Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia automata smuceste la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • b97dmt
    replied
    Daca ai primit recomandari sa inlocuiesti tampon cutie , le schimbi pe toate .Dupe ce le inlocuiesti , vezi daca mai simti cand schimba treptele.

    Este normal sa se simta ceva cand cupleaza din P in D. Eu o trec din P in N si dupa aia in D.
    Asa fac cand dau cu spatele din D in N si dupa in R.

    Leave a comment:


  • gabrelC250
    replied
    Salut,

    la mine nu se simt vibratii sau altceva, la rece cand pun in D sau R pentru o secunda se simte ca si la o masina manuala cand dai sa pleci dar e frana de mana trasa.

    Cat despre acel mic soc se simte si la rece si la cald, si doar la viteza mica cand incetinesc cam la 30km/h, daca franez puternic nu se simte.

    Leave a comment:


  • AlexuC220
    replied
    Gabriel, eu sunt nou in exploatarea cutiilor automate , insa din ce am observat la mine, am impresia ca si la mine daca mut cutia in alta treapta dupa ce pornesc motorul prima oara, parca sunt niste mici vibratii care nu se simt cand motorul si cutia sunt deja incalzite dar cred ca sunt normale.
    Mult succes in gasirea unei solutii.

    Leave a comment:


  • AlexuC220
    replied
    Heavy D. multumesc pentru precizari.
    Logica mea spunea la fel insa am citit pe forum ca se poate manifesta asa deoarece ar putea aparea ceva pilitura sau mizerie, de la uzura, pe valve sau pe nu stiu ce site si din aceasta cauza ar fi ingreunat traseul uleiului care este mai gros cand e rece, motiv pentru care la cald, cand uleiul e mai subtire, nu se mai simte acea smucitura.
    De aceea eram stresat, deoarece nu voiam ca posibila mizerie datorata uzurii componentelor cutiei sa se imprastie in ulei si sa strice mai rau cutia.
    Last edited by AlexuC220; 01-06-2019, 11:35 AM.

    Leave a comment:


  • gabrelC250
    replied
    Salut B97dmt,

    Cand spun ca da sa plece cand pun in D sau R la rece are o miscare mai puternica, rotile nu se invart, am mers cu un alt MB de170 cp dar nu se sintea absolut nimic in momentul in care puneai cutia in D sau R, la mine dupa ce incalzeste nu mai se sinte decat foarte putin ca cupleaza.

    O alta mica chestie daca stie cineva, cand degelereaza usor undeva la 30km/h se simte ca un soc, in rest schimba perfect, posibil sa fie din tamponul de la cutie? Mi-au spus la reprezentanta sa il schimb

    multumesc

    Leave a comment:


  • AlexuC220
    replied
    Salut.
    Multumesc mult pentru sfaturi.
    O sa ma duc astazi sa ii fac o testare pe star la un service din Crangasi, pe str. Mehadia 39, am vazut ca este gratuita.
    Eventual sa verifice si starea tampoanelor.
    Nici eu nu as vrea sa ma duc la cineva care sa inceapa sa imi schimbe dupa ureche si sa imi bat joc de cutie.
    O zi frumoasa.

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Originally posted by AlexuC220 View Post
    Salut.
    Sunt detinatorul unui W204 facelift 2011 7 g tronic plus si am observat ca am aceeasi problema cand este frig afara.
    Mai exact, cand temperatura apei este pana in 50 grade, sau cand plec de pe loc cu masina rece, prima oara cand schimba din treapta a doua in a treia, se simte o smucitura care nu mai apare apoi.
    Din ce am citit pe forum inteleg ca trebuie reparat convertizorul si inlocuita/curatata valva/solenoidul Y3/6y6?
    Mentionez ca masina are efectuat schimbul de ulei si filtru acum 2000 km.
    Aveti idee daca se poate strica mai rau cutia in cazul in care se conduce asa masina, tinand cont ca atunci cand este uleiul cald cutia se comporta bine sau credeti ca trebuie pusa pe tester pentru a se vedea ce erori sunt?
    Am inteles de la alt coleg ca la el nu a iesit nicio eroare pe tester si din aceasta cauza nu stiu daca trebuie sa ma stresez sau pot sa mai merg asa cu masina.
    Multumesc mult.Sanatate
    O testare cu Star ai facut ? Daca masina schimba un pic mai aspru cand afara sunt temperaturi sub 0 grade pana se incalzeste , iti recomand sa o lasi in pace .
    Daca masina are servisare corecta la cutie , e totul ok.

    E plin in service-uri de “specialisti” care vor sa schimbe solenoizi , cutii .
    Tampoanele sa nu fie imbatranite , sa nu aibe motorul erori intreruperi etc .

    Ps : asta cu reparat convertizor este un basm frumos.
    Last edited by b97dmt; 01-04-2019, 23:50 PM.

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Originally posted by gabrelC250 View Post
    Va salut,

    Am si eu problema la c250-ul meu an 2011 cutie 7g automatic, la rece cand trec in D cu piciorul pe frana masina cupleaza si da sa plece, doar la rece am aceasta problema.

    Ma poate ajuta cineva cu sfaturi?
    Si mai ales cl600 daca poate sa ma ajute? Cu o verificare mai amanuntita.

    multumesc!
    Cum adica “da sa plece “ ?!

    Leave a comment:


  • Heavy D.
    replied
    Hidarulica este o chestie interesanta si plina de mistere, nu ? In acelasi timp, este puternic influentata de variatiile de temperatura ale mediului in care isi desfasoara activitatea. La rece, fluidul hidarulic folosit este mai "tare" sau "gros", la cald este mai "moale" sau "subtire". Un lichid "subtire" intra mai pe furis (usor) in locuri inghesuite, fara sa tranteasca usa de la intrare (pistoaanele din blocul de supape), pe cand unul mai "gros" se comporta mai taraneste, fara a-ti da buna ziua inainte de a-ti intra in casa.


    Masina n-are nimic, cutia n-are nimic in situatii de acest fel. In schimb, daca in conditii de variatii mici de temperatura ambianta aceasta situatie se pastreaza si intre anumite trepte schimbarile se fac cu soc mai puternic decat intre alte trepte, atunci exista undeva o problema. Daca nu, nu.





    Dragos

    Leave a comment:


  • AlexuC220
    replied
    Salut.
    Sunt detinatorul unui W204 facelift 2011 7 g tronic plus si am observat ca am aceeasi problema cand este frig afara.
    Mai exact, cand temperatura apei este pana in 50 grade, sau cand plec de pe loc cu masina rece, prima oara cand schimba din treapta a doua in a treia, se simte o smucitura care nu mai apare apoi.
    Din ce am citit pe forum inteleg ca trebuie reparat convertizorul si inlocuita/curatata valva/solenoidul Y3/6y6?
    Mentionez ca masina are efectuat schimbul de ulei si filtru acum 2000 km.
    Aveti idee daca se poate strica mai rau cutia in cazul in care se conduce asa masina, tinand cont ca atunci cand este uleiul cald cutia se comporta bine sau credeti ca trebuie pusa pe tester pentru a se vedea ce erori sunt?
    Am inteles de la alt coleg ca la el nu a iesit nicio eroare pe tester si din aceasta cauza nu stiu daca trebuie sa ma stresez sau pot sa mai merg asa cu masina.
    Multumesc mult.Sanatate

    Leave a comment:


  • gabrelC250
    replied
    Va salut,

    Am si eu problema la c250-ul meu an 2011 cutie 7g automatic, la rece cand trec in D cu piciorul pe frana masina cupleaza si da sa plece, doar la rece am aceasta problema.

    Ma poate ajuta cineva cu sfaturi?
    Si mai ales cl600 daca poate sa ma ajute? Cu o verificare mai amanuntita.

    multumesc!

    Leave a comment:


  • mrd
    replied
    Am rezolvat problema. Scuze pentru timpul îndelungat în care am postat. Problema a fost o valva electronic in cutie care a fost schimbat fara a fi nevoie de a da cutia jos. S-au schimbat valva respectiva i uleiul din cutie. Total cost 1.100 lei. Problemele cu smuciturile la rece au disprut.
    Mulumesc tuturor pentru timpul acordat! [emoji106]

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • bodo0202
    replied
    Originally posted by mrd View Post
    Salut! Am aceeași problema. Unde ai fãcut reparația? Ai folosit piese sh sau noi/originale? Mersi.
    Reparatia a fost facuta la un service in Crangasi-Bucuresti. Convertizorul reconditionat, solenoidul si restul pieselor si uleiul, au fost originale. Omul, f scump, dar am rezolvat.

    Leave a comment:


  • mrd
    replied
    Salut! Am aceeași problema. Unde ai făcut reparația? Ai folosit piese sh sau noi/originale? Mersi.

    Leave a comment:


  • bodo0202
    replied
    Neata. Am rezolvat problema smuciturilo cutie la rece. Am schimbat convertizorul si solenoidul aferent lui y3/6y6. Mi-au desfacut cutia complet. Nu avea alte uzuri. Au curatat si blocul de valve, au schimbat toate garniturile. Functioneaza ca noua. Pret - 8000 ron cu ulei si filtre.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF