadata de producator.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF