Merci de info! Si eu ma gandeam sa le cer sa-mi puna filtru, avand in vedere ca are rol de sorb o sa-l pun clar.
E adevarat ce a zis mecanicul ca daca nu se gaseste span / pilitura si alte ramasite prin baia de ulei si magneti, cutia scapa fara probleme? Ce inseama ca aluneca / slipping? E Grav? Vreo piesa interna s-a defectat? Sau poate sa fie din cauza ca nu mai e suficient ulei in cutie?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Cutia automata smuceste la rece
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
-
Sub nici o forma sa nu accepți sa mergi fara filtru. Filtrul are si rol de sorb, astfel la primul viraj rămâne cutia pe uscat...
Filtrul este ieftin, treaba cu schimbatul uleiului de doua ori, merită făcută.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Salutare,
Dupa cum v-am spus, urma inca o vizita la dealer pentru diagnosticarea smuciturilor la rece. Zis si facut. S-a pus Star-ul pe masina si s-a gasit ca "aluneca" - "slipping" intre treaba 3 si 4. Tehnicianul a dat jos scutul si spre uimirea mea, uleiul din cutie curgea pe langa garnitura care etanseaza baia de ulei. Ramanand si mai uimit, uleiul care curgea nu era albastru ci rosu :O.
Tehnicianul a propus schimbarea uleiul de doua ori cu uleiul care trebuie, cel albastru iar baia de ulei trebuie si ea inlocuita pentru ca e stramba (nu s-au strans suruburile corect, de acceea si curge). Deasemenea mi-a comunicat ca dupa primul schimb se va lasa cutia fara filtru si ca trebuie sa merg 200 - 300 km dupa care se face din nou un schimb. Bineinteles ca toata afacerea e pe banii clientului desi masina se afla in garantie. Nu am fost de acord cu acest lucru deoarece la ultimul service (facut de catre dealerul din DE) s-a schimbat si uleiul de la cutie cu unul neportrivit - cel rosu cu norma 236.14 (am cerut dealerului din DE factura si scrie clar GETR OL - 236.14). Momentan am un caz deschis cu MB pe situatia asta.
As vrea sa stiu de la cei care aveti mai multa experita cu cutiile astea, daca ce mi-a recomandat tehnicianul (sa se mearga 2-300 Km fara filtru) este o recomandare buna, si daca cele doua schimburi de ulei sunt suficiente pentru a curata sistemul.
Deasemenea ce sanse sunt sa-mi fi stricat si ceva prin cutie? Mentionez ca s-a mers cam 2800 Km cu uleiul rosu. Intrebarea asta i-am pus-o si mecanicului, care mi-a raspuns ca daca nu gasim pilitura sau ramasite din discuri in baie, am 95 % sanse sa nu am probleme pe viitor.
Merci!
Leave a comment:
-
Am gasit un document intersant legat de "troubleshooting" al 7G Tronic-ului - https://f01.justanswer.com/73bbchevy...and_tricks.pdf
Se pare ca totusi exista niste pasi clari de diagnostic si ar trebuii urmate niste proceduri clare.
Deasemenea legat de aceste smucituri ale cutiei, sa inteleg ca cele mai multe sunt rezultatul functionarii / adaptarii proaste a lock-up cluch-ului si /sau al solenoidului care il actioneaza? In document la pagina 37 arata cum ar trebuii diagonsticate smuciturile - "Jolting"
Closing the torque converter lockup clutch (fully closing
the torque converter lockup clutch for one ignition
sequence)
It is possible to activate a "LockUp mode" using Star Diagnosis
in order to analyze complaints about vibrations and jolting.
In doing so, the torque converter lockup clutch is closed
in the regular manner and actuated at maximum pressure
during the slip control phase (standard operation). This condition
is maintained until a certain vehicle speed is dropped
below and then restored when the vehicle starts off again. In
the phase of maximum pressure actuation, influences resulting
from torque converter lockup clutch control (behavior of
solenoid valves, friction linings) are blocked out. This allows
the aforementioned complaints to be investigated for their
cause and eliminated using the Noise Vibration Harshness
diagnostic tree
Leave a comment:
-
Si eu am aceeasi problema. Fara niciun fel de erori, dar clar schimba diferit de cand a venit frigul. I-am schimbat tampoane, i-au facut si readaptare, tot nu schimba ca inainte. Inclusiv un shift destul de rau cu motorul rece rece(erau vreo 2 grade afara) la peste 3000 rpm, cand s-a prins ea ca de fapt trebuia sa schimbe demult.
Eu cred ca e problema cu acel conductor plate(senzorii), ce nu mi-e clar daca e defectiune de ramas in drum sau ba.
L.E. Umblu in masina cu icarsoft-ul in speranta ca daca intra in vreun limp mode sa o scot macar pana ajung acasa. Cert e ca nu sunt stocate niciun fel de erori.Last edited by sfinx; 01-10-2019, 22:08 PM.
Leave a comment:
-
Cele noi o sa iti tina in jur de 3 ani cu indulgenta.
Azi am plecat de la munte spre casa , dupa 2 nopti de stat in parcare , au fost in jur de -16-17 grade noaptea . Am
stat pe loc cu ea pornita cat sa zic 4-5 minute , dupa care usurel direct pe serpentine . A schimbat mai “tzapan “ sa zic vreo 10 minute .
Ps : cu garaj ai doar avantaje ...10 grade cand afara sunt -15 , vara nu sta in soare etcLast edited by b97dmt; 01-10-2019, 19:31 PM.
Leave a comment:
-
Ma gandesc ca garajul e un avantaj in cazul asta, uleiul din cutie stand si el la o temperatura rezonabila.
Tampoanele de la motor si cutie le-am schimbat si eu recent, tot 5 ani au tinut si vreo 80k KM, nu erau curse dar se auzea si se simtea o vibratie din caroserie in D. Dupa schimb liniste perfecta. Tare sunt curios daca cele noi o sa mai tina 5 ani (sunt OE schimbate in reprezentanta).
Leave a comment:
-
Nu smuceste sau ceva , se simte cand schimba prima data 2-3 , asta doar iarna ( desi masina sta doar in garaj incalzit).
La w212 le-am inlocuit dupa 5 ani , pierdeau ulei tampoanele . Pe rand cel din stanga dupa care cel din dreapta . La cutie l-am schimbat preventiv . Dar se si simtea ceva la cutie , nu schimba ca de obicei .
Dupa inlocuire totul a revenit la normal.
Leave a comment:
-
Intr-adevar, cutia manuala merge putin mai "ciudatel" dar isi revine destul de repede chiar daca temperatura este joasa. Pentru o automata, ma asteptam ca dupa ce motorul ajunge sa zicem la 40C si cutia sa mearga perfect, insa la mine nu se intampla asta. Cutia schimba fara smucituri abia dupa ce apa ajunge la 90 - 95C. Nu stiu daca e normal. Si oricum, smuciturile apar si cand sunt 5-6 grade afara.
E-ul tau la fel face?
Leave a comment:
-
Pe masinile “manuale” cand afara sunt -6, -10 C schimbatorul nu merge mai ciudatel ?? De ce la automata ar trebui sa fie altfel ?
Leave a comment:
-
Salutare,
Deci pana la urma e normal sau nu sa smuceasca 7G / 7G Tronic la rece? E prima mea masina cu cutie automata si nu stiu daca e normal sau nu, poate am asteptari prea mari si anume sa mearga impecabil indiferent de temperatura.
Am cautat in lung si in lat pe clubmercedes.ro si pe forumuri din afara informati legate de "jerky shifting" al 7G tronic-ului, multe persone plangandu-se de acest aspect. Unii au rezolvat prin software update, altii prin readaptare, iar altii prin a inlocuii valve, bloc valve sau convertizoare + valva responsabila de controlul lock-up cluch-ului.
Am fost la reprezentata pentru verificare. Pe Star cutia nu avea nici o eroare, mecanicul spunandu-mi sa merg in continuare cu masina ca se va adapta la stilul meu de condus (masina are aproape 1 luna jumate la mine). Problemele cu smuciturile au aparut odata cu frigul, la schimbarea treptelor 1-2 mai ales daca aceleram foarte usor, cum este cazul in Bucuresti in aglomeratie. Odata cu incalzirea motorului, schimbarile devenind complet line, si aici ma refer exact cand ajungea la temperatura optima 90-95 C si nu mai devreme ex 70/80C
Dupa alti 500 de km se simt ceva mai multe smucituri intre 1-2, 2-3 si la decelerare 3-2, 2-1, la fel pana temperatura motorului ajunge la fix 90- 95 C. Daca e la 80C tot nasol se simte.
Saptamana viitoare ma duc iar la reprezentata pt verificari. Daca in continuare nu apar erori inregistrate ce e de facut? Asa se comporta? Sa trag de ei sa schimbe ceva?
Merci!
Leave a comment:
-
Cutiile 7g nu se reseteaza, nici cu YouTube, nici cu tester, au o alta logica mult mai avansata.
Colegul Popeye, a preluat toți clienții noștri sub Euro6,
Dai click pe numele oricărui membru și apeși "About", astfel apar informațiile private, prăvălia, site-ul, etc.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Mersi mult cl600.
Apropo, o sa fie nevoie sa schimb filtrele si uleiul la motor peste vreo 8000 km.
As vrea sa vin la tine daca se poate, eventual sa ma ajuti si cu schimbul de tampoane la motor si cutie , daca va fi cazul si de asemenea m-ar interesa sa imi spui si cum ti se pare ca ar functiona masina pe partea de distributie...nu scoate vreun sunet insa as vrea sa fiu sigur ca nu trebuie schimbat lantul sau intinzatorul deoarece masina are 180.000 km.
P.s Am incercat sa aflu date de contact sau un site insa nu am avut acces la informatii legate de tine, poate din cauza faptului ca sunt membru nou, asa ca te rog daca imi poti scrie in privat cum te pot gasi.
De asemenea as mai avea o nelamurire legata de cutie.I-am facut o resetare cum am vazut pe net, cu pedala de acceleratie calcata la maxim pt aproximativ 20 sec si vroiam sa stiu care este opinia ta.Ajuta cutia sa functioneze mai bine sau doar isi reseteaza parametrii la care schimba vitezele?
Multumesc.Last edited by AlexuC220; 01-08-2019, 20:57 PM.
Leave a comment:
-
Masinile se parcheaza impreuna cu frana de parcare trasa, fie ca e iarna sau nu. Abia dupa cuplarea franei, se ridica piciorul de pe pedala de frana - atunci masina nu se va mai misca putin pana sa se blocheze in pintenul 'P". Mai ales in panta...
La pornire, prima data piciorul pe frana, se aplica "D" sau 'R' se scoate frana de mana/picior si pleci.
Daca aveti chef, puteti incerca orice model actual cu frana de mana electrica, care se cupleaza si se decupleaza singura exact asa.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Multumim pentru recomandari b97dmt.
Imi poti spune daca tragi si frana de mana cand o lasi parcata? Eventual si pe timp de iarna?
Eu evit sa o las trasa iarna pentru ca mi-e frica sa nu se lipeasca placutele de discuri, mai ales ca eu nu o folosesc zilnic dar am auzit ca nu sunt probleme daca tragi si frana de mana.
De asemenea, e problema mare pentru cutie atunci cand se mai misca masina putin pana se opreste, dupa ce o bag in park? Ca si cum as lasa in viteza o masina cu manuala si se mai misca ea putin pana se blocheaza.
Multumesc.
Leave a comment:
Leave a comment: