Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia automata smuceste la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jetway
    replied
    Salutare! A fost schimbata o singura garnitura, cea de la baia de ulei ~ 50 de lei. Pararea mea e sa le ceri explicatii si sa nu cauti sa iei ceva aftermarket daca ai nevoie de garniturile respective.

    Leave a comment:


  • soryno
    replied
    Originally posted by jetway View Post
    Banuiesc ca ai 7G Tronic Plus avand in vedere ca masina este dupa 2011. Schimbul se face la 125k KM sau la 5 ani, deci daca nu ai km astia si service-ul s-a facut la dealer, cam acum ar veni momentul sa-l schimbi. Din ce am inteles masina genereaza un cod de revizie iar dupa acel cod se fac mentenantele printre care si schimbul de ulei la CVA.

    Ca si cantitate ai nevoie de 9 litri, ulei albastru cu norma 236.15. Procedura ar fi cam urmatoarea:

    1 - se desface busonul de la baia de ulei a cutiei si se scurge uleiul.
    2 - se da baia de ulei jos si se schimba filtrul
    3 - pentru a goli convertizorul, se da jos pompa auxiliara electrica si se mai desface pe acolo cate ceva (nu am vazut foarte clar ce si cum)
    5 - se schimba garnitura de la baie, se monteaza baia inapoi si se pun suruburi noi care am impresia ca se strang la 6nm dupa care inca 90 grade.
    6 - se pompeaza cei 9 litri de ulei in cutie pe la busonul de la baie
    7 - pornesti masina cu Star-ul conectat si astepti ca temperatura uleiului sa ajuga la ~ 40 C
    8 - desfaci din nou busonul de la baie si lasi sa curga ulei pana nu mai vine cu presiune, jetul de ulei e cumva cu intreruperi dupa care se pune busonul inapoi.

    Daca am gresit / omis ceva, rog pe cei care se pricep mai bine sa ma corecteze

    Daca cauti pe Google pe forumuri din strainatate o sa gasesti ceva info, deasemenea si pe Youtube. Insa dupa cum ti-am zis si mai sus, merita sa faci schimbul la reprezentata, nu e chiar o avere (~ 1300 lei, poti cere oferta pe mail la dealer) iar daca pui ulei necorespunzator sau procedura nu se urmareste cu siguranta o sa ai probleme.

    Cheers!
    Salut. Am cerut si eu o oferta la Autoklass pentru revizie la cutie 7G plus la un w204 din 2011 cu 96000 km si in oferta mi-au trecut si doua garnituri pompa suplimentara 368 LEI. M-am uitat la magazinele de piese dar nu am gasit garniturile sa vad un pret comparativ. Au fost schimbate si la tine ?

    Leave a comment:


  • Klahan
    replied
    Trebuie reparat sau inlocuit conductor plate. Da un search pe ebay. Si eu am aceeasi problema.

    Leave a comment:


  • hremus
    replied
    Eu nu le-am schimbat. Dar ce legatura au cu modul in care schimba cutia ?

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Tampoane motor si cutie ? Astea se cam duc in 5 ani .

    Leave a comment:


  • hremus
    replied
    Pana la urma am facut schimbul de ulei la cutie 7G plus. Ulei albastru 236.16 . Am luat 10 litri (gasisem undeva ca ar intra 9,7litri). Mie mi-au intrat 9,3 (presupun ca restul de 0,4 au fost ce a ramas in racitor si conducte). Procedura destul de simpla. Demontat baia, golit vreo 3-4 litri, apoi demontat pompa electrica auxiliara, invartit de motor pana busonul de golire al convertizorului a venit la gaura. De aici a iesit restul , destul de mult. Am pus buson nou la convertizor. Filtru nou, garnitira, curatat baia , etc. Am montat la loc, si am pompat 6 litri ulei, pornit motor, apoi inca 3, apoi pornit motor din nou, apoi inca 0,5(ca adat ducea pompa). Pornit motor, asteptat ca temperatura uleiului sa ajunga la 45grade, facut nivelul si cam atat.
    De schimbat schimba ceva mai bine, adica e oarecum mai ferma, nu mai ai senzatia aia de patinare. In ceea ce priveste smuciturile, in primele 2 zile credeam ca au disparut. Doar am crezut, Ele exista si acum , dar s-au diminuat semnificativ. Deocamdata ii dau pace ...Sa vedem la iarna cum se comporta.

    Leave a comment:


  • weroGT
    replied

    poate este de ajutor cuiva .
    salutari
    Last edited by Florin_WES; 09-01-2019, 19:16 PM. Reason: Respectă regulile generale de postare!

    Leave a comment:


  • weroGT
    replied
    salutari , dupa multe cautari .. nu prea am gasit ce vroiam ,,, asa ca intreb,
    ce cod OEM are piesa y3/6y6 ?
    codul cutiei
    Transmission 722699 06 229589
    c200 cdi 2005.
    multumesc !
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Florin_WES; 08-31-2019, 00:12 AM. Reason: Respectă regulile generale de postare!

    Leave a comment:


  • jetway
    replied
    Nu stiu sa iti zic ce cutie ai, nu sunt mecanic, dar poti afla daca dai un mail la dealer si le ceri o oferta pentru schimbul de ulei, chiar vezi ce cantitate si ce fel de ulei iti trebuie (iti vor cere VIN-ul). Daca zici ca service-ul s-a facut la dealer, ar fi trebuit sa-l fi schimbat pana acum cel putin odata pana acum. Daca nu gasesti pe istoricul care il ai, poti sa intrebi la reprezentanta ce s-a intamplat.

    Eu am un w204 din 08/2013 cu 7G Plus. Probabil ca si a ta e la fel. Procedura de schimbare a uleiului e cea de mai sus - am asistat de 2 ori la dealer cand am facut-o. Am uitat sa mentionez ca in momentul in care se da jos baia de ulei, aceasta trebuie si curatata, la fel si magnetii. In baie exista si un stutz de nivel, trebuie schimbat la fiecare revizie.

    Daca nu s-a facut schimbul, nu cred ca ii e prea bine cutiei. Iti dai seama ca uleiul ala a pierdut din proprietati in timp. Daca cauti ceva documentatie despre principiul de functionare a cutiei automate o sa vezi ca exista in interiorul ei niste pachete de discuri imbibate in ulei care se freaca intre ele in momentul schimbarii vitezelor si cand cupleaza lock-up clutch-ul. Daca uleiul nu-si mai face treaba sau nu e cantitatea suficienta, intervine uzura prematura.
    La fel si problemele in blocul de valve, uleiul face depuneri cu cat e mai vechi, ceea ce va ingreuna functionarea si va fi destul de greu sa il cureti fara sa il demontezi.

    FYI, mai poti gasi pe forum un alt topic destul de interesant in care s-a explicat in detaliu despre cutii si cat de important este service-ul la timp si corect facut (fluide si procedura de schimb). Service-ul cutiei e chiar mai important decat cel al motorului.

    Referitor la codurile de revizie, cred se pot decoda doar cu Star, posibil sa fie nevoie si de conectivitate cu serverele MB (poate te ajuta vreun coleg care are mai multe info)

    Leave a comment:


  • hremus
    replied
    Cutia este asta: 722908 05 358019. Masina tocmai a tecut azi de 228000 km. A avut doar service-uri la reprezentanta. Acum am vazut si eu destule tutoriale pe youtube dar ... fiecare cu procedura lui. Acum nu stiu cat de corecte sunt.
    Merita sa schimb acum uleiul (avand in vedere smuciturile pe care le face uneori la rece) sau sa mai astept pana la 250000 cand ar trebui sa fac service B?

    Referitor la codurile de revizie , unde as putea gasi informatii despre ele, fiecare ce reprezinta. Am gasit ceva pe bord dar nu stiu ce reprezinta.

    Leave a comment:


  • jetway
    replied
    Banuiesc ca ai 7G Tronic Plus avand in vedere ca masina este dupa 2011. Schimbul se face la 125k KM sau la 5 ani, deci daca nu ai km astia si service-ul s-a facut la dealer, cam acum ar veni momentul sa-l schimbi. Din ce am inteles masina genereaza un cod de revizie iar dupa acel cod se fac mentenantele printre care si schimbul de ulei la CVA.

    Ca si cantitate ai nevoie de 9 litri, ulei albastru cu norma 236.15. Procedura ar fi cam urmatoarea:

    1 - se desface busonul de la baia de ulei a cutiei si se scurge uleiul.
    2 - se da baia de ulei jos si se schimba filtrul
    3 - pentru a goli convertizorul, se da jos pompa auxiliara electrica si se mai desface pe acolo cate ceva (nu am vazut foarte clar ce si cum)
    5 - se schimba garnitura de la baie, se monteaza baia inapoi si se pun suruburi noi care am impresia ca se strang la 6nm dupa care inca 90 grade.
    6 - se pompeaza cei 9 litri de ulei in cutie pe la busonul de la baie
    7 - pornesti masina cu Star-ul conectat si astepti ca temperatura uleiului sa ajuga la ~ 40 C
    8 - desfaci din nou busonul de la baie si lasi sa curga ulei pana nu mai vine cu presiune, jetul de ulei e cumva cu intreruperi dupa care se pune busonul inapoi.

    Daca am gresit / omis ceva, rog pe cei care se pricep mai bine sa ma corecteze

    Daca cauti pe Google pe forumuri din strainatate o sa gasesti ceva info, deasemenea si pe Youtube. Insa dupa cum ti-am zis si mai sus, merita sa faci schimbul la reprezentata, nu e chiar o avere (~ 1300 lei, poti cere oferta pe mail la dealer) iar daca pui ulei necorespunzator sau procedura nu se urmareste cu siguranta o sa ai probleme.

    Cheers!

    Leave a comment:


  • hremus
    replied
    Dupa cum am mai scris pe undeva pe aici pe forum, si la mine, sunt acele smucituri cand schimba din 2-3, cand afara sunt in jur de 0 grade. La fel cateodata, la oprirea din mers scutura. Masina e w204 07/2014. Trebuie sa schimb uleiul si filtrele la motor, si ma gandeam cu oceasta ocazie sa schimb si uleiul la cutie. Din istoric nu-mi dau seama daca a fost schimbat , cand, cum. Imi apar doar service A si service B si informatii de placute/discuri si ceva de stergator.

    Intrebarea mea este: De ce cantitate de ulei am nevoie, pentru un schimb corect, eventual procedura recomadata de producator.

    Leave a comment:


  • jetway
    replied
    Salutare

    Am revenit cu pareri dupa cele doua schimburi de ulei. Cutia schimba foarte bine la cald, treptele de la 2 in sus nu se simt deloc, iar treapta 1-2 se simte foarte usor poate 15 - 20 % din timp. In rest e foarte ok la trecerile intre trepte. In primele minute, la rece se simte usor cum schimba 1-2 si 2-3, parca e un pic mai lenta.

    Imediat dupa ce am schimbat pentru prima data uleiul, in primii 50 de km smucea la schimbarea 1-2, 2-3 si la decelerare 3-2, 2-1, dar cu parcursul kilometrilor cutia schimba din ce in ce mai bine, adaptarea in mers chiar isi treaba. Dupa primul schimb am mers cam 500 de km si pot zice ca dupa 150 de km se comporta cum e si acum.

    Leave a comment:


  • jetway
    replied
    Merci frumos de raspuns!

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Înseamna că unul dintre clutch-uri se incarca mai greu și își face treabă mai târziu, din cauza lipsei uleiului sau al vreunei garnituri . Si da, dacă nu ai span, mergi mai departe. Toate facturile le faci regres la Junge Sterne

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF