Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia automata smuceste la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la_coste
    replied
    Un sfat va rog: C220 CDI W203, 2005, cutie 5g, la acceleratie lina, in treapta a 2-a, pana la aprox 1400 rpm viteza creste odata cu turatia, apoi pana la aprox 1700 rpm viteza ramane constanta (desi turatia creste), iar la atingerea pragului de 1700-1800 rpm cu o smucitura (mai dura la rece) viteza ajunge din urma turatia motorului.
    In rest, in alte turatii /alte trepte cutia se comporta normal.
    Intrebarea este: lock up valve sau direct convertor?

    Multumesc

    Leave a comment:


  • catalin2187
    replied
    Salut,poti lasa te rog un contact?Am un mercedes cu 7dct si mi-a aparut eroarea p287C

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Poate mai degrabă pui frana de serviciu, exact in ordinea explicată în manualul de instrucțiuni, adică înainte să bagi P, când ești în pantă

    Leave a comment:


  • ambivalent
    replied
    Este normal ca din comutarea P in R sa intampin o forta? se aude si un clancanit. Mentionez ca de cele mai multe ori face asa cand scot masina din garaj (prima atingere este ok) dar dupa ce inchid garajul si ma sui in masina sa plec (dupa 2-3 minute) intampin o rezistenta si trebuie sa fortez sa trec din P in R. Care ar fi cauza? sa las mai mult uleiul sa se incalzeasca? Multumesc

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Înafara că e mai scump sa polizezi șuruburi decât să le iei noi și mai ales că nu au pus foto cu carcasa conectorului schimbata, in rest, e chiar bine.

    Aceleași informații le găsești mult mai curate, pe aici

    Leave a comment:


  • la_coste
    replied
    Si, cel mai important, ma puteti indruma spre vreun service/mecanic care face asta?

    Multumesc.

    Leave a comment:


  • la_coste
    replied
    Originally posted by cl600 View Post
    Ce mesaj ciudat, zici că suntem în 2000....cam de când s-a inventat uleiul roșu, a apărut și procedură de împins uleiul vechi din convertizor.
    Ok, sunt mai in urma. Detaliati va rog putin, cum?

    Este corect ce fac cei din link-ul de mai jos?

    https://forums.mbclub.co.uk/threads/...2-6-box.88418/

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Ce mesaj ciudat, zici că suntem în 2000....cam de când s-a inventat uleiul roșu, a apărut și procedură de împins uleiul vechi din convertizor.

    Leave a comment:


  • la_coste
    replied
    Buna ziua,
    Va rog un sfat pentru un mercedes C220 CDI W203 cutie automata 5G tronic (2005), 722.6 (cred). Pana acum am folosit la cutie ulei original MB de culoarea galben. Azi, in reprezentanta, mi-au recomandat pentru cutia mea un ulei A000989680511ATLE care este rosu (MB 236.14). Uleiul galben nu mai exista. Avand in vedere ca din cutia mea se pot scoate numai 4 litri de ulei din 8, ei au recomandat sa schimb 4 litri si dupa 5000 km sa mai schimb 4 litri.

    S-a inventat intre timp vreo procedura sa se scoata toti cei 8 litri? Sau merg pe recomandarea celor din reprezentanta? Multumesc.

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Ajunge valva, daca o iei de la reprezentanta.

    Leave a comment:


  • gabyuuu
    replied
    Salut!
    Detin un Mercedes C Class W204 2007 c220D 5G Tronic. Dimineata la rece ( sub ~12 grade ), pentru primii 2km, maxim, atunci cand vreau sa accelerez un pic si apoi sa mentin pedala fixa sau sa accelerez mai domol incepe sa fluctueze turatiile (se vede mai bine in video: https://m.youtube.com/watch?v=K-kStr...utu.be&t=1m47s ).
    Din ce am citit ar trebui sa schimb/curat blocul hidraulic plus valva hidraulica inainte de a schimba si convertizorul. Se recomanda ambele sau sa incep doar cu blocul hidraulic?
    Mersi anticipat de raspunsuri !

    Leave a comment:


  • grizzlee
    replied
    La numarul asta de km nu se face schimb de ulei/filtre si alte operatii la cutia de viteze. Ar trebui sa preia reprezentanta reparatia pe garantie.
    E trist ca la numarul asta de km iti face asa probleme mari. MB nu mai e ce a fost.

    Leave a comment:


  • Bogdan99
    replied
    Din pacate ingros si eu randurile celor care au probleme cu smucitul cutiei la rece. Pe scurt, W205 fabr 2018 (inainte de facelift), 27.000 km. Am achizitionat-o in aprilie 2019 de la reprezentanta Mercedes din Germania. In Romania am aflat ca la 2000km (iunie 2018) i s-a schimbat cutia de viteze (selectorul electronic cica a fost defect si au schimbat toata cutia). Cutia este de tip 9G. Problemele mele sunt dupa cum urmeaza (au aparut odata cu venirea frigului):

    La schimbarea de viteze pe modul normal (confort), in special la trecerea din viteza a doua intr-a treia, la viteza relativ constanta, cand se trece intr-a treia se simte ca si cum cutia nu ar debraia complet, dand un mic impuls inainte (fara sa se apese acceleratia creste viteza cu 1-2 km/h). Am sesizat acest comportament si la rulare cu viteza constanta, dar si la frana de motor (piciorul luat complet de pe acceleratie), cand, dupa o rulare fara acceleratie timp de cateva secunde, masina trece din treapta a doua intr-a treia, si chiar cand te astepti sa incetineasca din ce in ce mai mult (deoarece piciorul nu atinge pedala de acceleratie), masina accelereaza usor la schimbarea in treapta a 3-a.

    Alt simptom sesizat este accelerarea in anumite situatii (viteza mica, 20 – 30 km/h, oras, viraj in intersectie la 90 de grade) – cand incep sa accelerez usor nu se intampla nimic, apas pedala putin mai tare si brusc masina smuceste, ca si cum nu ar fi detectat acceleratia initiala, si cand am apasat mai mult ar interpreta ca si cum vreau sa accelerez mai puternic.

    Alt simptom este ca, uneori, dupa ce urc in masina si pornesc motorul, cuplez pe Drive sau Reverse, in functie de situatie, cu piciorul pe frana, iar cuplarea treptei de viteze este insotita de o smucitura puternica. Frana de mana este in permanenta trasa cand masina este parcata. Aceasta smucitura destul de puternica apare doar uneori.

    Masina este in garantie pana in aprilie 2020 si urmeaza sa fac programare la reprezentanta. Tinand cont ca masina a avut cutia inlocuita in garantie, si ca este inca in garantie, ar trebui sa faca ei tot? Sau au voie sa ma "incalte" cu schimb ulei + manopere + alte chestii de genul?

    Multumesc anticipat pentru orice informatie sau sfat.

    Leave a comment:


  • Radu_G
    replied
    Sunt si magazine care vand piese originale, nu doar reprezentantele.

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Pompa suplimentara de ulei, are două garnituri, scumpe dar foarte importante.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF