Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia automata smuceste la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • andreidorneanu
    replied
    abia a fost schimbat la reprezentanta.....iar mai nou cand tin apasata frana in Drive se simte o vibratie ...

    Leave a comment:


  • broscutza2001
    replied
    Cati km are masina si cand a fost schimbat ultima data uleiul?

    Leave a comment:


  • andreidorneanu
    replied
    Buna ziua....am un ML300 w164 din 2010 so dimineata cand uleiul este rece cutia smuceste la schimbare....doar pana cand se incalzeste uleiul....stie cineva care ar fi cauza....?

    Leave a comment:


  • grigore stefan
    replied
    In jur de 250-300€

    Leave a comment:


  • Catalin1902
    replied
    Si cam cat ar costa reparatia unui convertizor?

    Leave a comment:


  • bodo0202
    replied
    Originally posted by broscutza2001 View Post
    De reparat o repar oricum insa nu am decis daca sa iau nou comvertizor sau sa il fac pe al meu.Reparatia o voi face in Bucuresti in luna august.Daca desfaci blocul de valve pune ceva poze si explica si procedura sa impartasim cu toata lumea cu siguranta vor fi de folos toate aceste informatii!
    Bine inteles ca voi posta. Dupa ce m-am informat saptamani intregi pe internet (forum /youtoube), referitor la defectul meu (cutia smuceste doar la rece la prima actionare a manetei de viteze din P in D sau R, si apoi functioneaza normal), am mers pe intuitie si pe cunostintele tehnice minime acumulate si am realizat ca motivul principal este de fapt densitatea uleiului la temperaturi scazute. Ne punand la indoiala calitatea uleiului original, am analizat urmatorul pas. Ce se intampla cu acest ulei in momentul actionarii manetei schimbatorului din P in D sau R ? Acesta trebuie sa circule prin canalele blocului hidraulic actionand multiplele ,,supape,,care deschid diferite cai de acces. In aceste canale din blocul hidraulic exista supape (bile) site (filtre) foarte fine. Chiar daca reviziile cutiei au fost facute ca la carte (situatia mea), multiplele angrenaje din cutia de viteza, genereaza particule reziduale. Unele din aceste reziduri reusec sa treaca de filtrul principal al cutiei si fac depuneri in canalele blocului hidraulic si in celelalte filtre/site. Din cauza densitatii uleiului rece tranzitul lui este ingreunat din cauza acestor depuneri. In momentul incalzirii uleiului, acesta devine mult mai fluid si circula cu mai multa usurinta prin aceste canale. In afara acestor principale cauze hidraulice mai intervin si problemele electrice/electronice ale blocului electronic. Rationamentul meu indica principala problema, partea hidraulica. Daca partea elecronica functioneaza impecabil la cald, atunci trebuie sa functioneze si la rece.
    Ce am enumerat mai sus, sunt strict pareri personale. Nu doresc sa deranjez specialisti in domeniu.
    Atasez niste citate luate de pe diferite siteuri, de la specialisti, care vin in consolidarea convingerilor mele;

    Leave a comment:


  • broscutza2001
    replied
    95% din cazuri se reconditioneaza pentru ca oricum se schimba absolut tot in el mai putin carcasa.Acei 5% ramasi sunt pentru cand carcasa are filete stricate, fisuri etc.

    Leave a comment:


  • Ionutzz oak
    replied
    Am aceasi problema la un c220 w204 din 2007,diferenta este doar ca mie imi face cand se incalzeste mai tare.Problema este convertizorul de la cutie in cazul meu.Nu l-am schimbat dar urmeaza...Chiar exista sansa sa se poata reconditiona?

    Leave a comment:


  • broscutza2001
    replied
    De reparat o repar oricum insa nu am decis daca sa iau nou comvertizor sau sa il fac pe al meu.Reparatia o voi face in Bucuresti in luna august.Daca desfaci blocul de valve pune ceva poze si explica si procedura sa impartasim cu toata lumea cu siguranta vor fi de folos toate aceste informatii!

    Leave a comment:


  • bodo0202
    replied
    Originally posted by broscutza2001 View Post
    Uzura interna si ceva mizerie ce ar fi depusa in el.Avea un e320 cdi desfacut cu aceeasi problema si mia aratat una alta pe acolo.Chestia e ca omul repara multe mercedesuri avea 7 luni dimineata inauntru.Din cutiile automate de Mercedes mia zis ca demult nu a desfacut una in 98% din cazuri vorbim de convertizoare si blocuri se valve, dar dupa cateva probe pe strada cu masina mea a pus diagnosticul convertizorului.
    Neata. Am inteles. Daca o repari, poate ne impartasesi si noua ce ti-a facut la autoturism. Eu o sa incerc in prima faza sa curat blocul de valve, daca nu se rezolva, cu siguranta ramane de inlocuit/reparat convertizorului. Multumim si succes.

    Leave a comment:


  • broscutza2001
    replied
    Uzura interna si ceva mizerie ce ar fi depusa in el.Avea un e320 cdi desfacut cu aceeasi problema si mia aratat una alta pe acolo.Chestia e ca omul repara multe mercedesuri avea 7 luni dimineata inauntru.Din cutiile automate de Mercedes mia zis ca demult nu a desfacut una in 98% din cazuri vorbim de convertizoare si blocuri se valve, dar dupa cateva probe pe strada cu masina mea a pus diagnosticul convertizorului.

    Leave a comment:


  • bodo0202
    replied
    Originally posted by broscutza2001 View Post
    Eu am fost ieri cu a mea la "doctor".Smunciturile lejere sau mai bruste la rece in cazul meu provin de la convertizor.Mentionez ca la mine in circa 20800 de km de cand o am de aproximativ 10-15 ori avea tendinta sa plece chiar daca aveam piciorul pe frana.Masina are in momentul de fata 170765 km.
    Salut. Care a fost explicatia tehnica a mecanicului in justificarea diacnosticului pus? Cum a ajuns la aceasta concluzie. Ce se intampla in convertizor de smuceste numai la rece si apoi la cald merge perfect ? Si la mine are aceeasi tendinta (a plece chiar daca aveam piciorul pe frana) dar numai cand este motorul rece. Dupa ce se incalzeste, functioneaza bine.

    Leave a comment:


  • broscutza2001
    replied
    Eu am fost ieri cu a mea la "doctor".Smunciturile lejere sau mai bruste la rece in cazul meu provin de la convertizor.Mentionez ca la mine in circa 20800 de km de cand o am de aproximativ 10-15 ori avea tendinta sa plece chiar daca aveam piciorul pe frana.Masina are in momentul de fata 170765 km.

    Leave a comment:


  • bodo0202
    replied
    Originally posted by Catalin1902 View Post
    Aceleasi simptome le am si eu la un w204 facelift c250. De cand a dat frigul cutia imi smuceste pana in treapta a 3-a. Le-am povestit asta celor de la reprezentanta si m-au sfatuit sa schimb uleiul. L-am schimbat cam acum o luna si la fel face pana se incalzeste bine bine. Raspunsul lor a fost atunci : daca face la fel si dupa schimbul de ulei atunci credem ca va trebui un update de soft pe cutie. Sa imi fac griji? Se poate intampla ceva?
    Salut, se pot intampla multe de la smuciturile acelea. Nu cred ca o sa rezolvi ceva cu update de soft. Se pare ca este problema hidraulica, daca nu apare nimic pe test. Cand am fost cu ea la testare si nu a aparut niciun defect, toti se scarpinau in barba si-si dadeau cu parerea. Ma gandesc la faptul ca uleiul fiind foarte dens la temperaturi scazute, permeabilitatea lui prin diferitele filtre/site din blocul hidraulic este ingreunata, datorita rezidurilor aparute in timp din cauza frictiuni componenetelor in miscare din cutie. Un mecanic priceput, cunoscator al acestor cutii de viteze, cred ca rezolva problema cu succes prin simpla curatire a blocului hidraulic.

    Leave a comment:


  • Catalin1902
    replied
    Aceleasi simptome le am si eu la un w204 facelift c250. De cand a dat frigul cutia imi smuceste pana in treapta a 3-a. Le-am povestit asta celor de la reprezentanta si m-au sfatuit sa schimb uleiul. L-am schimbat cam acum o luna si la fel face pana se incalzeste bine bine. Raspunsul lor a fost atunci : daca face la fel si dupa schimbul de ulei atunci credem ca va trebui un update de soft pe cutie. Sa imi fac griji? Se poate intampla ceva?

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF