Salutare,
Deci pana la urma e normal sau nu sa smuceasca 7G / 7G Tronic la rece? E prima mea masina cu cutie automata si nu stiu daca e normal sau nu, poate am asteptari prea mari si anume sa mearga impecabil indiferent de temperatura.
Am cautat in lung si in lat pe clubmercedes.ro si pe forumuri din afara informati legate de "jerky shifting" al 7G tronic-ului, multe persone plangandu-se de acest aspect. Unii au rezolvat prin software update, altii prin readaptare, iar altii prin a inlocuii valve, bloc valve sau convertizoare + valva responsabila de controlul lock-up cluch-ului.
Am fost la reprezentata pentru verificare. Pe Star cutia nu avea nici o eroare, mecanicul spunandu-mi sa merg in continuare cu masina ca se va adapta la stilul meu de condus (masina are aproape 1 luna jumate la mine). Problemele cu smuciturile au aparut odata cu frigul, la schimbarea treptelor 1-2 mai ales daca aceleram foarte usor, cum este cazul in Bucuresti in aglomeratie. Odata cu incalzirea motorului, schimbarile devenind complet line, si aici ma refer exact cand ajungea la temperatura optima 90-95 C si nu mai devreme ex 70/80C
Dupa alti 500 de km se simt ceva mai multe smucituri intre 1-2, 2-3 si la decelerare 3-2, 2-1, la fel pana temperatura motorului ajunge la fix 90- 95 C. Daca e la 80C tot nasol se simte.
Saptamana viitoare ma duc iar la reprezentata pt verificari. Daca in continuare nu apar erori inregistrate ce e de facut? Asa se comporta? Sa trag de ei sa schimbe ceva?
Merci!
Deci pana la urma e normal sau nu sa smuceasca 7G / 7G Tronic la rece? E prima mea masina cu cutie automata si nu stiu daca e normal sau nu, poate am asteptari prea mari si anume sa mearga impecabil indiferent de temperatura.
Am cautat in lung si in lat pe clubmercedes.ro si pe forumuri din afara informati legate de "jerky shifting" al 7G tronic-ului, multe persone plangandu-se de acest aspect. Unii au rezolvat prin software update, altii prin readaptare, iar altii prin a inlocuii valve, bloc valve sau convertizoare + valva responsabila de controlul lock-up cluch-ului.
Am fost la reprezentata pentru verificare. Pe Star cutia nu avea nici o eroare, mecanicul spunandu-mi sa merg in continuare cu masina ca se va adapta la stilul meu de condus (masina are aproape 1 luna jumate la mine). Problemele cu smuciturile au aparut odata cu frigul, la schimbarea treptelor 1-2 mai ales daca aceleram foarte usor, cum este cazul in Bucuresti in aglomeratie. Odata cu incalzirea motorului, schimbarile devenind complet line, si aici ma refer exact cand ajungea la temperatura optima 90-95 C si nu mai devreme ex 70/80C
Dupa alti 500 de km se simt ceva mai multe smucituri intre 1-2, 2-3 si la decelerare 3-2, 2-1, la fel pana temperatura motorului ajunge la fix 90- 95 C. Daca e la 80C tot nasol se simte.
Saptamana viitoare ma duc iar la reprezentata pt verificari. Daca in continuare nu apar erori inregistrate ce e de facut? Asa se comporta? Sa trag de ei sa schimbe ceva?
Merci!
Comment